MuscleMeat

Bea's log , reloaded

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.741
Vandaag schouders getrained :), klein beetje borst en rug ook.

SCHOUDERS :

MP :

• 10*40
  • 10*50
  • 10*60
  • 5*70
  • 5*70
  • 5*70
  • 8*60
Laatste setje van 5 kwam er wel al wat legduw aan te pas :).

Side raises :

• 10*9
  • 10*11
  • 10*13
  • 10*15
  • 8*17
Bent over rear delt raises :

• 10*10
  • 10*12.5
  • 10*15
  • 10*17.5

Guillotine BP : ( smith ) :

• 10*40
  • 10*60
  • 10*60
  • 10*60
  • 10*60
  • 10*60
En nog wat pullups , lat pulldows en triceps.

Morgenochtend gaan squaten , kuiten ook goed meepakken en biceps :).

• #1.742
Vanochtend legs , beetje buik en armen.

Pols doet wel serieus wat pijn, verstuikt ofso van gisteren te MP'en denk ik...
Was best klote bij sommige oefeningen.

LEGS :

(full)Squat :

• 10*60
  • 10*80
  • 10*100
  • 7*110
  • 3*120
  • 8*100
  • 8*80

Leg extension :

• 10*50
  • 10*70
  • 10*90
  • 10*110
Seated calve raises :

• 20*40
  • 20*60
  • 20*80
  • 15*100
Toe presses :

• 35*246
En dan nog wat armen en buik. Beste was double handed triceps extension ( 10*30,10*40,10*44) De rest ging erg k*t met mijn pols...

Comment : Wel ok , squat was niet slecht maar ook niet super. Kuiten gaan goed vooruit qua kracht hopelijk komt de massa ook nog :).

Fullsquats zijn wel nice, veel reps!

• #1.744
Fullsquats zijn wel nice, veel reps!

Thx Yosh :D. Het zijn iig geen brute gewichten maar het is gewoon highbar en atg, het voelt goed voor mij :). Kan ook parallel gaan met 20kg meer maar dat voelt iig veel slechter en dan zit ik weer met een pijnlijke onderrug. Legs gaan goed op veel reps :). Ik hou het nog een tijdje zo aan.

Beter goed squatten dan een hoop kilo's op de barbell pleuren ;)

De leg extensions zijn ook aardig zwaar

• #1.746
Beter goed squatten dan een hoop kilo's op de barbell pleuren ;)

De leg extensions zijn ook aardig zwaar

Vind ik ook :D. Beter goeie reps maken met een goede ROM dan jezelf forceren met 20kg meer.

Pols is aan het beteren :) Hopelijk morgen goed borst knallen. En schouders licht :P.

Al 2 dagen na elkaar weest lopen :). Best nice.

Vandaag zo'n achterlijke koe in de les, bood ze snoep ( die plakkerige dingen) aan in de les voor dr verjaardag. Zeg ik beleef nee danku. Zegt ze ow jah voor je spiertjes mag dat niet zeker, net zoals dat water drinken en noten eten. Alsof het verboden is om gezond te leven...

Ze was zelf vroeger aardig lekker maar is nu duidelijk aan het verdikken en is het punt van lekker voorbij.

Normaal behou ik me meestal van opmerkingen maar het liep vandaag even over. Ik veronderstel dat we nu geen vrienden meer zijn haha :D.

Is verder ook gewoon een k*twijf, anders had ik het nooit gezegd. Ze lacht ook alleen maar met het trainen en het vele sporten terwijl ze zelf gewoon moddervet aan het worden is.

Laatst bewerkt:
Hehe, leuke gewichten bij die toe press. Ik ga ze misschien ook eens beginnen doen aangezien ik full stack doe op die kuitmachine tegenwoordig en vind het toch niet zo de beste machine voor optimale spanning in die kuiten. Je glijdt er ook nog eens gemakkelijk af:o.

Doe je die op de 45° Leg Press?

Haha, wat heb je allemaal gezegd tegen haar? :D

• #1.749
Hehe, leuke gewichten bij die toe press. Ik ga ze misschien ook eens beginnen doen aangezien ik full stack doe op die kuitmachine tegenwoordig en vind het toch niet zo de beste machine voor optimale spanning in die kuiten. Je glijdt er ook nog eens gemakkelijk af:o.

Doe je die op de 45° Leg Press?

Nee op de seated legpress. Gewoon nog ff killen, de seated calve raises doen normaal wel genoeg. Hmmm dan heb jij een slechte kuitmachine bro :P. Seated calve raises kan je toch niet echt van glijden? :o

Haha, wat heb je allemaal gezegd tegen haar? :D

Weet het niet exact meer , niet veel hoor. Denk dat het iets was in de aard van : Het is niet omdat jij niet naar je lichaam kijkt en alleen nog maar verdikt dat ik dat ook moet doen, maar dan in het west-vlaams. Komt erop neer dat ik ze dik heb genoemd, iets ergers kan je niet doen bij een chick xD.

Training van vandaag, **** yea :

BORST/SCHOUDERS(licht)/BICEPS

BORST :

Flat BP :

• 20*20
  • 10*60
  • 8*80
  • 11*100 - PR
  • 5*110
  • 2*120 + 1*120 ( erg lichte spot)
Haha ****, lekker. Voelde gewoon allemaal licht aan :P

Incline DB press :

• 10*20
  • 10*26
  • 10*30
  • 10*36
  • 5*40
SCHOUDERS :

MP :

• 10*20
  • 10*40
  • 10*50
  • 8*60
  • 5*70
Niet slecht na borst :)

Side raises :

• 10*9
  • 10*10
  • 10*13
  • 10*15
  • 7*17
Bent over rear delt( cable raises ) :

• 10*10
  • 10*12.5
  • 10*15
  • 9*17.5
En dan nog BICEPS, gewicht doet er niet echt toe. 10*20 gecurld en dan nog wat hammer curls, goeie pomp.

Comment :

Heerlijke training. Echt niet normaal, had het totaal niet verwacht, pols speelde me totaal geen parten. Heb ook gewoon mijn 10*100 record eindelijk verbroken haha :D.

Voeding zat ook gewoon wel nice vandaag :).

Laatst bewerkt:
11 x 110??? Dan ligt je max al VER boven 130 hoor

Nice bench press kerel:)

Zeker een lekkere training,mp nog lekker zwaar nadat je je borst al goed op zijn donder heb gegeven:cool:

Ben je momenteel aan het cutten of bulken?

• #1.753
Nice bench press kerel:)

Zeker een lekkere training,mp nog lekker zwaar nadat je je borst al goed op zijn donder heb gegeven:cool:

Ben je momenteel aan het cutten of bulken?

Goeie vraag :o.

Ben zondag gaan lopen, gisteren ook gaan lopen. Eet ook aardig clean. Het verschilt ook gewoon zwaar bij mij. Goeie cleanbulk maar ik gooi er aardig wat cardio bij.

Voeding vandaag was :

-3 Eieren met 75 gram spek
- Ardeens gebraad rond de 300-400 gram met Pasta ( niet heel veel)
- 3 Rijstkoeken met pure chocolade
-kiwi
-50-100 amandelnoten
- Peperkoek met choco :o
-150 gram jogging + 500 gram kwark.

En dan nog wat light energy drinks , 1 energy shot. En ben vandaag met een maat naar een supp-store geweest , eigenlijk achter caffeïne pillen maar hij heeft ons iets gegeven om goed te kunnen studeren lol :D. Daar eentje van genomen ook :).

Lijkt niet veel eten weer maar het is toch weer aardig wat voor mij. Dacht eerlijk gezegd dat ik wat aan het cutten was maar dan zet ik vandaag plots weer PR's... Weird.

Ok,Is idd niet heel erg veel eten.

Cutten zegt bij mij ook niet zoveel over mijn kracht,ben momenteel ook aan het cutten en zet ook nog PR's :P

Alleen momenteel erg last van schouder,hoop niet dat het slijmbeursontsteking is,dus deze week zowieso geen schouderoefeningen en wat meer rustdagen pakken en meer cardio.

• #1.755
Ok,Is idd niet heel erg veel eten.

Cutten zegt bij mij ook niet zoveel over mijn kracht,ben momenteel ook aan het cutten en zet ook nog PR's :P

Alleen momenteel erg last van schouder,hoop niet dat het slijmbeursontsteking is,dus deze week zowieso geen schouderoefeningen en wat meer rustdagen pakken en meer cardio.

Ik sta er ook gewoon liever altijd relatief goed bij dan dat ik de ene helft van het jaar in een zware bulk zit en dan weer zwaar moet cutten.

Zolang mijn vp% gelijk blijft ben ik tevreden; Maar mijn plan was nu om toch nog een klein beetje te zakken, omdat ik mss met de examens sowieso wel wat zal verzwaren.

Schouders is echt klote om last van te hebben bro, laat het iig even rusten :). Rug wat harder aanpakken he :D.

Welke supp store ben je gegaan?
En een wijf dik noemen, nice :D

• #1.757
Welke supp store ben je gegaan?
En een wijf dik noemen, nice :D

Detox shop :). Best brede verkoper ook nog daar.

Haha klinkt echt erg he.. Maar ik had het echt even gezien. Domste wijf van de klas ook, vindt zichzelf heel wat. Hopelijk blaast ze nu gwn wat minder hoog van dr toren.

Laatst bewerkt:
Ik sta er ook gewoon liever altijd relatief goed bij dan dat ik de ene helft van het jaar in een zware bulk zit en dan weer zwaar moet cutten.

Zolang mijn vp% gelijk blijft ben ik tevreden; Maar mijn plan was nu om toch nog een klein beetje te zakken, omdat ik mss met de examens sowieso wel wat zal verzwaren.

Schouders is echt klote om last van te hebben bro, laat het iig even rusten :). Rug wat harder aanpakken he :D.

Rug ga ik idd van de week goed aanpakken,voel een PR aankomen:D
Morgen maar weer uurtje cardio:p

Gvd, zo sterk op zo weinig eten... oneerlijk :D!
Is 10 x 36 kg incline ook geen pr?

Maar als je ´cut´ ga je toch geen peperkoek en chocolade eten :p Lekkere bench btw.

Terug
Naar boven