MuscleMeat

Bea's log , reloaded

lekker hoor!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.802
Heb ze binnen 5 min :).

---------- Toegevoegd om 13:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:01 ----------

Ait, ze zijn toch redelijk goed gelukt, kan altijd beter maar ach, het moet er maar mee door :

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

15s24ub.jpg

wagbb9.jpg

qspph1.jpg

Ochtend, laat mijn gezicht erbuiten haha :D.

---------- Toegevoegd om 13:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:06 ----------

Merk je helemaal geen krachtverlies als je gewicht verliest?

Gisteren voor de eerste keer een beetje. Maar dat valt over het algemeen erg goed mee :).

Zie wel dat sommige onduidelijk zijn, vind persoonlijk de 1ste foto het best.

zo lekker droog ook man!op hoeveel% sta je??
ik vindt super goed fysiek!netjes man!

• #1.804
zo lekker droog ook man!op hoeveel% sta je??
ik vindt super goed fysiek!netjes man!

Thx :D. Heb echt geen idee van het bf% , hoop gewoon onder de 12%. Denk dat het nu misschien iets van een 11% is. Maakt ook niet veel uit dat getal. Ben best wel tevreden nu :). Heb wel geen zin om veel onder de 85 te gaan.

• #1.805
Rug staat in gallerij btw :)

Jij kan zo het strand op :D
Rug ziet er ook zeeeeeer goed uit!

• #1.807
Jij kan zo het strand op :D
Rug ziet er ook zeeeeeer goed uit!

Thx bro :D. Was er ook van geschrokken, toch een goeie vooruitgang geboekt vind ik. Alleen merk ik dat niet zo zwaar in mijn gewicht, maar das dan ook niet echt belangrijk :).

Vind het nog niet droog genoeg voor het strand :p, zal nu % of 11 zijn, zou toch graag eens 8-9 halen, net als jouw dus :).

goed zo ! Mooi droog nu nog effe wat bulken en februari cut :P? of blijvende cut?

Grtz

• #1.809
Laatst bewerkt door een moderator:
Ge staat er goed bij oor! Abs goe zichtbaar en al serieuze massa! :)

mooi fysiek man..!!

hoelang train je nu serieus?

• #1.812
Ge staat er goed bij oor! Abs goe zichtbaar en al serieuze massa! :)

mooi fysiek man..!!

hoelang train je nu serieus?

Ik zou ze graag nog zichtbaarder hebben yosh , het blijft ook altijd opgespannen :). Wil ze eens echt zien als ik ze niet opspan.

2.5 Jaar. Ben op 17 jaar begonnen. Eerst 3-4 maand thuis en dan eigenlijk echt serieus naar een gym dat was rond september. Dus 2 jaar en 2 maand nu :).

• #1.813
Ochtendtraining : Rug/triceps

DL :

• 10*60 ( BOR)
  • 10*100
  • 5*120
  • 5*130
  • 5*140
DB row :

• 10*30
  • 10*40
  • 10*44
Met extra verhoogje, zo groot mogelijk ROM

Seated machine row : ( upper lats )

• 10*50
  • 10*70
  • 10*90
DB shrugs :

• 20*30
  • 20*40
  • 20*44

Triceps :

Double handed triceps extension :

• 10*30
  • 10*40
  • 11*44
Triceps rope pushdown ( aan de lat pully ) :

• 10*15
  • 10*20
  • 10*25
  • 10*30

Comment : Tsjah , ochtendtraining :P. Niet denderend. Veel te veel zitten praten ook weer met een maat. Maargoed het moet ook leuk blijven :). DL gewoon mooi op techniek gedaan. Viel me toch nog zwaar.

Fysiek is wel pleasing :'). Maar het wordt tijd om weer wat meer te eten.

---------- Toegevoegd om 13:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:35 ----------

Owjah ook triceps pic laten nemen door een maat, wel koud :). Maar die krijg ik dus nog drgestuurd vandaag.

Ik had gedacht dat er iets meer massa op zou zitten. Ik zou gaan bulken als ik jou was ! ;)

• #1.815
Ik had gedacht dat er iets meer massa op zou zitten. Ik zou gaan bulken als ik jou was ! ;)

Op de tri's? Hmm vind ze persoonlijk toch netjes. Ze zitten wel wat hoog maar daar kan ik niet veel aan doen.

Tsjah het is weer de typische strijd. DBB vs de omgeving. Voor DBB mag het altijd meer, terwijl ik IRL gewoon hoor dat het nu echt goed is en dat ik gewoon zo moet blijven.

Ik heb imo ook geen zin om de chicks af te schrikken :P. Er kan natuurlijk altijd wat verbeteren, nog wat meer massa en droger etc, maar voor hetgeen ik er op dit moment maar voor doe mag ik niet klagen.

He kerel,

Ik bekijk je log niet vaak, maar kwam toevallig even langs. Zag je pics, ziet er goed uit. Kan me inderdaad voorstellen dat je normale omgeving je nu wel buff genoeg vind, terwijl het volgens DBB altijd groter kan. Vergeet niet dat sommigen dat ook zeiden bij Rob S, van 'hier moet je aan werken, dit kan groter blabla'.

Je hebt een prima fysiek, nu al beachproof, dus ben benieuwd waar je voor kiest!

• #1.817
He kerel,

Ik bekijk je log niet vaak, maar kwam toevallig even langs. Zag je pics, ziet er goed uit. Kan me inderdaad voorstellen dat je normale omgeving je nu wel buff genoeg vind, terwijl het volgens DBB altijd groter kan. Vergeet niet dat sommigen dat ook zeiden bij Rob S, van 'hier moet je aan werken, dit kan groter blabla'.

Je hebt een prima fysiek, nu al beachproof, dus ben benieuwd waar je voor kiest!

Thx man.

Idem met Verb he. Het is altijd leuk om positieve reacties te krijgen op DBB. Maar om het even te stellen, ik heb bijvoorbeeld een maat irl en alsdie hier pics zou zetten dan gaat iedereen schreeuwen : Beest dit en beest dat. Terwijl irl iedereen het er gewoon over vindt. En de vrouwen al helemaal...

Ach, ik ben nog lang niet ten einde :) , laten we het zo stellen. Er zal ook zeker nog wat bijkomen , betere spierkwaliteit, massa/droogheid etc. Ook meer kracht ook natuurlijk.

Maar ik doet het gewoon rustig aan en ik ga me er niet voor kapotbulken. Liever het jaar allround er goed bijstaan dan 6 maand aan een bf van 16% , 3 maand cutten en dan 3 maand aan 8% staan :P.

Thx voor je reactie kerel!

beter 85kg@11% dan 110@20% :P

ga je ooit aan de juice? en wat zijn je doelen eig

lekker hoor!!!

Terug
Naar boven