AndroidHealthClinic

Bea's log , reloaded

Ik kan u echt nie voorstellen als dikkertje :p

Nu ben je gewoon beest met een brutaal fysiek:D

Doe toch altijd zo veel mogelijk parallel met de grond. Het zijn iig geen yates rows. Maar er zit zeker wel wat legdrive bij :).

Ah haast een soort pendlay? Dat maakt het al een stuk zwaarder. En legdrive mag, maar die zou ik persoonlijk bewaren voor forced reps.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.643
Ik kan u echt nie voorstellen als dikkertje :p

Nu ben je gewoon beest met een brutaal fysiek:D

Groeien + op dat moment gaan lopen en licht beginnen trainen, in 3 maand was ik dik af :P. En sindsdien wil ik er echt niet meer terug naartoe :o. Werkt me natuurlijk wel wat tegen, jouw manier is imo veel beter. Je hebt ook duidelijk een stuk meer massa dan mij terwijl het op krachtgebied ongeveer gelijk is :p.

Ah haast een soort pendlay? Dat maakt het al een stuk zwaarder. En legdrive mag, maar die zou ik persoonlijk bewaren voor forced reps.

Ja wel, de 1ste 5 zijn meestal gewoon goed en dan nog de laatste 2 wat legdrive erbij, maar na verloop van tijd gaan de forced reps er gewoon uit, tot bv 5x7x90 me vlot lukt. Let er vooral op dat mijn onderrug zo recht mogelijk blijft en dan gewoon trekken :D.

Ook een goed avondje gehad gisteren :), op de een of andere manier is er nu maandag een poolparty in brussel waar ik aanwezig moet zijn :D.

• #1.644
Vandaag Legs/schouders

LEGS :

Squat :

• 10*60
  • 10*80
  • 10*100
  • 8*110
  • 6*100
  • 10*80
SCHOUDERS :

Seated MP :

• 10*40
  • 10*50
  • 10*60
  • 9*60
  • 8*60
  • 7*60
  • langer pauze
  • 10*60
  • 8*60
Side raises :

• 10*9
  • 10*11
  • 10*13
  • 9*15
  • 8*17
Bent over rear delt (cable raises ) :

• 10*10
  • 10*12.5
  • 10*15
  • 10*17.5
Comment :

Ten 1ste erg kort, mrjah ergens is het logisch. Was al 3 weken ofso niet meer in waregem geweest op zaterdag en dan zitten er allemaal goeie maten van me... Dus nogal veel staan praten weer. Training zelf was ook gewoon shit :P.

Maandag beter :).

Laatst bewerkt:
Seated mp 9 x 90 ??? Say whut ?

Haha, ik heb wel niet echt slechte dagen. In het weekend is het soms wat normaler, omdat mijn ouders niet altijd alles in huis hebben maar dan eet ik gewoon extra hoeveelheden bij het middageten en ontbijt.

Uhu, nu ik snap zeker wel dat dit voor sommigen weinig is. En ik twijfel soms ook echt hard om eens serieus door te bulken.

Maar zodra ik 2-3 weken ver ben en ik zie mijn abs niet meer ( als ik ze opspan) dan daalt mijn humeur met 50% :P. En ik voel me er dan echt niet goed bij.

Ik ben er nu 19 en van die 19 jaar ben ik 16 jaar dik geweest. Misschien dat het me later wel nog lukt van eens goed te bulken, maar nu lukt het me mentaal helaas nog niet.

Wat doe je dan als je je abs niet meer ziet, licht cutten?

• #1.648
Wat doe je dan als je je abs niet meer ziet, licht cutten?

Cardio toevoegen.

En schoner eten. Ik zou het niet meteen cutten noemen. Ik stel geen volledig voedinsschema op om te gaan cutten. Maar ik minder bv wat in KH en Vetten en eat gewoon clean en voeg daarbij nog eens 3x pw stevige looptrainingen in. Dat doet het meestal wel :).

• #1.649
Vandaag BORST/SCHOUDERS en een beetje triceps :')

BORST :

BP :

• 15*20
  • 10*70
  • 6*90
  • 8*100
  • 5*110
  • 1*120
5*110 is best wel lekker. De 120 was goed, maar hoe ik ooit 3*120 heb kunnen doen, beat me???

Incline DB press :

• 10*20
  • 10*26
  • 10*30
  • 10*36
  • 7*40
SCHOUDERS :

MP :

• 10*20
  • 10*40
  • 10*50
  • 9*60
  • 3*70 + 2*70 (lichte legduw )
Seated MP 'smith):

• 10*50
  • 10*50
  • 10*50
  • 10*50
  • 10*50
Side raises :

• 10*9
  • 10*11
  • 10*13
  • 10*15
  • 7*17
15 en 17 waren wel al wat meer gooiwerk

Bent over rear delt raises :

• 10*10
  • 10*12.5
  • 10*15
  • 10*17.5
En dan nog wat triceps , double handed extension 10*30 en 8*40 en nog wat kleine oefeningetjes, hij was eigenlijk gewoon leeg na al de presses.

Comment : Vond het wel een goeie training, goed diepgegaan, ik was in the mood haha :D.

Mijn andere neef is ook nog eens meegeweest, na een jaar niet trainen. Heeft ook nog maar 3 maand getrained ooit. Drukte toch wel mooi weer 10*50 - 5*70 en bijna 1*80 :P.

Blijft sterk man

• #1.651

Thx :). Kracht is er nog niet echt uit , alhoewel het op press-gebied ( schouders) nu wel wat minder is, misschien toch een beetje minderen met schouders trainen :o. Achjah ik mag niet klagen, train nog maar 3-4 keer ipv 5-6, progressie is dan zowieso moeilijker. En fysiek is ook nog altijd het belangrijkste :D.

Wel netjes allemaal kerel. Als je 25 bent dan ben je denk ik een big azz buffalo :eek::D!

Goede presses kerel.:thumb:

Goede Training ! Merkte je trouwens met 5/6 x pw trainen meer progressie dan 3/4 x pw?

• #1.658
Goede Training ! Merkte je trouwens met 5/6 x pw trainen meer progressie dan 3/4 x pw?

Had het eerlijk gezegd erger verwacht. Ik merk zeker geen zware achteruitgang door van 5-6 naar 3-4 te gaan. Ik loop er nu wel wat meer bij omdat er toch 2-3 trainingen wegvallen. Voor het herstel is het zeker beter.

Meer tijd ook, fysiek gaat er niet op achteruit. Ik begin 3-4 keer absoluut wel leuker te vinden.

Meer progressie kan ik nog niet zeggen. Ik viel op het einde eignelijk wel wat stil met 5-6 keer terwijl ik in het begin van 3-4 toch weer wat vooruitgang merkte :).

Ik ben wel nog altijd 100% naturel, als je kuurt is 5-6 keer natuurlijk wel zeer zeker geen slecht idee.

• #1.659

Haha :D. Jij wel ja :').

Als ik aan het trainen ben heb ik soms al iets van damn ik ben toch al redelijk groot ( dit is nu echt niet om op te scheppen , velen hier zullen mij bv klein vinden).

Ik wil eigenlijk gewoon een goede vaste spiermassa-basis opbouwen. En dan eens goed gaan cutten. Mijn doelen zijn ook nooit echt spiermassa monsters geweest.

Maar het is ook met momenten, in de gym vind ik het soms een beetje te , maar dan ben je ook aan het trainen.. Als ik dan een trui aanheb of ik zie mezelf ergens lopen heb ik soms iets van : ''is het nu nog altijd niet te zien'' :P.

Ik wil eigenlijk gewoon goede massa te pakken om dan genoeg over te houden bij een %tje of 7. Achjah, we zien wel wat de tijd brengt. Ik train nog altijd omdat ik het graag doe, ik kan het ook niet laten.

sterke bench

Terug
Naar boven