XXL Nutrition

Bea's log , reloaded

Wat is je doel die 2 weken, cutten of bulken?

Aanrader voor achterste schouderkoppen

Cable rear lateral raise en liggen op je buik op een incline bankje... Zo merk je pas hoe zwak/sterk je achterste schouderkoppen zijn :p

klinkt nice

als je die in de cable cross wil doen, pak je de kabels dan gekruisd of met je handen aan de 'goede kant' zegmaar

enne lekker weer :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.885
Hoelang ben je al bezig met trainen + een voedingsschema erbij?

2jr nu ongeveer. En een vast voedingsschema heb ik nog maar 1x gehad en dat was toen ik ooit probeerde te cutten :p. En heb er toen een lichte darmonsteking aan overgehouden...:o

klinkt nice

als je die in de cable cross wil doen, pak je de kabels dan gekruisd of met je handen aan de 'goede kant' zegmaar

enne lekker weer :)

Ja gewoon lekker gaan :D. Heb er volledig zijn in na die examens haha :p.

Deze :

http://www.youtube.com/watch?v=dfSMEq7vbx0

Gekruisd dus, alleen sta ik iig nog wat meer door mijn kniëen gebogen zodat ik effectief nog meer op mijn rear delts zit. Ik voel het zeker in mijn schouders maar raar genoeg soms meer aan mijn side delts..

Gekruisd :

Ik ben wel jaloers over je bf :P ik ga morgen of overmorgen ook cutten en wil er 6% af kijken hoelang dat me gaat duren.

dat is een iets andere uitvoering als rah rah man voorstelde maar i get the picture ;)

• #1.888
Ik ben wel jaloers over je bf :P ik ga morgen of overmorgen ook cutten en wil er 6% af kijken hoelang dat me gaat duren.

Dat lage bf% is ook gewoon door regelmatig aan cardio te doen en niets enkel om te cutten. Ben ook niet zo voor dirty-bulken, heavy bulken etc.. Ik eet gewoon goed, gezond ,BB'ers voedsel. Maar ik overdrijf niet. En je leert je lichaam ook gewoon kennen, als ik mezelf echt zie verzwaren drijf ik de cardio op en let ik beter op mijn eten. Simpel as that :D

dat is een iets andere uitvoering als rah rah man voorstelde maar i get the picture ;)

Haha k*t had het even verkeerd op, ik dacht dat je vroeg naar mijn uitvoering :p, my bad!

• #1.891
Gisterenavond ook nog goed weest lopen. Dan wel nog film zitten kijken tot 2u en tot rond 12u liggen slapen :D. Meteen gebrunched dan maar en niet lang erna gaan trainen.

RUG/TRICEPS :

Wide grip pull-ups :

• 12*BW
  • 9*BW ( wijdste grip) - PR
  • 8*BW+10kg
  • 7*BW+15kg
  • 4*BW+20kg
  • 10*BW
  • 8*BW ( wijdste grip )

BOR :

• 10*60
  • 10*60
  • 10*60
  • 10*80

Ga er iig niet extreem zwaar meer op omdat het echt ten koste van mijn houding gaat en ik soms extreem stram zit in mijn onderrug , duidt eerder op een slechtere vorm bij hogere gewichten.

DB row :

• 10*30
  • 10*40
  • 10*44

Seated cable row ( close grip ) :

• 10*50
  • 10*70
  • 10*90
  • 6*100

Seated machine row : ( wide grip )

• 10*50
  • 10*70
  • 10*90
DB shrugs :

• 12*30
  • 12*38
  • 12*110 ( behind the back BB shrugs)

TRICEPS :

Double handed triceps extension :

• 10*30
  • 10*40
  • 10*40
  • 8*44

Triceps rope pushdown ( lat pulley )
:

• 10*30
  • 10*40
  • 6*50

Comment : Best nice :p, had wel nog serieuze spierpijn van gisteren. Doet weer wat raar trainen met spierpijn, lang geleden haha :D. Had graag nog iets meer triceps gedaan maar moest achter mijn zus naar school :p.

Morgen legs/abs en wss schouders. Maar voel ze echt nog goed, zal mss vooral zijkant en achterkant zijn :D.

Vanavond normaal ook nog wat gaan lopen, niet te zwaar wel, anders gaat het me morgen parten spelen.

goed geknalt weer lekker begin van de week

Tijdje niet meer gekeken hier. Vanaf de examens zegmaar... Nog geslaagd?

De training is zekers weer geslaagd zo te zien:D

• #1.894
goed geknalt weer lekker begin van de week

Ja ging wel nice :D. Maar mijn lichaam is het duidelijk niet meer gewend om zoveel na elkaar te trainen.

Zit echt overal stijf van de spierpijn van 3 dagen na elkaar te trainen haha :D.

Tijdje niet meer gekeken hier. Vanaf de examens zegmaar... Nog geslaagd?

De training is zekers weer geslaagd zo te zien:D

Heb ook helemaal niets gepost in de examens :p. Geen idee bro, krijg de resultaten maar rond 18 februari ofso.. fl**kers :p, wel 2 weken vakantie nu :D.

VANDAAG :

LEGS , beetje biceps en beetje buik :

SQUAT :

• 10*60
  • 10*80
  • 10*100
  • 5*110
  • 8*90
  • 10*60
Typisch.. Ik verlies zo goed als geen kracht in mijn UB tijdens periodes van niet tot weinig trainen maar mijn LB lijdt er dus duidelijk wel onder. Hopelijk snel weer naar de 10*110 :).

Leg extension :

• 10*50
  • 10*70
  • 10*90
  • 10*100
  • 10*120
Seated calve raises :

• 30*50
  • 25*75
  • 23*100

Toe presses :

• 20*230
  • 20*230
  • 25*230

Daarna nog wat lunges gedaan en beetje hamstring machine ( maar ik haat dat ding echt :o).

Biceps is iig niet vernoemenswaardig, abs ook niet :p ( beetje hanging leg raises met 20 sec hold en hanging knee raises met 14kg ).

Comment :

Zat duidelijk niet veel in :p, wel goed gegaan op de squat, wordt weer even doorbijten om hem weer in opwaartse richting te krijgen. Lichaam is ook duidelijk niet meer gewend aan zo weinig rust :). Maargoed morgen een rustdagje, enkel wat lopen en daarna weer 3x knallen.

Uitgaan is ook geschrapt voor dit weekend. Neef heeft een nogal serieus ongeval gehad en ga zijn werk overnemen dit weekend.

Sterkte.

Wel lekker bezig verder. Ben nog steeds jaloers op hoe jij met je voeding kan omgaan :)

Sterkte met je neef man

• #1.897
Sterkte.

Wel lekker bezig verder. Ben nog steeds jaloers op hoe jij met je voeding kan omgaan :)

Haha :D, op het gevoel he :p. Gewicht doet ook weer raar. Was lekker aan het trainen, goed aan het eten etc.. Eind vorige week was ik van 84.4 naar 86.2 gegaan. Dus ik denk chill :p. Sta ik er deze morgen op zit ik weer aan 84.8 '-.-.

Eet wel goed clean de laatste tijd :), blijf goed cardio doen ook, maar ik ga iig niet gaan afwegen etc.. :p

Thx man! Heb er vorige week iedere dag bijgezeten iig. Was ff schrikken, voor hetzelfde geld was hij er niet meer. Het doet je wel wat nadenken :). ( het rare is wel dat moest hij mijn neef niet zijn, ik nooit zou overeenkomen met een persoon zoals hij... Veel te materialistisch ingesteld. Moest ik op fb geen bericht gestuurd hebben naar mijn maten om hem eens te gaan bezoeken dan zou hij wss niet veel mensen gezien hebben, maar het is gewoon familie :) )

Maar hij komt er iig weer helemaal door :). Had vorige week ook niet veel zin om te posten, wel goed getrained, 5x dacht ik.

PR's waren incline DB press ( 3 gaatjes ) : 9*40 , seated MP deze week ook 4*80 :).

Nuja ik focus meer op fysiek, als kracht steady blijft is het goed. Vandaag legs knallen en schouders(licht).

• #1.898
LEGS

SQUAT :

• 10*60
  • 10*80
  • 10*100
  • 10*110 - Doodgaan, wel niet allemaal ATG, maar ik kom er wel weer :)
  • 10*90
  • 10*60

Legpress : (small stance )

• 10*100
  • 10*150
  • 10*190
  • 5*210

Toe Presses :

• 20*235
  • 20*235
  • 20*235
  • 25*235
  • 30*235
Leg extension :

• 10*100
  • 10*90
  • 10*80
Ze waren op :o

Seated calve raises :

• 30*30
  • 20*50
  • 20*75
  • 20*90

Schouders ''licht''

Seated MP ( wide grip ) :

• 10*20
  • 10*40
  • 10*50
  • 10*60
  • 8*60
  • 7*60
  • 10*50
  • 10*40
Side raises :

• 10*9
  • 10*11
  • 10*13
  • 10*15
  • 8*17
Bent over rear cable delt raises :

• 10*10
  • 10*12.5
  • 10*15
  • 10*17.5

Aight :)

Morgen eens armen gaan trainen, gewoon omdat het kan :D.

Comment : Gewoon tevreden, de 10*110 was echt kapotgaan. Het is week van de fitness dus er waren allemaal kleine gastjes aan het trainen ( is maar 1 euro om te trainen dan). Zaten allemaal maar raar te kijken toen ik aan het brullen was bij het squaten haha :D.

Haha, in eke is het hetzelfde verhaaltje, al die dunne mannekes...

En dat noem ik geen lichte schoudertraining ze :D

flinke training nice!!!

Terug
Naar boven