- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je het toch niet meer leuk vond is dit toch wel beter zo. Als beest kun je beter niet vastgelegd zijn![]()
, of als beachboy he
. Komt wel in orde, goed losgaan JWZ.
. Engels geskipt ervoor lol
.
.
.
. Voelt ook gewoon veel beter aan dan altijd maar singles of triples doen met veel gewicht. De 12de rep is ook gewoon doodgaan
.Nog altijd sterke trainingen man! Maar waarom probeer je eens niet eens wat nieuws qua reprange op de compounds ?Het is gelijk altijd een beetje dezelfde opbouw ...
. haha
.
, kan kracht en massa combineren. En mijn legs reageren wel goed op de hogere reps. Veel beter dan met minder reps en meer gewicht.
. Vind het het leukste zo :'). Zou me iig niet voldaan voelen moest ik veel minder reps pakken
.
.
.
. Hij kreeg er ook 8 reps uit op de 100 en 3 op de 110. 3 weken geleden kreeg hij er mss 4 uit op de 100
.Tijd voor je neef om dbb te joinen.
Nette training weer hoor, goeie MP & Squats.
. Nee maar hij leeft er iig niet voor, dus dan is DBB ook niet echt iets voor hem. Ik ben zelf al minder strikt dan de gemiddelde DBB'er dus dan is hij al helemaal niet strikt haha
. Hij traint gewoon 2-3x pw voor zijn plezier maar hij gaat er ook gewoon goed op en hij heeft zeker een goed fysiek voor de tijd die hij er maar aan spendeert
.
. Denk ook een %tje of 11-12 al lijkt hij droger door die vains en droogte op zijn armen, erg goeie genetics ook als jet mij vraagt.
. MP was wel nice 2x80 zuiver was toch lang geleden
. Squat ziet er niet zo heavy uit maar twas wel lastig
.dit logje ook maar is door genomen goeie training maat lekker gewichten!
wanneer nieuwe goed belichte foto's
je bent echt mijn voorbeeld
.
.
. Ochtendgewicht was 87.4. Denk dat ik nu eigenlijk vooral mijn fysiek wil behouden misschien proberen nog een kg of 2 vvm te pakken. En dan deze zomer eens met keto cutten
. Heb momenteel niet echt de behoefte om nog veel groter te worden, niet dat ik al groot ben maar het moet gewoon functioneel blijven.Als je alles in verhouding houd, blijf het toch functioneel?
Ik persoonlijk zou nog massa bouwen voordat je gaat beginnen met KETO.
(des te impressiever je fysiek dan is..toch?)
Goeie training overigens, ik heb overigens steken in me schouder van die guillotine press![]()
. Maar gewoon op mijn eigen tempo. Goed blijven trainen, eten zoveel mogelijk in orde brengen. En toch zeker proberen de 90kg of nog wat meer aan te tikken idd voor ik begin met keto( is nog een half jaar of langer).
.
. Bovenkant borst was ook duidelijk wat dikker na die guillotine press
. ( al was het maar voor even
)Hoe ziet je indeling er ongeveer uit dan als je 3x gaat?
En dat keto-dieet is toch helemaal niet nodig bij jou bf lijkt me? Als je gewoon een aantal weekjes strict eet en een beetje onder je behoefte gaat zitten komen die aders en sixpack er ook wel.
.
. Als hij doorgaat wissel ik ook gewoon af, of ik doe waar ik zin in heb, het moet leuk blijven imo.
( aangespannen). Nee maar keto spreekt me gewoon het meeste aan. Qua dieet vind ik het goed meevallen, ik ga veel meer afzien met een normaal dieet. ben er ook gewoon erg nieuwsgierig naar en heb hier echt resulaten gezien van naturels, waarbij het gewoon verbluffend was.Oke, mij juist totaal niet. Lijkt me dat je dan ook geen respectabele trainingen neer kunt zetten en je echt aan huis gekluisterd bent omdat je je zo strict aan die no carbs moet houden.
, misschien dat ik na keto verander van mening. Het grote probleem lijken me vooral de vezels. Heb geen enorm sterke maag en darmen dus hopelijk kunnen ze het aan.
. En dat was een gewone cut haha
.