Fitness Seller

Bea's log , reloaded

nice ...

Low carbs= minder insuline, minder Mtor, p70s6k samenhangsel ivm anabool blijven tijdens de cut.
Lijkt moeilijk, is het ook :) Maar daaruit zou idd blijken dat je best je carbs blijft eten.

Waar staan die piccs van naturel body, ben wel nieuwsgierig dan

is inderdaad niet makkelijk kerel!
ik sta nu zelf op 8% dmv een strikt keto dieet.voor mij het beste dieet voor een naturel bb!
en wat kracht betreft ben ik er niet op achteruit gegaan.
vergeet niet dat veel mensen een mening geven op iets wat ze zelf nog niet ervaren/bereikt hebben!
keto is naar mijn ervaring zeer goed bevallen!
Klopt, maar ik geef juist mijn mening op wat ik wél ervaren heb :D En i.c.m. vele artikelen die aangeven dat keto voor naturels juist te katabool is, raad ik het alleen maar af. Maar natuurlijk moet je alles gewoon een kans geven en het uitproberen, want iedereen steekt anders in elkaar. Dus wie weet werkt keto juist voor Bea wel fantastisch. Zoals in 3XL's sig al staat: Geloof niets, probeer alles! :D

Misschien dat UD 2.0 wat voor je is, soort keto (van Lyle)

heb zelf hele goeie verhalen van U.D 2.0 gehoord!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.726
nice ...

Low carbs= minder insuline, minder Mtor, p70s6k samenhangsel ivm anabool blijven tijdens de cut.
Lijkt moeilijk, is het ook :) Maar daaruit zou idd blijken dat je best je carbs blijft eten.

Dus jij bent ook tegen:o? Ach ik ga me sowieso nog eens goed inlezen :).

Heb al wat zitten experiementeren met low carb en vind het echt wel meevallen. Heb wel nog niet echt getrained op een low carb dag... Dat zal wss het grootste probleem zijn. Maar ik denk gewoon van goede gewichten te blijven hanteren en volume wat minderen.

Waar staan die piccs van naturel body, ben wel nieuwsgierig dan

Gewoon in gallerij, ze zijn nog redelijk recent :).

Klopt, maar ik geef juist mijn mening op wat ik wél ervaren heb :D En i.c.m. vele artikelen die aangeven dat keto voor naturels juist te katabool is, raad ik het alleen maar af. Maar natuurlijk moet je alles gewoon een kans geven en het uitproberen, want iedereen steekt anders in elkaar. Dus wie weet werkt keto juist voor Bea wel fantastisch. Zoals in 3XL's sig al staat: Geloof niets, probeer alles! :D

Ik kijk vooral naar resultaten en heb hier gewoon al 2 supermooie voorbeelden van naturels die keto doen gezien. Als ik er eenmaal inzit is het ook nog maar een goed weekje en ik sta wss al 3% droger, al helemaal met cardio erbij.

Misschien dat UD 2.0 wat voor je is, soort keto (van Lyle)

heb zelf hele goeie verhalen van U.D 2.0 gehoord!

Thx guys :D. Ga dat ook nog eens opzoeken :). Maar nog eens we spreken hier over zomer he :P, het is echt nog lang. Eerst nog proberen wat goeie massa te pakken en rond mei wss nog een mini-cut ertussen.

Nu naar huis, morgen mijn praktisch rijexamen doen :D. Fingers crossed :o

• #1.727
Rijbewijs is ook binnen :). Vanmiddag gaan trainen met mijn neef, zowieso legs, waarschijnlijk samen met rug.

• #1.729
  • #1.731
kijk beter man! tijdt toch stuk lekkerder he zonder zon instructeur!

Ik rij al lang zonder instructeur hoor :D. Heb 20u rijles gevolgd en ik rij dus al een half jaar gewoon alleen rond ( wel met een L) , voerde ook wel mensen enzo, alleen is het nu dus legaal :o.

Het zou dom geweest zijn moest ik er niet door geweest zijn, maar een rijexamen is vooral bordjes kijken, snelheid houden, spiegels kijken en voorrangen van rechts in de gaten houden. Hoe soepel je rijdt doet er niet veel toe, ik denk dat je zelfs 3x mag stilvallen.

Instructrice was ook een vrouw hehe :cool:.

• #1.733
Ergens in de buurt van Gent in een rode lesauto met blauwe L achterop;
Bea: "Mag ik mn rijbewijs?"
Instructice: glazige blik
Bea: Linker gun aanspannen
Instructrice: Geeft blowjob en papiertje :p

Haha, we hadden dezelfde mop al zitten maken in de les :o. Zo ongeveer toch :D.

Maar anyway nu ff trainen, vanavond nog eens wat logjes checken :).

Haha. Pak ze.

gefeliciteerd met je rijbewijs gozer

Proficiat man - burn teh wheels

• #1.737

gefeliciteerd met je rijbewijs gozer

Proficiat man - burn teh wheels

Thx guys :D. het is wel rug met deadlift geworden en squat + deadlift is geen goeie combo voor mij, squat is dus voor de volgende training.

RUG :

Wide grip pull ups :

• 14*BW
  • 10*BW ( wijdste grip)
  • 10*BW+10kg
  • 8*BW+15kg
  • 5*BW+20kg
  • 10*BW
  • 8*BW(wijdste grip)
  • 5*BW ( effectief wijdste grip met stilhangen en opnieuw beginnen)
De normale pullup was constant bezet ( eigenlijk de cables) dus heb me opgetrokken aan het squatrek, is een rechte bar en de ROM is ook gewoon wat kleiner. Achjah opzich toch niet mis :).

Deadlift :

• 10*100
  • 5*110
  • 5*120
  • 5*130
  • 5*140
Viel me toch echt zwaar tbh :o. Zal ook wel weer wat met het ''markten'' te maken hebben, dat geeft echt een aanslag op je rug.

Maar zogoed mogelijk op techniek gelet en gewoon wat reps gemaakt :).

Seated cable (close grip) row :

• 12*50
  • 10*70
  • 10*90
  • 8*110 - PR
Seated machine row ( wide grip ) :

• 10*50
  • 10*70
  • 10*90
  • 8*100- PR
Pullovers :

• 10*20
  • 10*26
  • 10*30
DB Shrugs :

• 20*30
  • 20*36
  • 20*40
Gaat lekker , wordt tijd om de 48's eens te testen :D.

En daarna nog goed biceps afgemaakt, maar dat interesseert hier toch niemand, bende :sd: haters :D.

Comment :

Pull ups waren goed , rows ook. DL had ik beter verwacht, maar techniek zat goed dus dat is het belangrijkste :).

Best nice, had wat zwarte chocolade geheden niet zo lang voor het trainen, heeft iig wel wat geholpen :D.

goeie gewichten mate!

Yoo, lekkere training man. Die pullovers is dat een chille oefening, voel je hem ook echt goed in je lats? En waarom altijd die 20 reps @ shrugs?

• #1.740

Thx :D.

Yoo, lekkere training man. Die pullovers is dat een chille oefening, voel je hem ook echt goed in je lats? En waarom altijd die 20 reps @ shrugs?

Ja ik vervang hem ff door de DB rows , voor de afwisseling vooral, voel hem wel redelijk goed in de lats.

Haha goeie vraag eigenlijk. Ik doe ze iig tot ik bijna niet meer kan :o. Heb er eigenlijk geen verklaring voor. Misschien omdat het zo'n korte ROM's zijn dat ik er altijd wat meer wil doen.

Terug
Naar boven