hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.
.Merk je helemaal geen krachtverlies als je gewicht verliest?
.zo lekker droog ook man!op hoeveel% sta je??
ik vindt super goed fysiek!netjes man!
. Heb echt geen idee van het bf% , hoop gewoon onder de 12%. Denk dat het nu misschien iets van een 11% is. Maakt ook niet veel uit dat getal. Ben best wel tevreden nu
. Heb wel geen zin om veel onder de 85 te gaan.Jij kan zo het strand op
Rug ziet er ook zeeeeeer goed uit!
. Was er ook van geschrokken, toch een goeie vooruitgang geboekt vind ik. Alleen merk ik dat niet zo zwaar in mijn gewicht, maar das dan ook niet echt belangrijk
.
, zal nu % of 11 zijn, zou toch graag eens 8-9 halen, net als jouw dus
.goed zo ! Mooi droog nu nog effe wat bulken en februari cut? of blijvende cut?
Grtz
.
.Ge staat er goed bij oor! Abs goe zichtbaar en al serieuze massa!![]()
. Wil ze eens echt zien als ik ze niet opspan.
.
. Niet denderend. Veel te veel zitten praten ook weer met een maat. Maargoed het moet ook leuk blijven
. DL gewoon mooi op techniek gedaan. Viel me toch nog zwaar.
. Maar die krijg ik dus nog drgestuurd vandaag.Ik had gedacht dat er iets meer massa op zou zitten. Ik zou gaan bulken als ik jou was !![]()
. Er kan natuurlijk altijd wat verbeteren, nog wat meer massa en droger etc, maar voor hetgeen ik er op dit moment maar voor doe mag ik niet klagen.He kerel,
Ik bekijk je log niet vaak, maar kwam toevallig even langs. Zag je pics, ziet er goed uit. Kan me inderdaad voorstellen dat je normale omgeving je nu wel buff genoeg vind, terwijl het volgens DBB altijd groter kan. Vergeet niet dat sommigen dat ook zeiden bij Rob S, van 'hier moet je aan werken, dit kan groter blabla'.
Je hebt een prima fysiek, nu al beachproof, dus ben benieuwd waar je voor kiest!
, laten we het zo stellen. Er zal ook zeker nog wat bijkomen , betere spierkwaliteit, massa/droogheid etc. Ook meer kracht ook natuurlijk.
.