Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.
.
)
.
. Maar het ging wel naice, 17*BW is leuk. DL vooral op techniek gedaan. Voelde goeie spanning, eens kijken wat morgen geeft. Biceps ging ook wel lekker
.
.
. Was best kapot eigenlijk.
. Niet om op te scheppen maar het zijn gewoon allemaal ecto's die er trainen. Gasten zaten ook allemaal raar te kijken naar het deadliften. Maar wel allemaal curlen tot ze erbij neervallen 
damn das hard, lukt mij nooit.
.Ik denk dat je wel in veel van die commerciële fitness centra de buffste zou zijn, zelfs in de topsporthal
Lekkere pull ups trouwens, 17xBW vind ik toch al zotjes
Maar doe je die niet altijd al uithangend, want wat lager staat er 9xBW volledig uithangend?
.
.
. Maar het is wel explosief, 17*BW zuiver gecontroleerd en met pauzes is NOG niet haalbaar
.
. Is wel leuk om push presses en stuff daar te doen
. En deadlifts waarbij je je gewicht mag laten vallen, maar dat mag blijkbaar niet? 
Yo,
Net ff je log beetje doorgelezen. Ziet er goed uit!
Jammer dat je niet durft door te bulken maar ook wel begrijpelijk.
Je bent dus het hele jaar op hetzelfde bf ongeveer?
Sterke trainingen idd
Lekker hoor
.
.

Ja zandy en nico ken ik. Vooral zandy is zot, heb hem tijdens week van de fitness nog keer gezien en die blijft maar verbreden
Hij zei dacht ik ook iets van dat hij nu al 180 drukt, dien gaat echt nog 200+ halen eh
Kheb in waregem trouwens toen nog een beest gezien, eigenlijk nog bruter dan zandy. Khad die toen ik vroeger in oxygen trainde er nooit gezien.
. En hij blijft idd maar verbreden...
maar ik denk dat we beiden wel weten dat hij al een bepaald punt voorbij is.
. Er drukt buiten zandy iig niemand 180 in Waregem. Er lopen wel nog wat beesten rond , de buschaffeur bv, maar die heeft vroeger wss aardig gekuurd en hij onderhoudt nu gewoon naturel. Maar goddamn dat lukt hem toch aardig goed
.Thx kerel!
Hetzelfde bf% is veel gezegd, maar ik ga nooit echt boven de 12-13%. Is wel een schatting natuurlijk, zolang het er goed uitziet ben ik tevreden zegmaar. In de winter wel iets hoger soms , maar kan het gewoon moeilijk verdragen.
Thx.

Nee geen pool denk ik en ook niet gebruind. Was eigenlijk gelijkaardig fysiek als die buschauffeur maar dan nog wat voller. Zag er ook nog maar halverwege de 20 uit ofzo.
Het was misschien ook iemand die eens kwam omdat het week van de fitness was, want had die nog nooit gezien.
. Geweldige kerel vind ik dat btw, niet dat ik hem ken haha
. Maar hij is duidelijk erg verstandig omgesprongen met het kuren. Hij traint nog regelmatig maar zeker geen 6x pw, eerder 3 tot 4. Gewoon lekker onderhouden en hij blijft echt zijn massa houden ook.
, vraag me af wie het zou zijn.Watskeburt met je chick dan, vond je dr voorgevel ineens niet meer groot genoeg toen jou rug breder begon te worden?
Nice workout btw. Nice pullups.
. Mijn chest begon groter te worden dan haar t**ten, ze kon het niet meer aan
.
, bepaalde karaktertrekken die ik eigenlijk niet kan verdragen. Het duurde ook al een tijdje en had wel weer ins zin in wat anders
.
, i'm a free man again
.