AndroidHealthClinic

Bea's log , reloaded

Meer kracht in principe niet he, ik drink nu wel 3l water per dag omdat caffeïne vochtafdrijvend werkt, dacht ik toch. Maar je hartslag gaat er duidelijk van naar omhoog en je staat dus gewoon actiever. Bij mij uit zich dat wel in mijn trainingen vind ik.

Maar kracht is niet extreem belangrijk vind ik. Als die niet sterk achteruit gaat ben ik tevreden :). Maar het volume en de intensiteit van de trainingen is wel nog beter.

Geniet er nog maar van, de gewenning voor cafeine gaat ongelovelijk snel helaas.:(

Succes met je examens, goeie pull ups man.
squats toch wel;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.863
Succes met je examens, goeie pull ups man.
squats toch wel;)

Thx bro! Harde tijden zijn het :p. Studeren ( 70% van de tijd) en dan lopen of trainen. Veel meer gebeurt er niet meer :(. Nuja 28 januari gedaan en dan toch 2 weken vakantie. Op de tanden bijten :).

Trainen gaat nog altijd goed btw, geen krachtverlies, blijf goed droog :).

• #1.864
Vandaag :

MP :

• 10*40
  • 10*60
  • 6*70
  • 5*70
  • 5*70
  • 5*70
  • 2-3*80 ( semi-PP)
  • 8*60
Wide grip pull ups :

• 12*BW
  • 10*BW
  • 10*BW
  • 10*BW

Squat :
(ATG)

• 10*60
  • 10*80
  • 10*100
  • 3*90 ( had ertussen wat staan lenigheidsoefeningen doen en er was wat in mijn hams geschoten.. Redelijk k*t)

Side raises :

• 10*9
  • 10*11
  • 10*13
  • 10*15
  • 7*17
Incline DB Press/Shoulder DB press ( standje is ongeveer 4 gaatjes ) :

• 10*22
  • 10*26
  • 8*30
Vind het wel een prima oefening, weer iets om bovenkant wat meer te stimuleren, het lijkt wel te werken.

Standing reverse cable fly's ( rear delts ) :

• 10*9
  • 10*13
  • 10*18

En dan nog wat biceps curls en calves :).

Comment : Voeding zit eindelijk serieus strak , dankzij examens.. Het nadeel is dat ik natuurlijk minder kan trainen. Maar ik verlies nog niet echt zwaar kracht en fysiek ziet er naar mijn mening beter uit, droger is beter :p.

Wel getraind tussendoor? :)

• #1.866

Proberen he bro, heb overmorgen statistiek.. Vandaag de eerste keer getrained deze week. Ik probeer vrijdagavond nog eens te gaan en zondagochtend.

Meer of 3x pw is echt niet mogelijk. Tijdens de blokperiode wel redelijk goed gaan trainen ja, als vorm van ontspanning :). Nu nog 2 weken achter deze en game over.

28 januari wss nog eens alcohol nuttigen, is ondertussen al weer 2 maand geleden :eek:. Wat eigenlijk wel nice is.

Lopen is nu btw ook wel standaard opgedreven naar 3x pw, anders loop ik letterlijk de muren op :p.

Nou, statistiek is toch makkelijk :D
Maar hoe zit dat nou, heb je nu tentamens van over een hele lange periode? Wij hebben 2 tentamens voor stof van 6 weken telkens.

• #1.868
Nou, statistiek is toch makkelijk :D
Maar hoe zit dat nou, heb je nu tentamens van over een hele lange periode? Wij hebben 2 tentamens voor stof van 6 weken telkens.

Mwah, wordt geen eitje voor mij. Vandaag excel wel ge-ownd. Die is dus al binnen. Statistiek zou normaal moeten lukken als het niveau gewoon gelijk is aan de cursus.

Maargoed morgen nog een dagje aan leren, heb het al eens volledig geleerd dus dan heb ik het 2x geleerd ( erg uitzonderlijk bij mij :D).

Ik heb nu vrijdag statistiek en dan dinsdag-Frans, Donderdag-Recht. Einde week 2 en dan week 3 : di - Eco, do- Engels, vrijdag - word.

En 28 januari 10.30 zit het erop :D.

Dan een weekendje feesten, en 2 weken vakantie : 6/7 trainen haha :D.

Enjoy :cool:

Nice raises :)

• #1.871
Goed fysiek vriend, die nieuwe foto die je ge-upload had!!

• #1.873
Goed fysiek vriend, die nieuwe foto die je ge-upload had!!

Thx :D, was in de examens en s'ochtends koud genomen. Qua droogte zit het wel goed. Maar ik mis toch nog een beetje massa. Maar examens zijn afgerond dus nu gaan we gewoon 2 weken keihard ( vakantie ).

Ging trouwens erg goed, behalve mijn laatste , word :p , ik hoop op 8/8 maar ik denk eerder 6-7/8.

Training van vanochtend :

Seated ( smith ) BB shoulder press :

• 10*20
  • 10*40
  • 10*50
  • 10*60
  • 7*70
  • 3*80
  • 10*60
  • 8*60
  • 8*60
  • 7*60
  • 10*50
Hehehe :D

Side raises :

• 10*9
  • 10*11
  • 10*13
  • 10*15
  • 7*17
Upright row :

• 10*20
  • 10*30
  • 10*40
  • 8*50

Standing rear cable fly's :

• 10*12.5
  • 10*15
  • 10*17.5
  • 10*20
  • 10*22.5
Merk iig sterke vooruitgang hierop maar ik vraag me af of ik wel genoeg op mijn rear delts werk. Misschien eens vervangen door face pulls..

Incline DB press :

• 10*20
  • 10*26
  • 10*30
  • 6*36 ( standje hier nog 1tje hoger gezet, 4 ipv 3)
  • 8*36 ( standje terug op 3 )
Incline machine fly's :

• 10*50
  • 10*70
  • 10*90

En dan nog wat biceps gepompt :D

Comment :

Nicee :D. Eindelijk vakantie dus gewoon hard gegaan. Merk toch wel een beetje massaverlies. Qua kracht valt het allemaal erg goed mee, maar ik verminder dan ook gewoon niet snel in kracht.. Qua massa vond ik het in het begin toch wat flauw , maar naarmate ik begin te trainen betert dat gevoel haha :D.

Anyway nu 2 weken vakantie, dus ik ga gewoon 2 weken hard gaan, ik dacht aan dit schema :

Maandag :
RUG/TRICEPS
5km lopen
Dinsdag
BENEN/SCHOUDERS/BICEPS
3km lopen
Woensdag : Rustdag
Spurttraining
Donderdag :
BORST/SCHOUDERS(licht)/TRICEPS
Vrijdag :
RUG/BICEPS )
Zaterdag : Rustdag
5km
Zondag :
BENEN/Bovenkant borst
3km

In combinatie met goeie cleane voeding natuurlijk :). Dat schema post ik ook nog wel eens :p.

Hevig schema, al dat lopen er ook bij? :o
Ik zou zelf niet lopen voor een benen-dag maar dat is persoonlijk.

Vlieg er maar goed in hé!

go for it bea!!!

Aanrader voor achterste schouderkoppen

Cable rear lateral raise en liggen op je buik op een incline bankje... Zo merk je pas hoe zwak/sterk je achterste schouderkoppen zijn :p

Goed bezig succes deze weken fijne vakantie

• #1.878
Hevig schema, al dat lopen er ook bij? :o
Ik zou zelf niet lopen voor een benen-dag maar dat is persoonlijk.

Vlieg er maar goed in hé!

Valt wel mee , doe dat nog graag :p, waar anderen 30 minuten op een crosstrainer staan ga ik liever wat rondjes lopen :D.

Het is erger om te lopen na een benen-dag haha :D.

Sowieso, heb het te hard gemist tijdens de examens.

Thx bro!

Aanrader voor achterste schouderkoppen

Cable rear lateral raise en liggen op je buik op een incline bankje... Zo merk je pas hoe zwak/sterk je achterste schouderkoppen zijn :p

Haha deal, ga ik proberen :D. Hopelijk durf ik de gewichten nog posten haha :p.

Laatst bewerkt door een moderator:
Komde nie nog keer naar eke, kheb u neef der onlangs nog gezien :p

• #1.880
Komde nie nog keer naar eke, kheb u neef der onlangs nog gezien :p

Tijdens het schooljaar sowieso wel weer af en toe :D.

Maar zit nu gewoon thuis in Zulte en mijn neef heeft nog examens.

Haha , weird, hij traint nochtans echt niet graag alleen :p. Denk dat hij wss in de 1.5-2mnd blok mss 1-2 x is geweest :o. En dan gaat hij zagen dat hij maar 3*100 meer benched ipv 5x :p.

Terug
Naar boven