Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Nieuwe krachttoestellen
Eind januari 2011 worden jullie in de krachtzone vergezeld van enkele nieuwe toestellen: functional training system glide, handle rack.
, ben geen machine-fan. Dus zoveel maakt het me niet uit
;
. Maar ga nu wss een tijdje geen complete trainingen meer posten door de examens..
.
.
.
.
.
.Ahh 18 BW pull-ups, even los gaan!
Groot volume man!
. En ze gingen smooth
.
. Heb me caffeïnepillen van xxl aangeschaft. Niet normaal die dingen. Je mag er 6 per dag nemen ofso maar na 2 loop ik al helemaal te stuiteren.
. Haha. Heb me caffeïnepillen van xxl aangeschaft. Niet normaal die dingen. Je mag er 6 per dag nemen ofso maar na 2 loop ik al helemaal te stuiteren.
Voelde me gisteren na school echt moe en had geen zin in trainen. Heb dan rond 4-5u nog een caffeïnepil genomen en het kon plots weer niet op.
Echt goeie dingen imo, alleen moeilijk om je gedachten dan af te zetten voor je gaat slapen...
Thanks voor de info zoek zelf ook caffeine pillen dus denk dat ik die van xxl maar bestel
.Ja wel, in België kan je ze niet in de winkel krijgen.
Is ook gewoon zijn geld waard, heb er meteen 2 besteld voor 23 euro denk ik. Dat zijn 500 pillen. Kan je een jaar mee weg.

Inderdaad, het is verboden om cafeïne anhydrous te verkopen in belgie, cafeine via guarana enzo mag dan wel.
Wel jammer want het is inderdaad wel goed spul.
Goeie trainingen ook altijd, wanneer ga je eens proberen maxen met paused bench press?![]()
.
, na de examens
, train nu echt gewoon nog puur als ontspanning, heb wel een bepaald schema in mijn hoofd maar ik train nu gewoon tot ik echt totaal uitgeput ben
.
.Haha. Heb me caffeïnepillen van xxl aangeschaft. Niet normaal die dingen. Je mag er 6 per dag nemen ofso maar na 2 loop ik al helemaal te stuiteren.
Voelde me gisteren na school echt moe en had geen zin in trainen. Heb dan rond 4-5u nog een caffeïnepil genomen en het kon plots weer niet op.
Echt goeie dingen imo, alleen moeilijk om je gedachten dan af te zetten voor je gaat slapen...

ik word genegeerd
krijg zelf vaak last van me maag van caffeine tabs. en als ik ze op nuchtere maag neem of +-45min na me maaltijd heb ik het gevoel dat ie steeds omhoogt komt de caps![]()
ik word genegeerd
krijg zelf vaak last van me maag van caffeine tabs. en als ik ze op nuchtere maag neem of +-45min na me maaltijd heb ik het gevoel dat ie steeds omhoogt komt de caps![]()
.
. Als ik ze neem na mijn ontbijt dan heb ik er echt geen last van.. Buiten dat mijn activiteit gewoon erg verhoogt. Ik heb er ook niet echt een terugval door.. Alhoewel dat wel beweerd wordt.Merk je ook echt meer kracht daarvan? Ben wel benieuwd![]()
. Maar het volume en de intensiteit van de trainingen is wel nog beter.