Fitness Seller

Bea's log , reloaded

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.781
Training van gisteren :

Squat(legs), Rug, Triceps :

Fullsquat :

• 10*60
  • 10*80
  • 10*100
  • 5*120 -PR
  • 5*100
Slopend, de 5*120 was wel erg netjes :D. Hierna wel nog wat leg extension gedaan, kuiten waren zondag reeds gedaan.

RUG :

Wide grip pull ups :

• 12*BW
  • 10*BW ( wijdste grip)
  • 8*BW +10kg - PR
  • 5*BW+16kg
  • 10*BW
  • 7*BW ( wijdste grip)

DB row :

• 10*30
  • 10*40
  • 10*48 ( PR, nieuwe DB's :D)

Seated machine row :

• 12*50
  • 10*70
  • 10*90
  • 8*100

TRICEPS :

Double handed triceps extensions :

• 10*30
  • 10*40
  • 10*44
En nog wat triceps pushdowns en barbell extensions.

Comment : Beetje kort maar was toch kapot, die 5*120 woog al goed door op mijn rug, heb hem gewoon nog even afgemaakt :).

Daarna nog een pintje gaan drinken lol :P. Ik ging het iig niet gedaan hebben maar ben gevoerd geweest door 2 vriendinnen van me dus ik kon iig niet weigeren.

snap niet dat sommige mensen nog de zin hebben om rug te trainen na benentraining :p

:thumbs:

• #1.783
snap niet dat sommige mensen nog de zin hebben om rug te trainen na benentraining :p

:thumbs:

Haha, anders had ik al gedaan na 30 minuten :o.

Maar het viel me ook zwaarder dan verwacht. Stuk minder oefeningen dan ik anders doe voor rug, maar zat echt al goed dood na die DB-rows.

ach ja.. die pull ups alleen al zou ik killing vinden:D

lekkere sqaut!!!

Hoezo heb jij eigenlijk altijd van die vreemde spiergroep combo's, lijkt me echt niks haha.

Vind iets als pullups na squat nog wel kunnen, maar waar je de onderrug toch nog wat mee belast zoals BOR of DL absoluut niet.

Goed bezig kjell,

Hey maar wtf, full squat? is er ook nog iets anders dan? ik doe altijd full squats. halve zijn gay.

• #1.789
ach ja.. die pull ups alleen al zou ik killing vinden:D

Was ook wel heavy :D

Thx man!

Hoezo heb jij eigenlijk altijd van die vreemde spiergroep combo's, lijkt me echt niks haha.

Haha ja ok je hebt een punt :). Maar ik moest gewoon squatten. En aangezien ik zondag schouders/borst had gedaan kon ik dat dus niet trainen. Dan werd het maar rug, maar dan zonder onderrug al te veel te belasten na die squat. Vond het wel chill :D.

Vind iets als pullups na squat nog wel kunnen, maar waar je de onderrug toch nog wat mee belast zoals BOR of DL absoluut niet.

Idem! Squat en DL is echt doodgaan, doe ik ook bijna nooit. Maar pullups en db-rows + die machine waren niet zo belastend voor mijn onderrug. Alhoewel je je onderrug ook wel voelt bij weighted-chin ups en toch ook een beetje bij de db-rows , maar lang niet zoals bij een BOR of een DL.

Goed bezig kjell,

Hey maar wtf, full squat? is er ook nog iets anders dan? ik doe altijd full squats. halve zijn gay.

Squat is in principe parallel :P. Ik zie er ook bijna gaan die zo diep squaten in de fitness, integendeel , parallel is een uitzondering ( eigelijk is squaten DE uitzondering). Behalve Hannes en Yosh dan.

Goeie squats!

ahaaa, nou ik zie bij ons in de gym so ie so bijna nooit iemand squaten. Ik heb vanaf het begin al gelijk met de aars zo dicht mogelijk op de grond gezeten bij het squaten. Voel je goed in de hamstring en aars.

• #1.792
SCHOUDERS/BORST/BICEPS en Abs

MP :

• 10*40
  • 10*50
  • 10*60
  • 5*70
  • 3*80 ( niet helemaal zuiver)
  • 5*70 ( BTN)
  • 5*70
  • 5*70

Incline DB press :

• 10*20
  • 10*26
  • 10*30
  • 9*36
  • 6*40
Side raises :

• 10*9
  • 10*11
  • 10*13
  • 10*15
Bent over rear delt raises :

• 10*9
  • 10*11
  • 10*13
Face pulls, weet het gewicht niet meer

Standing rear delt fly's :

• 10*9
  • 10*13
Rear delts eens goed aangepakt haha :D.

Guillotine press :

• 10*60
  • 10*70
  • 8*80
  • 6*90
  • 10*60
  • 10*60
  • 10*60
  • 10*60
En nog wat hammer curls, concentration curls. Hanging leg raises, knee raises , cable crunches etc :D.

Vond het nog eens tijd om abs goed te laten afzien haha :).

Comment : Best nice, aangezien mijn slaap de laatste tijd echt ruk is. Gebruik sinds kort wat caffeïne pillen en ik geraak dus echt niet meer in slaap :(. Vandaag maar 1tje gepakt voor de training dus hopelijk straks van 11 tot 9 slapen :D.

• #1.793
Heb iig last van mijn onderrug... Beetje onvoorzichtig geweest bij het MP'en maar denk eerder dat het door mijn abs te trainen is...

Heb dus vandaag nog maar eens schouders/borst/biceps gedaan om dan zondagochtend Squat + bovenrug te doen. DL ga ik weer even laten rusten maar ik ga hem iig ergens volgende week toch proberen pakken :).

Standing MP :

• 10*40
  • 10*50
  • 6*60
  • 7*60
  • 5*70
  • 5*70
  • 4*70
  • 5*70 ( BTN)
  • 7*60
  • 7*60
  • 5*60
Incline DB press :

• 10*20
  • 10*26
  • 10*30
  • 8*36
  • 10*30
  • 10*30

Side raises :

• 10*9
  • 10*11
  • 10*13
  • 10*15
  • 7*17

Incline Guillotine '(smit) BP :

• 10*40
  • 10*50
  • 8*60
  • 8*60
  • 8*60
  • 8*60

Bent over rear delt (cable raises ) :

• 10*10
  • 10*12.5
  • 10*15
  • 10*17
Standing rear delt cable fly's :

• 10*10
  • 10*12.5
Shrugs :

• 20*30 ( DB)
  • 16*70 (BB) - BTB
  • 14*90 ( BB) - BTB

Hammer curls :

• 10*14
  • 10*15
  • 10*17
  • 10*20
Imo tot aan 20 toch eerder DB curls :)

En nog wat biceps gepompt.

Comment : Rare training, is ook duidelijk te merken aan de rare opbouw... Zag het volledig zitten maar was duidelijk wat moe en ik heb ook erg clean gegeten deze week, veel kans dat ik onbewust aan het cutten ben :').

Zeker met die caffeïne pillen erbij en de soms weinig nachtrust. Dan krijgen we dus zo'n training.

Langs de andere kant heb ik er nog nooit zo goed bijgestaan... Nu de gunstige lichtinval in die gym doet veel maar ik zie aders waar ik ze nog nooit gezien heb en mijn abs komen er echt goed door als ik in goed licht sta en ze aanspan.

Ga me morgenochtend eens wegen en misschien eens een pic schieten :).

Weer een training met een extreem volume kerel. Die MP reeks is sick. En dat terwijl je moe was, wtf. Nice.

Picssss

We zijn 'morgenochtend', dus ik verwacht pics, NUUUUU :D

Haha, hoelang heb je over die training gedaan, echt insane volume!!

• #1.797
Weer een training met een extreem volume kerel. Die MP reeks is sick. En dat terwijl je moe was, wtf. Nice.

We zijn 'morgenochtend', dus ik verwacht pics, NUUUUU :D

Haha, hoelang heb je over die training gedaan, echt insane volume!!

Thx guys, ja het was iig gewoon afzien die training, maar toch leuk :).

Ochtendgewicht was 85.1... Was er wel van geschrokken. Maar ik sta duidelijk droger. Ga mijn best doen om eentje te schieten, mss straks eens vragen aan mijn zus :).

Nuuu

gaat lekker :P OXygen addicted ftw!

Merk je helemaal geen krachtverlies als je gewicht verliest?

Terug
Naar boven