- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt, maar ik geef juist mijn mening op wat ik wél ervaren hebis inderdaad niet makkelijk kerel!
ik sta nu zelf op 8% dmv een strikt keto dieet.voor mij het beste dieet voor een naturel bb!
en wat kracht betreft ben ik er niet op achteruit gegaan.
vergeet niet dat veel mensen een mening geven op iets wat ze zelf nog niet ervaren/bereikt hebben!
keto is naar mijn ervaring zeer goed bevallen!
En i.c.m. vele artikelen die aangeven dat keto voor naturels juist te katabool is, raad ik het alleen maar af. Maar natuurlijk moet je alles gewoon een kans geven en het uitproberen, want iedereen steekt anders in elkaar. Dus wie weet werkt keto juist voor Bea wel fantastisch. Zoals in 3XL's sig al staat: Geloof niets, probeer alles! 
nice ...
Low carbs= minder insuline, minder Mtor, p70s6k samenhangsel ivm anabool blijven tijdens de cut.
Lijkt moeilijk, is het ookMaar daaruit zou idd blijken dat je best je carbs blijft eten.
? Ach ik ga me sowieso nog eens goed inlezen
.Waar staan die piccs van naturel body, ben wel nieuwsgierig dan
.Klopt, maar ik geef juist mijn mening op wat ik wél ervaren hebEn i.c.m. vele artikelen die aangeven dat keto voor naturels juist te katabool is, raad ik het alleen maar af. Maar natuurlijk moet je alles gewoon een kans geven en het uitproberen, want iedereen steekt anders in elkaar. Dus wie weet werkt keto juist voor Bea wel fantastisch. Zoals in 3XL's sig al staat: Geloof niets, probeer alles!
![]()
Misschien dat UD 2.0 wat voor je is, soort keto (van Lyle)
. Ga dat ook nog eens opzoeken
. Maar nog eens we spreken hier over zomer he
, het is echt nog lang. Eerst nog proberen wat goeie massa te pakken en rond mei wss nog een mini-cut ertussen.
. Fingers crossed 
gefeliciteerd gast netjes man! geniet ervanRijbewijs is ook binnen. Vanmiddag gaan trainen met mijn neef, zowieso legs, waarschijnlijk samen met rug.

. Haha was om 10.15 terug in Gent, ben nog mijn les word gaan volgen. Mocht ik van een vriendin meteen gaan rijden met haar auto
.kijk beter man! tijdt toch stuk lekkerder he zonder zon instructeur!Thx bro. Haha was om 10.15 terug in Gent, ben nog mijn les word gaan volgen. Mocht ik van een vriendin meteen gaan rijden met haar auto
.
kijk beter man! tijdt toch stuk lekkerder he zonder zon instructeur!
. Heb 20u rijles gevolgd en ik rij dus al een half jaar gewoon alleen rond ( wel met een L) , voerde ook wel mensen enzo, alleen is het nu dus legaal
.
.
Ergens in de buurt van Gent in een rode lesauto met blauwe L achterop;
Bea: "Mag ik mn rijbewijs?"
Instructice: glazige blik
Bea: Linker gun aanspannen
Instructrice: Geeft blowjob en papiertje![]()
. Zo ongeveer toch
.
.
. het is wel rug met deadlift geworden en squat + deadlift is geen goeie combo voor mij, squat is dus voor de volgende training.
.
. Zal ook wel weer wat met het ''markten'' te maken hebben, dat geeft echt een aanslag op je rug.
.
.
haters
.
.
.
.Yoo, lekkere training man. Die pullovers is dat een chille oefening, voel je hem ook echt goed in je lats? En waarom altijd die 20 reps @ shrugs?
. Heb er eigenlijk geen verklaring voor. Misschien omdat het zo'n korte ROM's zijn dat ik er altijd wat meer wil doen.