AndroidHealthClinic

Bea's log , reloaded

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.901
Haha, in eke is het hetzelfde verhaaltje, al die dunne mannekes...

En dat noem ik geen lichte schoudertraining ze :D

Vanaf volgende week ben ik er ook weer te vinden af en toe :D. Neef kan echt niet alleen trainen haha :p. Terwijl ik net zin heb om weer alleen te trainen.

Heb nu een maat die altijd meegaat maar dat houdt soms meer op dan wat anders... Heb em ook alles mogen leren natuurlijk. Het scheelt natuurlijk ook als iemand een beetje op jouw krachtniveau zit, maar nu is het constant de helft van het gewicht eraf halen om het er dan opnieuw op te steken met nog wat gewicht bij.

Snap soms niet dat mensen alles moeten uitgelegd worden, beetje dingen opzoeken en zelf de kennis verzamelen lijkt mij veel leuker , maar ach :p.

Moet dringend eens gaan meesquaten met jouw haha :D.

Thx bro!

nice workout!

Er wordt nog steeds goed getraint hiero!

cheers

• #1.904
nice workout!

Er wordt nog steeds goed getraint hiero!

cheers

Zeker weten :). De frequetie kan schommelen maar een week niet trainen gebeurt maar erg zelden :p.

I'm in for squatting session!

Haha, nice! Kom je terug naar oxygen dan?

Vandaag ''rustdag'' = enkel armen getrained en straks een loopje doen.

BICEPS/TRICEPS :

Hammer curls :

• 10*14
  • 10*16
  • 10*18
  • 10*20
BB curls :

• 10*20
  • 10*30
  • 10*40
  • 8*50
  • 10*40
  • 10*30

Overhead triceps BB extensions :

• 10*20
  • 10*30
  • 8*40
Overhead triceps DB extensions :

• 10*30
  • 10*40
  • 8*44
Triceps rope pushdown :

• 10*30
  • 10*40
  • 8*50
  • 10*30
  • 10*40

En nog wat wrist curls , machine biceps curls en straight bar triceps pushdown.

Lol zowat een uur armen getrained, :sd: :D :trollface:

Lekker he armen apart knalluh

Mooie superdude training:D

Srs je hebt sterke armen man

• #1.908
Mooie superdude training:D

Srs je hebt sterke armen man

Thx!

Gisteren BORST/SCHOUDERS :

BORST :

Flat BP :

• 10*60
  • 8*80
  • 10*100
  • 5*110
Smooth :D

Seated MP ( wide grip ) :

• 10*20
  • 10*40
  • 10*50
  • 10*60
  • 10*70 - PR
  • 8*60
Damn nice :p, samen met een goeie maat en mekaar iig zitten opstoken haha :D. Maar had die 10*70 echt niet verwacht, het was nochtans wide grip waar ik over het algemeen meer moeite mee heb dan normale grip..

Incline DB Press :

• 10*20
  • 10*26
  • 10*30
  • 8*36
  • 6*40
Niet te geloven.. Een ''maat'' trekt dus mijn stoeltje weg als ik 30kg wil DB-pressen. Recht met mijn rug op de ijzeren gedeeltes van de stoeltje gevallen natuurlijk. Het bloed kwam door mijn tanktop '-.-.

Kan er echt niet bij met mijn gedachten, zo'n belachelijke dingen doe je iig in het middelbaar al niet meer maar dan doet die mong**l dat wel even in een fitness.. Nuja dat is iig een ''maat'' minder.

BB Shrugs :

• 10*60
  • 10*100
  • 10*140
Wel lekker, die maat weer van me , met belt en straps. Ging iig goed, wou de 190 ook eens proberen maar mijn rug deed iig teveel pijn van het vallen en wou het niet echt risceren.

Shoulder bombs :

• 10*9
  • 10*11
  • 10*12
  • 10*13
  • 10*15
Bent over rear cable delt raises :

• 10*10
  • 10*12.5
  • 10*15
  • 10*17.5
  • 8*20
Upright row :

• 10*50
  • 10*50
Ook nog wat machine side raises gedaan en machine incline fly's :).

Comment : Goeie training imo. Voel wel dat mijn lichaam duidelijk dat 5-6x trainen niet meer gewoon is.. Ik zit echt gewoon onder de spierpijn. Vandaag beetje rug gaan doen en hopelijk squatten maar ik weet niet wat mijn rug gaat zeggen... Er zitten iig 2 goeie bulten op en het doet toch serieus wat pijn. Maar we zien wel :).

haha heb ook spierpijn man dag 1 borst en dag daarna rug gaan niet goed samen qua spierpijn kan geen latt pulldown doen.

maja echte vrienden vind je niet zo snel ;) wel minder van hem

• #1.910
haha heb ook spierpijn man dag 1 borst en dag daarna rug gaan niet goed samen qua spierpijn kan geen latt pulldown doen.

maja echte vrienden vind je niet zo snel ;) wel minder van hem

Het zal vandaag iig gewoon pijnlijk worden :p. Denk dat ik alleen geen spierpijn heb in mijn biceps... :o. Maar het doet wel eens goed, gisteren ook dik gebulkt, gewicht vandaag 87kg :). Zie ook dat ik weer een stuk ''voller'' sta :p.

Perfect dus, volgende week weer school dus dan weer wat cardio naar omhoog en training goed stabiel houden.

Nuja het was iig niet een van mijn beste maten, eerder een kennis zeg maar. Maar hij spoort sowieso niet helemaal. Kerel is in de vakantie soms 3x per dag gaan trainen ( als naturel) en snapt blijkbaar niet dat dat helemaal geen nut heeft. In het middelbaar heeftie ook al eens een mes getrokken tijden LO etc.. Nu waarschijnlijk had hij het ook zo erg niet verwacht maar wie doet er ook zoiets in de gym..

Die maat waarmee ik aan het trainen was had er iig bijna gewoon op geslaan :p. Heb hem nog moeten tegenhouden. Maargoed het is nu zo, we leren er ook alleen maar uit :).

das ook ni normaal van die gast.. chance dat het geen blessure was ofzo.

wel lekker getraint man! nog steeds goed droog?

• #1.912
das ook ni normaal van die gast.. chance dat het geen blessure was ofzo.

wel lekker getraint man! nog steeds goed droog?

Ga het iig nog een tijdje mogen voelen :p.

Ja denk het wel :p, abs zijn nog altijd goed zichtbaar. Maar sta nu gewoon goed vol van al het trainen en het eten. Heb ook echt wel goed gebulkt in die 2 weken. Dus nu weer 2 weken wat rustiger aandoen :).

Wat een WTF-actie man. Wel lekker getrained :thumbs:

Blijven doorvreten bea :D Mooie mp na die bench!

ja lekker blijven bulken man je gaat goed!

wanneer voor het laatst benen gedaan ;)
maar heerlijke presses!
hoe doe je schoulderbombs eigenlijk? ben wel weer eens opzoek naar een nieuwe voor schouderdag

ah nice, die heb ik er volgende week zeker in!

• #1.920
Blijven doorvreten bea :D Mooie mp na die bench!

Seated wel he :p. Maar hij ging lekker. Vraag me wel af wat juist het verschil is tussen smallere grip en bredere grip.

ja lekker blijven bulken man je gaat goed!

Haha, i'm on it :D

wanneer voor het laatst benen gedaan ;)
maar heerlijke presses!
hoe doe je schoulderbombs eigenlijk? ben wel weer eens opzoek naar een nieuwe voor schouderdag

Deze week nog hoor Markie :p, liep er een dag of 2 mank van. En vandaag ook weer gesquat + wat calves.

Shoulder bombs zijn echt nice, schouders staan er ook altijd goed door opgepompt, zeker een tanktop aandoen als je ze doet haha :D.

Het zat er echt niet meer in vandaag, heb er zoveel mogelijk uitgehaald maar 6x pw + de nodige cardio is duidelijk slopend voor mijn lichaam :p. Vooral de verandering examens = 2x pw trainen fso naar vakantie = 6x + kilometers lopen is toch niet ideaal.

Maar anyway de training :

RUG/BENEN

Wide grip pull ups :

• 12*BW
  • 8*BW ( wijdste grip )
  • 8*BW+10kg
  • 7*BW+15kg
  • 3*BW+20kg
  • 8*BW
  • 6*BW ( wijdste grip)

Squat :

• 10*60
  • 10*80
  • 10*100
  • 10*110 - met riem, ging eigenlijk aardig vlot.. En goed diep.
Nu gewoon weer de lijn doortrekken en goed squatten met mijn neef in de Pinte :p. Maar ik zou me toch beter een riem aanschaffen, ofwel zit het in mijn hoofd ofwel ging het toch echt wat vlotter door die belt..

Lat pully :

• 10*60
  • 10*70
  • 8*90
  • 8*80 ( BTN)
Seated machine row ( wide grip ) :

• 10*50
  • 10*70
  • 10*90
  • 8*100
Seated cable row ( small grip ) :

• 10*50
  • 10*70
  • 10*90
Seated calve raises :

• 30*50
  • 25*75
  • 25*100
En nog wat biceps gepompt :sd:

Comment :

Als ik het bekijk viel het toch nog aardig mee :p. Veel maten van me in de gym dus ook veel staan praten :'). Achjah het was nummer 6 deze week dan mag het wel een keer :D.

Ben wel tevreden over de 2 weken, heb ook nergens nog blessures buiten aan mijn linkerpols.. ( heb een tijdje wat gesukkelt met borst , maar das ook weer over).

Duidelijk weer goed op niveau gekomen, plan is nu van krachtstats te behouden, terug naar 4x trainen gaan. En wat cardio erbij, ga nu weer wat beginnen zwemmen ook :).

Nu mijn rooster is redelijk goed, zijnde altijd maar om 10.30 beginnen en tegen 6u max gedaan. Tijd zat om te trainen dus. Het grote probleem wordt (alweer) voeding.. Ik ga toch echt moeten beginnen rijst op voorhand koken en dan meenemen naar school. Vind dat zelf behoorlijk extreem maar ik zie echt geen andere oplossing als ik constant op school moet eten.

Het is een kwartiertje fietsen , een uur pauze.. In principe is het haalbaar om over de middag rap naar huis te fietsen om te eten, maar dat wordt echt nipt. Ik zie wel hoe het loopt. Hopelijk zit Kerim vaak bij ons in de les dan zijn we iig met 2 die ons eten zullen meepakken :D.

• Like
Waarderingen: X.
Terug
Naar boven