Bia
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 48
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Aanrader voor achterste schouderkoppen
Cable rear lateral raise en liggen op je buik op een incline bankje... Zo merk je pas hoe zwak/sterk je achterste schouderkoppen zijn![]()

Hoelang ben je al bezig met trainen + een voedingsschema erbij?
. En heb er toen een lichte darmonsteking aan overgehouden...
klinkt nice
als je die in de cable cross wil doen, pak je de kabels dan gekruisd of met je handen aan de 'goede kant' zegmaar
enne lekker weer![]()
. Heb er volledig zijn in na die examens haha
.Ik ben wel jaloers over je bfik ga morgen of overmorgen ook cutten en wil er 6% af kijken hoelang dat me gaat duren.

dat is een iets andere uitvoering als rah rah man voorstelde maar i get the picture![]()
, my bad!Haha k*t had het even verkeerd op, ik dacht dat je vroeg naar mijn uitvoering, my bad!

gekruist, dus beetje opletten dat je niet tegen je handen stompt met de handvatenzo van jou lijkt die ook wel goed maar zo kan ik hem niet doen in mijn sportschool![]()

. Meteen gebrunched dan maar en niet lang erna gaan trainen.
, had wel nog serieuze spierpijn van gisteren. Doet weer wat raar trainen met spierpijn, lang geleden haha
. Had graag nog iets meer triceps gedaan maar moest achter mijn zus naar school
.
.
. Maar mijn lichaam is het duidelijk niet meer gewend om zoveel na elkaar te trainen.
.Tijdje niet meer gekeken hier. Vanaf de examens zegmaar... Nog geslaagd?
De training is zekers weer geslaagd zo te zien![]()
. Geen idee bro, krijg de resultaten maar rond 18 februari ofso.. fl**kers
, wel 2 weken vakantie nu
.
.
).
( beetje hanging leg raises met 20 sec hold en hanging knee raises met 14kg ).
, wel goed gegaan op de squat, wordt weer even doorbijten om hem weer in opwaartse richting te krijgen. Lichaam is ook duidelijk niet meer gewend aan zo weinig rust
. Maargoed morgen een rustdagje, enkel wat lopen en daarna weer 3x knallen.Sterkte.
Wel lekker bezig verder. Ben nog steeds jaloers op hoe jij met je voeding kan omgaan![]()
, op het gevoel he
. Gewicht doet ook weer raar. Was lekker aan het trainen, goed aan het eten etc.. Eind vorige week was ik van 84.4 naar 86.2 gegaan. Dus ik denk chill
. Sta ik er deze morgen op zit ik weer aan 84.8 '-.-.
, blijf goed cardio doen ook, maar ik ga iig niet gaan afwegen etc.. 
. ( het rare is wel dat moest hij mijn neef niet zijn, ik nooit zou overeenkomen met een persoon zoals hij... Veel te materialistisch ingesteld. Moest ik op fb geen bericht gestuurd hebben naar mijn maten om hem eens te gaan bezoeken dan zou hij wss niet veel mensen gezien hebben, maar het is gewoon familie
)
. Had vorige week ook niet veel zin om te posten, wel goed getrained, 5x dacht ik.
.

.
.