Rah Rah Man
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 338
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doe toch altijd zo veel mogelijk parallel met de grond. Het zijn iig geen yates rows. Maar er zit zeker wel wat legdrive bij.
Ik kan u echt nie voorstellen als dikkertje![]()
Nu ben je gewoon beest met een brutaal fysiek![]()
. En sindsdien wil ik er echt niet meer terug naartoe
. Werkt me natuurlijk wel wat tegen, jouw manier is imo veel beter. Je hebt ook duidelijk een stuk meer massa dan mij terwijl het op krachtgebied ongeveer gelijk is
.Ah haast een soort pendlay? Dat maakt het al een stuk zwaarder. En legdrive mag, maar die zou ik persoonlijk bewaren voor forced reps.
.
, op de een of andere manier is er nu maandag een poolparty in brussel waar ik aanwezig moet zijn
.
.
.
.Haha, ik heb wel niet echt slechte dagen. In het weekend is het soms wat normaler, omdat mijn ouders niet altijd alles in huis hebben maar dan eet ik gewoon extra hoeveelheden bij het middageten en ontbijt.
Uhu, nu ik snap zeker wel dat dit voor sommigen weinig is. En ik twijfel soms ook echt hard om eens serieus door te bulken.
Maar zodra ik 2-3 weken ver ben en ik zie mijn abs niet meer ( als ik ze opspan) dan daalt mijn humeur met 50%. En ik voel me er dan echt niet goed bij.
Ik ben er nu 19 en van die 19 jaar ben ik 16 jaar dik geweest. Misschien dat het me later wel nog lukt van eens goed te bulken, maar nu lukt het me mentaal helaas nog niet.
Wat doe je dan als je je abs niet meer ziet, licht cutten?
.
.
.
. Kracht is er nog niet echt uit , alhoewel het op press-gebied ( schouders) nu wel wat minder is, misschien toch een beetje minderen met schouders trainen
. Achjah ik mag niet klagen, train nog maar 3-4 keer ipv 5-6, progressie is dan zowieso moeilijker. En fysiek is ook nog altijd het belangrijkste
.Wel netjes allemaal kerel. Als je 25 bent dan ben je denk ik een big azz buffalo!
.O jawel!Ja, alleen ben ik niet zo heel zeker dat ik dat wel wil zijn.

Goede Training ! Merkte je trouwens met 5/6 x pw trainen meer progressie dan 3/4 x pw?
.
. Jij wel ja :').
.