Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lees nog altijd elke post in uw logje - post zelf alleen nie zoveel meer in logjes (geen tijd).
Nog ff massa pakken en daarna cutten - goed plan. Bigger is better!
.
. Droger is better
. Nee maar ik zie sommige maten van mij in de gym echt huge worden en ik wil ook gewoon zo niet worden. Dsjah gewoon een beetje mijn persoonlijke doelen aanpassen
. En om nu nog echte massa bij te krijgen moet ik er toch ook keihard voor werken en in combinatie met de studies/studentenleven( niet dat ik hele dagen ga gaan feesten) is dat toch geen goede combo
.
.
Ik zou keto echt niet proberen als naturel zijnde man, is echt veel te katabool. Je kunt niet helemaal ZONDER carbs. Ja er zit een vernuft plan achter, maar ik zou echt proberen droog te worden met iets als het BFFM-dieet. Maar goed, ieder zo zijn eigen keuze natuurlijk. Gaat verder goed hier man! Zware gewichten die je versleept!![]()
.
.Haha, ik vind het net zowat HET dieet voor een naturel. Je moet anders eens kijken naar Mickey ofso bij post je foto's. Het lijkt alsof er meer spiermassa uitkomt dan er was voor zijn cut. Heb er al veel over gelezen en als naturel kan je de hardheid van een kuur (ongeveerà evenaren met keto.
Waarom zou het katabool zijn? Je eiwitten liggen erg hoog en je verbrand vet. Denk dat ik het ook maximum een maand ofso zal moeten doen om goeie resultaten te halen. Aan aangezien ik sowieso al niet zo hoog in bf% zit is het handig om met keto net dat beetje dieper te gaan.
Thx bro! We doen ons best he.

Heb hier zelf voor school wel eens onderzoek naar moeten doen: wat ik van wetenschappelijke literatuur heb gelezen wordt keto ook afgeraden voor cutten. (dit was niet mijn onderzoeksveld dus ik weet er nou ook niet zoveel van)
Een wetenschappelijk artikel die ik zelf erg goed vond raad keto af vanwege het slechte spierbehoud, wat precies het mechanisme hiervoor is dat weet ik niet precies, misschien dat insuline en IGF waarden hierdoor wat lager uitvallen (een van de belangrijkste effectoren van voeding op spiergroei), maar dat weet ik echt niet zeker.
Wel weet ik dat bij lage KH spierglycogeen minder goed kan herstellen waardoor je veel kracht verliest, misschien juist daardoor ook spiermassa? (weet ik ook niet zeker)
Als je lage KH wilt gaan doen zou ik zobiezo aanraden tenminste te gaan cyclen, dus regelmatig hoge KH dagen ertussen, maar misschien is gewoon een restrictie van calorie"en en relatief meer eiwitten nog wel de beste methode, ook al duurt het misschien wel langer als keto, je spiertjes zullen er blijer mee zijn![]()
.je raad mij aan over te gaan op bodybuilding?
gewoon een splitschema te hanteren?
, maar je zegt iig dat ik een voorbeeld ben, dan moet je gewoon gaan bodybuilden/powerbuilden.
, maar als ik het zo wat volg dan is BB toch meer jouw ding dan strongman ofniet?Jaa zeker, doe nu optimized volume training van chad waterbury
even kijken hoe dit gaat en anders misschien fullbody of een regular split
.Als je dan toch aan BB begint, open meteen een logje.

eerst ff goed schematje toepassen dan open ik miss wel logje![]()
.
. Vandaag gewerkt op de markt, mijn rug heeft het weer zwaar te verduren gekregen. Slaap zal me goed doen haha
.
.Heb je dat artikel nog ergens staan Mark? Zou het graag eens doornemen. Nu ik heb nog veel tijd, ga ervoor zorgen dat ik tegen dan zowat alles wat afgewogen heb. Ik merk dat cardio ook zowieso erg goed werkt bij mij. Dus als keto idd slechter zou zijn dan doen we het op de oldfashion manier.
Nuja ik was vooral geschrokken van die ene kerel hier op het forum. Die een before pic had gepost, ik kon echt niet geloven dat de na-pic gewoon dezelfde kerel was. ( was een maat van Rob G dacht ik).
En cutten van 12% naar 8-9% lijkt me echt geen evidentie. Ik behou heel gemakkelijk mijn bf% , met bijvoorbeeld wat extra cardio. Maar ik heb niet de indruk dat ik makkelijk onder die 12% ga. Dus daarom dacht ik dan eerder aan keto. Ook gewoon omdat er meer dingen zijn die ik mag eten en die ik graag eet.
Achjah het is 1 maand, valt het tegen dan heb je normaal je spiermassa snel terug als je weer goed eet en traint?
).is inderdaad niet makkelijk kerel!Nice, Thx Mark.
Ik denk toch dat het geen gemakkelijk missie wordt om op 8% te komen, maargoed we zien wel. Ga idd ook eens experimenteren met low carb dagen. Eens kijken hoe ik me voel.
is inderdaad niet makkelijk kerel!
ik sta nu zelf op 8% dmv een strikt keto dieet.voor mij het beste dieet voor een naturel bb!
en wat kracht betreft ben ik er niet op achteruit gegaan.
vergeet niet dat veel mensen een mening geven op iets wat ze zelf nog niet ervaren/bereikt hebben!
keto is naar mijn ervaring zeer goed bevallen!
. Ik zie ook alleen maar goeie resultaten imo, had van jouw ook al gezien dat je keto deed, en ik geloof ook wel dat je naturel bent(ziekste naturel ooit gezien btw). Dus ik ga het toch gewoon proberen
.
. Armen eens goed naar de kloten gedaan.
.
.
.
. Altijd leuk trainen dan
.