Fitness Seller

Bea's log , reloaded

aandehand van jou stats vergelijkbaar met mijne min of meer doel ik met 5x10x90 a 100KG vind het zelf erg uitdagend/heavy heb dit in de zomer eens gedaan 10x8x80kg dacht ik
Iets in de aard van Smolov dan?

Goede training Jonas - t'is normaal als andere oefeningen goed gaan, dat sommige iets minder gaan. CNS bereidt zich voor op progressie ofzoiets. :p

Keep lifting brah.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.622
aandehand van jou stats vergelijkbaar met mijne min of meer doel ik met 5x10x90 a 100KG vind het zelf erg uitdagend/heavy heb dit in de zomer eens gedaan 10x8x80kg dacht ik

Haha **** man , sick shit :D. Is beetje in de trend van 5x5, vond dat al zo sick, toen ik het echt gehad had met mijn zielige squat ben ik beginnen 3x pw 5x5 squaten, iedere week verhogen. Onlangs ook 3x10x100 gesquat.

Is echt doodgaan zo'n zaken. Maar het is idd geen slecht idee om dat eens op mijn BOR's toe te passen, doe het ook al een tijdje voor schouders en upper chest.

Thx voor de tip :).

Iets in de aard van Smolov dan?

Goede training Jonas - t'is normaal als andere oefeningen goed gaan, dat sommige iets minder gaan. CNS bereidt zich voor op progressie ofzoiets. :p

Keep lifting brah.

Zat weer lekker volume in vond ik zelf, beetje jammer van de squat, mag het me nu gewoon niet aantrekken. Moest dat bij BP ofso zijn zou het me geen **** kunnen schelen en dan zou ik gewoon weten van, volgende training pak ik zowieso veel meer. Maar mijn squat is een andere zaak :o.

Anyway woensdag in de Pinte gewoon weer de 110 uitreppen :D.

Haha altijd man :). Heb soms momenten met minder zin, maar die duren echt niet lang. Een week stilzitten is niet meer aan mij besteed.

maak je borst maar nat!

• #1.624
Vandaag eens weest trainen in spartacus. Ga het niet neertypen, beste was 3*80MP ( bijna strikt). En 7*100,6*100,5*100 BP, na de MP.

Wel lachen, in die oxygen in Gentbrugge voelde ik me de enige die trainde en daar was ik eigenlijk gewoon de beginner onder de beesten :p. Gym is wel nice, veel machines, alleen liggen de gewichten echt overal, hebben ze ook gewoon erg grote tussensprongen soms :P, op dat vlak bevalt oxygen me toch beter. Veel minder druk ook.

Maar toch, twas best cool om daar eens te trainen. Ga wss serieuze spierpijn hebben morgen :). Liep wel vol beesten , goddamn. Een n*ger met gewoon insane grote armen. Lol ook zo'n kerel met een erg goede UB en dan squaten en deadliften met nog geen 50kg :p, maar anyway beter laat dan nooit :).

Heb me wel geamuseerd maar ik voelde me echt eens klein. Moest het er wat netter liggen was het eigenlijk echt perfect.

Klinkt wel gaaf, bij ons hebben ze ook 1 redelijk hardcore gym dichtbij, misschien ook eens langsgaan :)
(maar vanwege monetaire overwegingen blijf ik zbz bij de uni sportzaal ;))

• #1.626
Klinkt wel gaaf, bij ons hebben ze ook 1 redelijk hardcore gym dichtbij, misschien ook eens langsgaan :)
(maar vanwege monetaire overwegingen blijf ik zbz bij de uni sportzaal ;))

Heeft me wel mooi 7 euro gekost :P. Maar financieel zit het momenteel wel lekker.

Als je weet dat ik ongeveer 15-20 euro uitgeef aan eten voor 5 dagen , aldi, en geloof me dat dat best nog veel eten is :). En ik krijg 50 mee van thuis dus dan spaar ik 30 pw + werken in het weekend soms is ook een 60 tal erbij :).

Maar ga nog altijd het liefst naar de pinte en waregem trainen, oxygens. Gewoon serieus jammer dat Gentbrugge geen squatrek heeft. Meer moet ik eigenlijk echt niet hebben.

Mijn school heeft ook een sportzaal, maar ik geloof niet dat het de moeite waard is, zou wel beter toch eens een kijkje nemen :).

En heb nog altijd de topsporthal ook, die echt wel goed is , maar gewoon ver, langs de andere kant wel weer goede cardio :D.

Laatst bewerkt:
Heeft me wel mooi 7 euro gekost :P. Maar financieel zit het momenteel wel lekker.

Als je weet dat ik ongeveer 15-20 euro uitgeef aan eten voor 5 dagen , aldi, en geloof me dat dat best nog veel eten is :). En ik krijg 50 mee van thuis dus dan spaar ik 30 pw + werken in het weekend soms is ook een 60 tal erbij :).

Maar ga nog altijd het liefst naar de pinte en waregem trainen, oxygens. Gewoon serieus jammer dat Gentbrugge geen squatrek heeft. Meer moet ik eigenlijk echt niet hebben.

Mijn school heeft ook een sportzaal, maar ik geloof niet dat het de moeite waard is, zou wel beter toch eens een kijkje nemen :).

En heb nog altijd de topsporthal ook, die echt wel goed is , maar gewoon ver, langs de andere kant wel weer goede cardio :D.

15-20 voor 5 is goed :eek: zit zelf aan rond de 20-30 voor 4 dagen.
Maar als het gewoon een fijne sportschool is waar je nu zit + squatrek (hebben wij niet eens :() dan zou ik gewoon 100% tevreden zijn, zou ook niet altijd tussen dat hardcore gespuis willen lopen met die tatoages en alles (vind ik mezelf niet zo bij passen). Maar ben zelf eigenlijk vooral benieuwd naar die plate loaded achtige apparaten die ze daar hebben, wil dat graag eens trainen :D

Ik ga altijd met de auto, dus als je eens naar daar zou gaan en ik ga ook dan kan ik u wel eens meepakken, of terug voeren ;)

En zotte MP jong, dat moet denk ik toch minimum 105a110 push press worden..:cool:

nou seg, ze kennen de prijzen wel overal

• #1.630
Ik ga altijd met de auto, dus als je eens naar daar zou gaan en ik ga ook dan kan ik u wel eens meepakken, of terug voeren ;)

En zotte MP jong, dat moet denk ik toch minimum 105a110 push press worden..:cool:

Nice :D, laat anders wel wat weten per sms. Internet ligt eruit op kot.. aardig klote.

• #1.631
Vandaag RUG/BICEPS

RUG :

Wide grip pull-ups :

• 14*BW
  • 9*BW ( wijdste grip) - PR
  • 8*BW+10kg - PR
  • 8*BW+15kg - PR
  • 6*BW+20kg - PR
  • 10*BW - PR
  • 9*BW ( wijdste grip )
BOR :

• 10*50
  • 10*70
  • 7*90
  • 7*90
  • 7*90
DB pullovers :

• 10*20
  • 10*26
  • 10*30 PR
T-bar Row(bovenhandse grip , breed) :

• 10*20
  • 10*40
  • 8*60
Seated cable row ( speciale handvaten ) :

• 10*50
  • 10*70
  • 8*86
Lat pulldown :

• 10*50
  • 10*70
  • 5*85 :o rug was op :P
DB shrugs :

• 20*20
  • 20*32
  • 18*40

BICEPS :

BB curls :

• 10*20
  • 10*26
  • 10*36
DB curls :

• 10*14
  • 10*17
  • 10*20
Standing cable curls :

• 10*25
  • 5*35 , game over :P
Comment : Schitterend nieuws, ze hebben een squatrek in Gentbrugge :D. Echt vet gewoon. Nu kan ik er dus gewoon alles. Is wel nog wat wennen aan de bankjes enzo, ze liggen niet zo goed en de Barbels wegen zwaarder dan in andere oxygens ( zo voelt het toch, ze zijn ook gewoon dikker).

Maar anyway gewoon nice :D. Die pull-ups PR's komt vooral omdat het daar een rechte hoge bar is om aan op te trekken. Dat lukt op de een of andere manier beter :).

Bij de seated row zijn het een soort touwhandvaten, waarbij je dus van ver start en eigenlijk erg ver kan doortrekken naar achter, goeie ROM dus :).

Ging lekker , voeding was ook in orde :

S'ochtends : Eieren met spek
Tussendoor : Light energy drink + noten +water
Smiddags : 300gram zalm in bieslooksaus + zilvervliesrijst + boontjes
Tussendoor : Kipsticks, 120 gram
S'avonds : Bruin stokbrood + kaas + hesp ( en boter)
Voor het slapengaan : 500gram kwark + 50gram noten + 150gram jogging( soort yoghurtje, geeft wat extra smaak aan de kwark)

Nog best veel voor mij dus :).

Ga met een goed gevoel slapen hehe. Jammer dat de gym morgen toe is :(. Maar ga gewoon s'ochtends lopen dan wat studeren en s'avonds een feestje :). Hopelijk niet te slecht vrijdag..

Ondanks de andere bar nog steeds impressive pullups :thumbs:

• #1.633
Ondanks de andere bar nog steeds impressive pullups :thumbs:

Hehe :D. Thx Mc, weet echt niet waarom het nog wat beter lukt met zo'n bar, gewoon omdat ze recht is waarschijnlijk. En misschien iets minder breed.

Ik ben weer gehandicapt vandaag :(.

---------- Toegevoegd om 10:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:48 ----------

Ook al een klein beetje Keun's principe toegepast op BOR's, dat moeten we wel nog opdrijven naar 5x7x90, maar voor nu was het wel genoeg met 3x7x90 :)

Nice pullups joh, maar erg veel eet je niet ofwel? :)

Sterk!
Maar inderdaad, als dit voor jou 'veel' voedsel is wil je slechte dagen maar niet zien vrees ik!

• #1.636
Nice pullups joh, maar erg veel eet je niet ofwel? :)

Thx :).

Ja idd, in vergelijking met velen hier is het wss niet zo veel. Maar ik heb ook gewoon minder nodig. Als ik echt veel zou gaan eten zou mijn vp% ook veel te snel stijgen. (en ik hou het liever wat laag, ben vroeger dik geweest en mentaal zou ik me gewoon niet lekker voelen).

Als ik echt begin te stagneren dan ga ik wel wat meer eten, maar voor het moment gaat het gewoon lekker. Heb nog nooit echt extreem gebulkt, en ik geraak er zo ook.

Thx :).

Ja idd, in vergelijking met velen hier is het wss niet zo veel. Maar ik heb ook gewoon minder nodig. Als ik echt veel zou gaan eten zou mijn vp% ook veel te snel stijgen. (en ik hou het liever wat laag, ben vroeger dik geweest en mentaal zou ik me gewoon niet lekker voelen).

Als ik echt begin te stagneren dan ga ik wel wat meer eten, maar voor het moment gaat het gewoon lekker. Heb nog nooit echt extreem gebulkt, en ik geraak er zo ook.

Dan had ik het ook zo gehouden inderdaad.

• #1.638
Sterk!
Maar inderdaad, als dit voor jou 'veel' voedsel is wil je slechte dagen maar niet zien vrees ik!

Haha, ik heb wel niet echt slechte dagen. In het weekend is het soms wat normaler, omdat mijn ouders niet altijd alles in huis hebben maar dan eet ik gewoon extra hoeveelheden bij het middageten en ontbijt.

Dan had ik het ook zo gehouden inderdaad.

Uhu, nu ik snap zeker wel dat dit voor sommigen weinig is. En ik twijfel soms ook echt hard om eens serieus door te bulken.

Maar zodra ik 2-3 weken ver ben en ik zie mijn abs niet meer ( als ik ze opspan) dan daalt mijn humeur met 50% :P. En ik voel me er dan echt niet goed bij.

Ik ben er nu 19 en van die 19 jaar ben ik 16 jaar dik geweest. Misschien dat het me later wel nog lukt van eens goed te bulken, maar nu lukt het me mentaal helaas nog niet.

Hehe :D. Thx Mc, weet echt niet waarom het nog wat beter lukt met zo'n bar, gewoon omdat ze recht is waarschijnlijk. En misschien iets minder breed.

Ik ben weer gehandicapt vandaag :(.

---------- Toegevoegd om 10:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:48 ----------

Ook al een klein beetje Keun's principe toegepast op BOR's, dat moeten we wel nog opdrijven naar 5x7x90, maar voor nu was het wel genoeg met 3x7x90 :)

Hoe heb je hem gepakt dan? Een beetje rechtopstaand, of wat legdrive? Of beiden? :eek:

• #1.640
Terug
Naar boven