AndroidHealthClinic

Bea's log , reloaded

Haha go get them tiger ;)

Als je het toch niet meer leuk vond is dit toch wel beter zo. Als beest kun je beter niet vastgelegd zijn ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.683

Als je het toch niet meer leuk vond is dit toch wel beter zo. Als beest kun je beter niet vastgelegd zijn ;)

Haha :D, of als beachboy he :). Komt wel in orde, goed losgaan JWZ.

Vandaag schouders/legs met mijn neef :). Engels geskipt ervoor lol :P.

SCHOUDERS :

Standing MP :

• 10*20(DB shoulder press)
  • 10*50
  • 10*60
  • 5*70(+1xPP)
  • 2*80(+1xPP)
  • 3*80 BTNPP
Side raises :

• 10*9
  • 10*11
  • 10*13
  • 10*15
  • 7*17
Bent over rear delt raises :

• 10*9
  • 10*11
  • 10*13
  • 10*9
LEGS :

Fullsquat :

• 10*60
  • 10*80
  • 12*100 - PR
  • 5*110
Comment : Kort maar krachtig, ben wel tevreden over de 2*80 MP. Squat was ook wel lekker , erg diep iedere keer. Moest er bij de 110 wel wat meer reps uitgehaald hebben maar had niet veel zin + wat tijdgebrek :o.

Nice die MP/Squats Bea;)!

Toch altijd nog wel relatief hoge reps bij squats.

• #1.686

Thx Keun :D.

Toch altijd nog wel relatief hoge reps bij squats.

Is ook de bedoeling. Heb lange tijd op kracht proberen trainen maar er kwam gewoon geen schot in. Dus nu gewoon reppen met een gewicht dat goed aanvoelt. En dat dan proberen te verhogen.

Beter voor de massa :). Voelt ook gewoon veel beter aan dan altijd maar singles of triples doen met veel gewicht. De 12de rep is ook gewoon doodgaan :).

Nog altijd sterke trainingen man! Maar waarom probeer je eens niet eens wat nieuws qua reprange op de compounds ? :p Het is gelijk altijd een beetje dezelfde opbouw ...

• #1.688
Nog altijd sterke trainingen man! Maar waarom probeer je eens niet eens wat nieuws qua reprange op de compounds ? :p Het is gelijk altijd een beetje dezelfde opbouw ...

Mwah, geen 3x80 MP :(. haha :D.

Dunno , vind het wel nice zo :P , kan kracht en massa combineren. En mijn legs reageren wel goed op de hogere reps. Veel beter dan met minder reps en meer gewicht.

Bench is ook gewoon opbouwen en dan reppen met 100 en 110 :P. Vind het het leukste zo :'). Zou me iig niet voldaan voelen moest ik veel minder reps pakken :P.

ziet er een leuke training uit eigenlijk :D

• #1.690
ziet er een leuke training uit eigenlijk :D

Was echt wel leuk weer, samen met mijn neef trainen :).

Kerel gaat echt weer als een speer vooruit. Hij loopt te klagen dat hij vastzit bij BP, terwijl hij toen hij net weer meeging ( 1-2 maand geleden) 2-3x90 benchte, en ondertussen 6*90 en 2*100 bencht ???.

Vooral het squaten was echt nice, gewoon om beurten afwisselen, constant atg gaan en dan mekaar zitten opfakken haha :D. Hij kreeg er ook 8 reps uit op de 100 en 3 op de 110. 3 weken geleden kreeg hij er mss 4 uit op de 100 :P.

Tijd voor je neef om dbb te joinen ;) .
Nette training weer hoor, goeie MP & Squats.

• #1.692
Tijd voor je neef om dbb te joinen ;) .
Nette training weer hoor, goeie MP & Squats.

Hij leert genoeg van mij :P. Nee maar hij leeft er iig niet voor, dus dan is DBB ook niet echt iets voor hem. Ik ben zelf al minder strikt dan de gemiddelde DBB'er dus dan is hij al helemaal niet strikt haha :). Hij traint gewoon 2-3x pw voor zijn plezier maar hij gaat er ook gewoon goed op en hij heeft zeker een goed fysiek voor de tijd die hij er maar aan spendeert :P.

Weegt 78 bij 1.80, zieke vains op zijn onderarmen :P. Denk ook een %tje of 11-12 al lijkt hij droger door die vains en droogte op zijn armen, erg goeie genetics ook als jet mij vraagt.

Thx :). MP was wel nice 2x80 zuiver was toch lang geleden :D. Squat ziet er niet zo heavy uit maar twas wel lastig :o.

dit logje ook maar is door genomen goeie training maat lekker gewichten!

wanneer nieuwe goed belichte foto's

je bent echt mijn voorbeeld

• #1.695
dit logje ook maar is door genomen goeie training maat lekker gewichten!

Thx bro!

wanneer nieuwe goed belichte foto's

je bent echt mijn voorbeeld

Haha, slecht voorbeeld heb je dan ;).

Vandaag gaan trainen, het was de 4de training dus kon doen wat ik wou, dan doe ik dus hetgeen ik het liefst doe :

SCHOUDERS/BORST

( ga gewoon de volgorde van oefeningen neertypen)

Incline DB press :

• 10*20
  • 10*26
  • 10*30
  • 10*36
  • 8*40
MP :

• 10*40
  • 10*50
  • 8*60
  • 5*70
  • 8*60
  • 8*60
  • 7*60
Guillotine BP : (smith)

• 10*60
  • 8*70
  • 10*60
  • 10*60
  • 10*60
  • 10*60
  • 10*60
Side raises :

• 10*9
  • 10*11
  • 10*13
  • 8*15
  • 5*17
Bent over rear delt (cable) raises :

• 10*10
  • 10*12.5
  • 10*15
  • 10*17.5
En nog wat biceps/triceps, gym sloot :(.

Comment : Aardig, niet super maar wel goed strikt getraind.

Beetje raar , bovenlichaam zag er droger uit, maar abs waren minder zichtbaar of normaal :o. Ochtendgewicht was 87.4. Denk dat ik nu eigenlijk vooral mijn fysiek wil behouden misschien proberen nog een kg of 2 vvm te pakken. En dan deze zomer eens met keto cutten :). Heb momenteel niet echt de behoefte om nog veel groter te worden, niet dat ik al groot ben maar het moet gewoon functioneel blijven.

Grtzzz

Als je alles in verhouding houd, blijf het toch functioneel?
Ik persoonlijk zou nog massa bouwen voordat je gaat beginnen met KETO.
(des te impressiever je fysiek dan is..toch?)

Goeie training overigens, ik heb overigens steken in me schouder van die guillotine press:o

Hoe ziet je indeling er ongeveer uit dan als je 3x gaat?

En dat keto-dieet is toch helemaal niet nodig bij jou bf lijkt me? Als je gewoon een aantal weekjes strict eet en een beetje onder je behoefte gaat zitten komen die aders en sixpack er ook wel.

• #1.698
Als je alles in verhouding houd, blijf het toch functioneel?
Ik persoonlijk zou nog massa bouwen voordat je gaat beginnen met KETO.
(des te impressiever je fysiek dan is..toch?)

Goeie training overigens, ik heb overigens steken in me schouder van die guillotine press:o

Ben ook van plan om nog massa te bouwen hoor :). Maar gewoon op mijn eigen tempo. Goed blijven trainen, eten zoveel mogelijk in orde brengen. En toch zeker proberen de 90kg of nog wat meer aan te tikken idd voor ik begin met keto( is nog een half jaar of langer).

Met functioneel bedoel ik gewoon dat ik me niet ga kapotbulken om meer massa te krijgen :o.

Valt goed mee bij mij :). Bovenkant borst was ook duidelijk wat dikker na die guillotine press :D. ( al was het maar voor even :( )

---------- Toegevoegd om 21:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:58 ----------

Hoe ziet je indeling er ongeveer uit dan als je 3x gaat?

En dat keto-dieet is toch helemaal niet nodig bij jou bf lijkt me? Als je gewoon een aantal weekjes strict eet en een beetje onder je behoefte gaat zitten komen die aders en sixpack er ook wel.

Schouders/borst/- biceps of triceps
Rug/ biceps of triceps
Legs/schouders

Maar borst is bij mij nogal bijvoordeelt, moet alleen nog goed werken aan bovenkant. Rug een beetje van hetzelfde. Schouders pak ik 2x en soms zelfs 3 x omdat ik ze ten 1ste graag groot zie en ten 2de is het gewoon moeilijk om goeie schouderkoppen te kweken :p.

En dan nog 1tje extra :). Als hij doorgaat wissel ik ook gewoon af, of ik doe waar ik zin in heb, het moet leuk blijven imo.

Sixpack is er nu bij goed licht ook hoor hehe :D ( aangespannen). Nee maar keto spreekt me gewoon het meeste aan. Qua dieet vind ik het goed meevallen, ik ga veel meer afzien met een normaal dieet. ben er ook gewoon erg nieuwsgierig naar en heb hier echt resulaten gezien van naturels, waarbij het gewoon verbluffend was.

Lijkt me zowieso een van de beste dieten om je spiermassa goed te behouden zeg maar.

Laatst bewerkt:
Oke, mij juist totaal niet. Lijkt me dat je dan ook geen respectabele trainingen neer kunt zetten en je echt aan huis gekluisterd bent omdat je je zo strict aan die no carbs moet houden.

• #1.700
Oke, mij juist totaal niet. Lijkt me dat je dan ook geen respectabele trainingen neer kunt zetten en je echt aan huis gekluisterd bent omdat je je zo strict aan die no carbs moet houden.

Ben benieuwd hoe het bij mij zal zijn :'). Ik zeg altijd dat fit zijn in je hoofd zit :o, misschien dat ik na keto verander van mening. Het grote probleem lijken me vooral de vezels. Heb geen enorm sterke maag en darmen dus hopelijk kunnen ze het aan.

Bij mijn vorige cut ( heeft 1.5 week geduurt) kreeg ik een darmontsteking :o. En dat was een gewone cut haha :D.

Terug
Naar boven