Fitness Seller

Bea's log , reloaded

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.821
ga je ooit aan de juice? en wat zijn je doelen eig

http://bodybuilderjoint.blogspot.com/2010/04/bodybuilder-and-muscle-man-greg-plitt-1.html

Greg plitt is zo ongeveer het doel :).

Nee denk het niet , zit na 2 jaar trainen naturel al relatief ver. Heb nog lang geen behoefte om echt te juicen. Anavar en winstrol zijn wel 2 steroïds die me wel aanspreken, ten 1ste omdat je niet moet spuiten ( ik haat spuiten) en ook gewoon omdat ze me dat laatste zetje zouden kunnen geven... Nog een kg of 4-5 erbij en een %of 2 droger. Dat lijkt niet veel maar 90kg bij 8% is naturel niet zo simpel.

Ik vind het sowieso nu nog veel te vroeg. Als ik binnen 2 jaar nog altijd niet echt tevreden ben dan ben ik er niet tegen. Maar zolang het niet nodig is , blijf ik er ook mooi af :). Als ik het zou doen moet ik ook op een veel stabieler punt in mijn leven zitten. Ik train nu maar 3-4x pw en voeding is ook gewoon nog niet in orde.

http://bodybuilderjoint.blogspot.com/2010/04/bodybuilder-and-muscle-man-greg-plitt-1.html

Greg plitt is zo ongeveer het doel :).

Nee denk het niet , zit na 2 jaar trainen naturel al relatief ver. Heb nog lang geen behoefte om echt te juicen. Anavar en winstrol zijn wel 2 steroïds die me wel aanspreken, ten 1ste omdat je niet moet spuiten ( ik haat spuiten) en ook gewoon omdat ze me dat laatste zetje zouden kunnen geven... Nog een kg of 4-5 erbij en een %of 2 droger. Dat lijkt niet veel maar 90kg bij 8% is naturel niet zo simpel.

Ik vind het sowieso nu nog veel te vroeg. Als ik binnen 2 jaar nog altijd niet echt tevreden ben dan ben ik er niet tegen. Maar zolang het niet nodig is , blijf ik er ook mooi af :). Als ik het zou doen moet ik ook op een veel stabieler punt in mijn leven zitten. Ik train nu maar 3-4x pw en voeding is ook gewoon nog niet in orde.

Heb je ook before pics ? Wil ook graag wat massa in 2 jaar behalen. We zien het wel

Nette fysiek! Kga zelf ook naar de 12% of lager gaan en daar waarschijnlijk zelden nog boven gaan. Allesinds niet veel meer als ik erboven zou gaan.

Trouwens ook wel rekening houden dat foto's nogal vertekend beeld kunnen geven.. ;)

Je staat er iig wel lekker droog bij hoor.
Mag nog wel wat massa bij,maar je bent goed bezig!

• #1.825
Heb je ook before pics ? Wil ook graag wat massa in 2 jaar behalen. We zien het wel

Heb geen extreme beforepics, was 1.75 bij 85 kg :p, kleine vetz*k dus. Maar ben dan beginnen lopen en heb daar nog wel een pic van, ongetrained gewoon na een periode van lopen :

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zou echt eens een foto moeten vinden van toen ik dik was :p, maar ik wou iig niet op de foto toen :').

---------- Toegevoegd om 21:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:36 ----------

Nette fysiek! Kga zelf ook naar de 12% of lager gaan en daar waarschijnlijk zelden nog boven gaan. Allesinds niet veel meer als ik erboven zou gaan.

Trouwens ook wel rekening houden dat foto's nogal vertekend beeld kunnen geven.. ;)

Als je de 12% eenmaal hebt kan je dat wel makkelijk behouden :). 10% en dergelijke is een stuk moeilijker..

Thx maatje :D.

Je staat er iig wel lekker droog bij hoor.
Mag nog wel wat massa bij,maar je bent goed bezig!

Het is iig gewoon een % of 11-12 dus zo droog is het nu ook weer niet :p.

Ja volgens DBB wel, maar heb je ooit al eens iemand op DBB horen zeggen : Je hebt genoeg massa ik zou ermee stoppen?

Ik ga iig meer af op wat mensen uit mijn omgeving zeggen, en wat ik zelf ook het liefste heb.

Uiteraard moet je af gaan op wat jezelf wilt,je ziet er ook gewoon goed uit hoor!

• #1.827
Vandaag SCHOUDERS , BORST , BICEPS

Was aan het twijfelen om te squaten maar mijn onderrug speelt me toch nog wat parten. Heb er ook wat last van gehad bij het trainen... Morgen rustdag en goed cardio gaan doen en dan normaal donderdag squaten.. Hopelijk is mijn onderrug wat beter tegen dan.

SCHOUDERS :

MP :

• 10*40
  • 10*50
  • 10*60
  • 5*70
  • 2*80
  • 5*70
  • 5*70
  • 5*70
  • 7*60
  • 7*60
  • 7*60
Nice :D.

Incline DB press :

• 10*20
  • 10*26
  • 10*30
  • 10*36
  • 7*40 - PR ( denk ik )
Side raises :

• 10*9
  • 10*11
  • 10*13
  • 10*15
  • 7*17
Bent over rear delt raises :

• 10*9
  • 10*11
  • 10*13
Standing rear cable fly's :

• 10*9
  • 10*13
  • 8*18
En nog wat face pulls :)

Incline DB fly's :

• 10*12
  • 10*13
  • 10*14
  • 10*15

En nog wat shrugs en biceps :).

Comment : Best nice, jammer van de pijn in mijn onderrug, vooral ff gevoeld bij het MP'en... Maar denk niet dat het ernstig is , moet het gewoon ff rustig aan doen. Voeding was wel weer nice vandaag, ook net nog wat kipfilet binnengespeelt :D.

Voelde me wel weer de freak... Nuja het ligt eerder aan de omgeving dan aan mij , maar leuk is het toch niet echt :p.

Hoezo voelde je je de freak? Verder mooie training

sterke training maat!

• #1.830
Waar heb je getraind toch?

MP is echt nie te doen man :D

• #1.832
Waar heb je getraind toch?

MP is echt nie te doen man :D

Gentbrugge :p, ook een oxygen, maar nog niet zo lang. Ze hadden eerst ook geen squatrek, nu wel. Maar ik ben wss de enige die het gebruikt, behalve om te biceps curlen dan :D.

Thx bro, moet schouders iig in verhouding krijgen met borst ;).

Mooie sterke trainingen maak jij kerel, Top man!

Sterke schouders! :)
Jouw fysiek lijkt op die van mij.

Voelde me wel weer de freak... Nuja het ligt eerder aan de omgeving dan aan mij , maar leuk is het toch niet echt :p.

Dat meen je niet man, dat is toch heerlijk, je bent de buffe baas. Zelf ben ik natuurlijk ook 1 van de grotere waar ik train, maar ik moet me toch nog wel onder een aantal stellen... zou het heerlijk vinden om de koning te zijn hoor! En als ze je als een freak aankijken... gewoon 1 brul en ze schieten weg.

• #1.836
Mooie sterke trainingen maak jij kerel, Top man!

Thx Bart :D.

Sterke schouders! :)
Jouw fysiek lijkt op die van mij.

Valt mee, het is niet altijd even strikt hoor. Maar ik moet echt hard sleuren aan mijn schouders omdat borst heel gemakkelijk voorloopt.

Nice, pics? :D

Dat meen je niet man, dat is toch heerlijk, je bent de buffe baas. Zelf ben ik natuurlijk ook 1 van de grotere waar ik train, maar ik moet me toch nog wel onder een aantal stellen... zou het heerlijk vinden om de koning te zijn hoor! En als ze je als een freak aankijken... gewoon 1 brul en ze schieten weg.

Haha soms wel ja, maar toch voelt het raar. Ben je je daar echt serieus aan het geven, set na set en dan zit iedereen daar wat te chillen. Beetje curls te doen :P. Ik snap dan iig niet waarom je naar een gym gaat , ga dan wel lopen.

Anyway gisteren nog getrained, was redelijk k*t, maar moest vooral legs doen. Wou er nog wat bijpakken maar schouders gingen echt niet ( nog spierpijn van de vorige keer) Beetje incline presses gedaan en triceps goed aangepakt. Rug was geen optie, die moet er vandaag aan.

Maar fullsquat :

• 10*60
  • 10*80
  • 10*100 ( kapotgaan imo)
  • 4*110 - Niet goed, we gaan weer 2 pw squatten :p
  • 7*100
  • 10*80
  • 10*60
Leg extension :

• 10*70
  • 10*80
  • 10*90
  • 10*115 ( FS)
Veel te easy imo

En dan nog 2 oefeningen voor calves.

Vanavond rug trainen :). Daarna nog even op café , sowieso met de auto dus ga ook niet drinken; maar toch nog even gedag zeggen tegen mijn maten voordat ik echt nolife ga leren :p.

Zaterdag dan rust en dan zondagochtend weer squaten + schouders :).

Netjus, vraag me overigens wel af waarom je de fullsquat prefereert, zelf doe ik liever parsquats want dan kan ik veel zwaarder gaan en lekker hard de quads pakken, hams kan ik imo toch al wel hard genoeg aanpakken met zware RDL's. En fulls gaan bij mij zobiezo niet want mijn rug wil dat niet ;)

• #1.838
Netjus, vraag me overigens wel af waarom je de fullsquat prefereert, zelf doe ik liever parsquats want dan kan ik veel zwaarder gaan en lekker hard de quads pakken, hams kan ik imo toch al wel hard genoeg aanpakken met zware RDL's. En fulls gaan bij mij zobiezo niet want mijn rug wil dat niet ;)

Vind ze net veel beter voor mijn onderrug. Ga ook gewoon liefst zo diep mogelijk.
Ook goed voor de glutes :). Doe ze ook gewoon liever. Ik heb een tijdje parallel gedaan, maar dan ging ik idd zoals je zegt een stuk zwaarder alleen kreeg ik dan net meer last van mijn onderrug. Ik voel veel meer druk zegmaar. Als ik minder pak en goed diep ga dan voel ik dat ik echt uit mijn benen moet drukken om weer naar boven te komen.

+ mijn onderrug is het meest blessuregevoelig, moet daar eigenlijk echt voorzichtig mee zijn. De tijd van zo zwaar mogelijk gaan op squaten en DL'en ligt een beetje achter me. Denk dat ik nu minder zwaar DL dan vroeger maar mijn rug ziet er daarom zeker niet slechter uit.

Ok, dit is een goede reden. Ligt er denk ik maar net aan hoe je gebouwd bent wat voor jou het beste is, maar voor mij zijn het parsquats ;)

Idd verstandig, denk dat je op hoger nivo bodybuilding echt niet het volume kan pakken op squat+DL als in je beginnerstijden, de gewichten worden gewoon te hoog en de risico's stijgen mee.

• #1.840
Ok, dit is een goede reden. Ligt er denk ik maar net aan hoe je gebouwd bent wat voor jou het beste is, maar voor mij zijn het parsquats ;)

Idd verstandig, denk dat je op hoger nivo bodybuilding echt niet het volume kan pakken op squat+DL als in je beginnerstijden, de gewichten worden gewoon te hoog en de risico's stijgen mee.

Idd, alhoewel ik het volume wel hoog probeer te houden. Alleen skip ik een beetje de echt hoge gewichten op DL's en squats. Vroeger zou ik opbouwen om dan nog eens de 180 erop te smijten, 2-3 keer proberen en hem dan uiteindelijk de 3rde keer clearen.

Terwijl ik nu gewoon goeie sets maak van 5 reps met juiste techniek :P. Het verstand komt met de jaren haha :D.

Terug
Naar boven