XXL Nutrition

Bea's log , reloaded

Krijg maar eens blessures dan word je pas verstandig ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.843
Dikke arm al man! :)

Ook al gelezen?

Ze zouden ons beter nieuwe gewichten geven :p, ben geen machine-fan. Dus zoveel maakt het me niet uit :P;

Gisteren ook weer goed rug getrained, onderrug is nogal gevoelig :o. Maar ga nu wss een tijdje geen complete trainingen meer posten door de examens..

Haha... examens, ik ken het, al is het wel wat minder leren bij mij. Maandag heb ik mijn laatste, jullie beginnen pas over een paar weken. :D

Succes!

• #1.845
Ging niet veel meer posten maar deze verdient toch een plaatsje :D.

LEGS/SCHOUDERS (/biceps)

Squat : ( full )

• 10*60
  • 10*80
  • 10*100
  • 8*110
  • 8*100
  • 10*80

Wide grip pull-ups :

-18*BW
-12*BW
-10*BW

Standing MP :

• 10*40
  • 10*50
  • 10*60
  • 6*70
  • 6*70
  • 7*70
  • 6*70
  • 5*70
  • 8*60
Lekker :D.

Leg extension :

• 10*80
  • 10*100
  • 10*100
  • 10*100
  • 10*100
  • 10*100

Side raises :

• 10*9
  • 10*11
  • 10*13
  • 10*15
  • 9*17 - PR

Standing rear cable fly's :

• 10*8
  • 10*13
  • 10*18
Seated calve raises :

• 30*50
  • 20*75
  • 20*100
  • 20*75
  • 30*50
En dan nog wat hammer curls en biceps pompunnn :).

Comment : Squat en schouders gingen gewoon nice, squat was echt goed diep en ging gewoon vlot. Idem met MP, had weer energie teveel haha :D.

Het wordt weer lastig om in slaap te geraken :(.

Laatst bewerkt:
7 x 70 nice!

Ahh 18 BW pull-ups, even los gaan! :)

Groot volume man!

word al moe als ik naar je training kijk:o

• #1.850
word al moe als ik naar je training kijk:o

Haha :D. Heb me caffeïnepillen van xxl aangeschaft. Niet normaal die dingen. Je mag er 6 per dag nemen ofso maar na 2 loop ik al helemaal te stuiteren.

Voelde me gisteren na school echt moe en had geen zin in trainen. Heb dan rond 4-5u nog een caffeïnepil genomen en het kon plots weer niet op :).

Echt goeie dingen imo, alleen moeilijk om je gedachten dan af te zetten voor je gaat slapen...

Haha :D. Heb me caffeïnepillen van xxl aangeschaft. Niet normaal die dingen. Je mag er 6 per dag nemen ofso maar na 2 loop ik al helemaal te stuiteren.

Voelde me gisteren na school echt moe en had geen zin in trainen. Heb dan rond 4-5u nog een caffeïnepil genomen en het kon plots weer niet op :).

Echt goeie dingen imo, alleen moeilijk om je gedachten dan af te zetten voor je gaat slapen...

Thanks voor de info zoek zelf ook caffeine pillen dus denk dat ik die van xxl maar bestel

• #1.852
Thanks voor de info zoek zelf ook caffeine pillen dus denk dat ik die van xxl maar bestel

Ja wel, in België kan je ze niet in de winkel krijgen.

Is ook gewoon zijn geld waard, heb er meteen 2 besteld voor 23 euro denk ik. Dat zijn 500 pillen. Kan je een jaar mee weg :).

Goeie workout, mooie gewichten ook!

Ja wel, in België kan je ze niet in de winkel krijgen.

Is ook gewoon zijn geld waard, heb er meteen 2 besteld voor 23 euro denk ik. Dat zijn 500 pillen. Kan je een jaar mee weg :).

Inderdaad, het is verboden om cafeïne anhydrous te verkopen in belgie, cafeine via guarana enzo mag dan wel.
Wel jammer want het is inderdaad wel goed spul.

Goeie trainingen ook altijd, wanneer ga je eens proberen maxen met paused bench press? :cool:

• #1.856
Inderdaad, het is verboden om cafeïne anhydrous te verkopen in belgie, cafeine via guarana enzo mag dan wel.
Wel jammer want het is inderdaad wel goed spul.

Goeie trainingen ook altijd, wanneer ga je eens proberen maxen met paused bench press? :cool:

Topspul idd! Maar ik loop van mezelf soms al redelijk actief en zeker in combo met die pillen krijg ik mijn gedachten erg moeilijk uit s'avonds. Lig er ook nooit meer voor 12u in :(.

Haha :D, na de examens :), train nu echt gewoon nog puur als ontspanning, heb wel een bepaald schema in mijn hoofd maar ik train nu gewoon tot ik echt totaal uitgeput ben :p.

Als ik weer wat meer tijd heb ga ik daar idd wel eens op oefenen :).

7x70 op MP en 9x17 op side's is gewoon erg netjes!:thumbs:

Thx man! Ging idd wel lekker , maar ik pak schouders ook gewoon veel aan, vind het gewoon mooi , goeie schouders maar moet het ook doen omdat mijn borst anders te snel voorloopt.

ik word genegeerd:mad:
krijg zelf vaak last van me maag van caffeine tabs. en als ik ze op nuchtere maag neem of +-45min na me maaltijd heb ik het gevoel dat ie steeds omhoogt komt de caps???

Merk je ook echt meer kracht daarvan? Ben wel benieuwd :)

krijg zelf vaak last van me maag van caffeine tabs. en als ik ze op nuchtere maag neem of +-45min na me maaltijd heb ik het gevoel dat ie steeds omhoogt komt de caps???

Had k ook, totdat k de inhoud eruit haalde en de capsule weggooide; had er gelijk geen last meer van

• #1.860

Sry Keun, had je wss niet meer gezien , jij ook bedankt :D.

Waarom neem je ze dan ook op nuchtere maag? :p. Als ik ze neem na mijn ontbijt dan heb ik er echt geen last van.. Buiten dat mijn activiteit gewoon erg verhoogt. Ik heb er ook niet echt een terugval door.. Alhoewel dat wel beweerd wordt.

Merk je ook echt meer kracht daarvan? Ben wel benieuwd :)

Meer kracht in principe niet he, ik drink nu wel 3l water per dag omdat caffeïne vochtafdrijvend werkt, dacht ik toch. Maar je hartslag gaat er duidelijk van naar omhoog en je staat dus gewoon actiever. Bij mij uit zich dat wel in mijn trainingen vind ik.

Maar kracht is niet extreem belangrijk vind ik. Als die niet sterk achteruit gaat ben ik tevreden :). Maar het volume en de intensiteit van de trainingen is wel nog beter.

Terug
Naar boven