MuscleMeat

Bea's log , reloaded

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.761
Gvd, zo sterk op zo weinig eten... oneerlijk :D!
Is 10 x 36 kg incline ook geen pr?

Haha :D. Nope, druk ik al een tijdje, 8*40 en 4*44 als ik hem als eerste oefening pak :).

Maar als je ´cut´ ga je toch geen peperkoek en chocolade eten :p Lekkere bench btw.

In principe maakt dat niet veel uit he, cutten is gewoon onder onderhoud eten. Peperkoek + choco is gewoon een super pre-workout booster :D.

• #1.762
Training van vandaag :

Hardcore was het alvast wel, 5km door de sneeuw :D

RUG/TRICEPS

Wide grip pull ups :

• 12*BW
  • 10*BW ( wijdste grip )
  • 8*BW + 10kg
  • 7*BW + 15kg
  • 5*BW + 20kg
  • 10*BW
  • 6*BW ( wijdste grip )
BOR :

• 10*40
  • 10*60
  • 10*80
  • 8*90
  • 5*90
  • 6*90
  • 10*60
Was iig niet aangenaam voor mijn pols, achter maar doorgehad dat pronated minder pijn deed :o

DB row :

• 10*30
  • 10*36
  • 10*40
  • 12*40 ( dacht dat het 44 was :o)
  • 10*44

Machine pulldown :

• 10*18
  • 10*38
  • 10*58
  • 7*73
Eens een machine geprobeert, best ok nog, goeie rom en goed squeezen :).

T- bar row, wide grip ( upp lats/rear delts ) :

• 10*20
  • 10*45
  • 8*50
  • 6*55

Seated (small grip )cable row :

• 10*50
  • 10*68
  • 8*95
BB shrugs :

• 20*25 (losse schijven)
  • 17*70
  • 10*100
  • 9*120 PR
  • 9*100 ( behind the back)
  • 10*70 ( behind the back)

TRICEPS :

Double handed triceps extension :

• 10*30
  • 10*36
  • 10*40
  • 8*44
En nog wat rope pushdowns :).

Comment : Best nice, vooral fier op mezelf dat ik door die sneeuw geweest ben haha :D. Goed volume in de training, zal morgen wel weer aardig stijf zijn :D.

Wordt ook weer k*t om naar school te fietsen morgen :(. Moest ook voor een brood gekeken hebben voor mrgn goddamn. Dat wordt weer een bruin broodje met kipsalde :P.

goeie training, toch weer een pr met de bb shrugs neergezet:)

• #1.764
goeie training, toch weer een pr met de bb shrugs neergezet:)

Ja kracht in traps gaat eindelijk wat vooruit. Als zijn traps iets wat ik ook niet graag extreem groot zie. Maar het moet zeker in verhouding blijven + ze liften je schouders iig :D.

Haha :D. Nope, druk ik al een tijdje, 8*40 en 4*44 als ik hem als eerste oefening pak :).

In principe maakt dat niet veel uit he, cutten is gewoon onder onderhoud eten. Peperkoek + choco is gewoon een super pre-workout booster :D.

Haha ja maar de ene kcal is de andere niet. Goede training trouwens ! Hoe lang doe je er ong over?

• #1.766
Haha ja maar de ene kcal is de andere niet. Goede training trouwens ! Hoe lang doe je er ong over?

Das ook waar natuurlijk :). Maar peperkoek valt nog best mee en dat beetje choco gaat het iig ook niet maken :P. Maar zoals vermeld, het is weer eerder een cleanbulk met cardio.

Meestal toch 1.5u. Als ik alleen ben. Als ik train met mijn neef is het soms al snel 2u :o. We zeveren ook altijd over vanalles en nog wat. Best grappig eigenlijk. Tussen de sets door constant lopen zwanzen en dan weer keihard deadliften of MP'en, beiden 100 benchen voor reps hehe :D ( hij bencht hem ondertussen ook al 3x).

man man man wat een werk weer ...

Ja kracht in traps gaat eindelijk wat vooruit. Als zijn traps iets wat ik ook niet graag extreem groot zie. Maar het moet zeker in verhouding blijven + ze liften je schouders iig :D.

grote traps zijn wel imponerend, like Allistair Overeem:cool:

persoonlijk vind ik shrugs een klote oefening:D

Damn, zotte pull ups :eek:

lekker gewerkt man!

• #1.772

Haha thx Verb :).

grote traps zijn wel imponerend, like Allistair Overeem:cool:

persoonlijk vind ik shrugs een klote oefening:D

Mijn mama vindt van niet... Srs, ze geeft nooit commentaar omdat ze weet dat het gewoon mijn sport is en ze vindt het ook echt best , zolang mijn studie maar lukt. Het enige wat ze soms geeft als comment is dat mijn ''stierrennek'' niet te groot mag worden :o.

Vind het ook geen superleuke oefening maar het kan er wel mee door :).

Thx :D

Vanavond nog eens goed uitzetten, de laatste x voor ''den blok''. Niet dat ik zoveel uitzet. Als ik het al doe drink ik niet ( ik rook wel af en toe wiet, wat imo superieur is aan alcohol voor onze sport). Maar ik denk van vandaag nog 1 keertje ga drinken. De laatste x en dan 2 maand als een monnik leven. School/leren en trainen :).

• #1.773
Vandaag ochtendtraining gedaan in Brugge :). Stond wel weer mooi geript.. Moest eigenlijk legs + schouders ( MP ) Dus het enige wat ik nodig had was een squatrek, helaas was dat niet aanwezig ??? :(. Dusjah we hebben er borst/schouders/biceps en wat traps/kuiten van gemaakt.

BORST :

DB incline press :

• 10*20
  • 10*26
  • 10*30
  • 9*36
  • 5*40

Flat BP :

• 10*60
  • 8*80
  • 6*100
  • 3*110

SCHOUDERS :

Seated MP ( smith ) :

• 10*40
  • 10*50
  • 9*60
  • 5*70
  • 9*60
  • 9*60
  • 9*60
  • 8*60
  • 7*60
  • 10*40
:)

Side raises :

• 10*8
  • 10*10
  • 10*12
  • 10*14
  • 10*16
Bent over rear ( cable delt raises ) :

• 10*10
  • 10*12.5
  • 10*15
  • 10*17.5
  • 8*20
DB Shrugs :

• 18*30
  • 14*40
  • 12*48
En dan nog wat Biceps :), lukt nog altijd niet zo goed met mijn pols... Moet dus een beetje improviseren. Hammer curls lukken redelijk goed. Maar de gewone EZ curls doen echt pijn :(.

Comment : Jammer van het squaten maar de training was toch aardig voor zondagochtend :D. Ben vooral aan het twijfelen wat ik ga doen tijdens de examens. Cutten lijkt me nog zo geen slecht idee, 3x pw hard trainen, veel lopen en gewoon gezond eten + wat caffeïne tabs... Lijkt me geen slecht plan.

Denk btw dat er ook een DBB'er aan de toog stond in Brugge, hij kwam me iig heel bekend voor maar heb hem zeker nog nooit irl gezien. Aangezien we hier op weekend zijn :P.

10 setjes MP:O

harde training man

• #1.775
Thx Bro :D. Ja vind standing MP veel effectiever dus heb er dan maar gewoon een shitload aan volume ingestoken :).

Moet ook weer dringend naar de kapper :P

12 x 48 db shrugs..... au!

Nice workout man! Sterke shit!

Dat je schouders er niet afvallen joh, je hebt er echt nooit last van? Nice train btw ;)

• #1.778
12 x 48 db shrugs..... au!

Nice workout man! Sterke shit!

Hehe thx man! En welkom :D.

Mijn traps zijn niet zo groot iig, maar ze komen toch eindelijk wat mee qua kracht :).

Dat je schouders er niet afvallen joh, je hebt er echt nooit last van? Nice train btw ;)

Thx man.

Nope :p , ze kunnen echt veel hebben. Train ze ook echt vaak omdat mijn borst anders meteen voorloopt. Ik train nog maar 1x pw borst normaal en als ik er dan echt voor ga druk ik nog altijd de 100 voor reps. Borst is gewoon altijd mijn beste spiergroep geweest.

En daardoor kwamen mijn schouders dus wat achter te liggen. Ben ze sindsdien echt hard beginnen aanpakken, nu ook 2x pw. Moet eigenlijk serieus mijn best doen om ze in evenwicht te krijgen met mijn borst. Als ik borst 1x train en schouders 2x zou mijn borst nog durven voorlopen :P.

Potverdomme - jaloers op uw genen!

Dikke trainingen de laatste tijd... :D

• #1.780
Potverdomme - jaloers op uw genen!

Dikke trainingen de laatste tijd... :D

Hehe :D. Maar wil nu echt mijn schouders eens goed breed krijgen in combinatie met mijn bovenrug. Dat borst dan wat minder wordt vind ik eigenlijk niet zo erg :P. Schouders staan iig mooi als je droog staat( na de cut bv).

Thx bro, minder trainingen, meer kwaliteit :).

Moet wel dringend weer squaten , hopelijk maandag in de pinte weer goed kapotgaan onder die bar :P.

Terug
Naar boven