Blijven doorvreten bea

Mooie mp na die bench!
Seated wel he

. Maar hij ging lekker. Vraag me wel af wat juist het verschil is tussen smallere grip en bredere grip.
ja lekker blijven bulken man je gaat goed!
Haha, i'm on it
wanneer voor het laatst benen gedaan

maar heerlijke presses!
hoe doe je schoulderbombs eigenlijk? ben wel weer eens opzoek naar een nieuwe voor schouderdag
Deze week nog hoor Markie

, liep er een dag of 2 mank van. En vandaag ook weer gesquat + wat calves.
Shoulder bombs zijn echt nice, schouders staan er ook altijd goed door opgepompt, zeker een tanktop aandoen als je ze doet haha

.
Het zat er echt niet meer in vandaag, heb er zoveel mogelijk uitgehaald maar 6x pw + de nodige cardio is duidelijk slopend voor mijn lichaam

. Vooral de verandering examens = 2x pw trainen fso naar vakantie = 6x + kilometers lopen is toch niet ideaal.
Maar anyway de training :
RUG/BENEN
Wide grip pull ups :
- 12*BW
- 8*BW ( wijdste grip )
- 8*BW+10kg
- 7*BW+15kg
- 3*BW+20kg
- 8*BW
- 6*BW ( wijdste grip)
Squat :
- 10*60
- 10*80
- 10*100
- 10*110 - met riem, ging eigenlijk aardig vlot.. En goed diep.
Nu gewoon weer de lijn doortrekken en goed squatten met mijn neef in de Pinte

. Maar ik zou me toch beter een riem aanschaffen, ofwel zit het in mijn hoofd ofwel ging het toch echt wat vlotter door die belt..
Lat pully :
- 10*60
- 10*70
- 8*90
- 8*80 ( BTN)
Seated machine row ( wide grip ) :
Seated cable row ( small grip ) :
Seated calve raises :
En nog wat biceps gepompt
Comment :
Als ik het bekijk viel het toch nog aardig mee

. Veel maten van me in de gym dus ook veel staan praten :'). Achjah het was nummer 6 deze week dan mag het wel een keer

.
Ben wel tevreden over de 2 weken, heb ook nergens nog blessures buiten aan mijn linkerpols.. ( heb een tijdje wat gesukkelt met borst , maar das ook weer over).
Duidelijk weer goed op niveau gekomen, plan is nu van krachtstats te behouden, terug naar 4x trainen gaan. En wat cardio erbij, ga nu weer wat beginnen zwemmen ook

.
Nu mijn rooster is redelijk goed, zijnde altijd maar om 10.30 beginnen en tegen 6u max gedaan. Tijd zat om te trainen dus. Het grote probleem wordt (alweer) voeding.. Ik ga toch echt moeten beginnen rijst op voorhand koken en dan meenemen naar school. Vind dat zelf behoorlijk extreem maar ik zie echt geen andere oplossing als ik constant op school moet eten.
Het is een kwartiertje fietsen , een uur pauze.. In principe is het haalbaar om over de middag rap naar huis te fietsen om te eten, maar dat wordt echt nipt. Ik zie wel hoe het loopt. Hopelijk zit Kerim vaak bij ons in de les dan zijn we iig met 2 die ons eten zullen meepakken

.