Fitness Seller

Becoming a beast by bulking and HST

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Sniper, niet op het commentaar letten van de anderen hier, laat ze maar blaffen!

Train op je gemak, zoals jij het wil, je zal wel groeien m8 ;)

Ja, dan ziet sniperX er volgend jaar al zo uit zeker :rolleyes: :

[verwijderd op vraag]

Bewezen schema [x]
Bulken [x]

Wat nog niet wilt zeggen dat je schema's en gewichten naar eigen hand moet zetten omdat het anders te lastig wordt. Ofwel zou ik gymnastiek (jk :roflol:) gaan doen of anders wacht je nog 2 jaar met trainen, want van dergelijke gewichten (even serieus, je deadlift met 20% van je BW...) gain je jack shit.

• Topic Starter Topic Starter
Ok ik heb het gehad. Ik log voor nu enkel nog verder in de contest sectie. Degene die daar nog wil zeiken over gewichten: I give you the go ahead, and the ignore list does too.

Klaar. Over en uit. Ik post over een tijdje weer een foto en we zullen zien wie er het hardste lacht.

wat is deadlift :$

Oefening voor de rug. Een belangrijke ook, zoek maar even op google. ;)

Log blijft wat mij betreft open trouwens.

Ik heb een zéér hoog tolerantiegehalte t.o.v. kritiek maar het houdt op. Echt. Klaar.
Op school hetzelfde verhaal: "45 Teddyberen zeker".
Klaar.

Ik train vol door, écht vol. Ik vreet alles wat los en vast zit. En we zullen zien wat jullie straks nog te zeggen hebben.

@ BoTo, waarom zet jij iemand's foto zonder toestemming zomaar ergens op :/
Vindt het redelijk laf :p Maarja, i don't care, ik ben hard aan het werken nu, ik zal wel groeien...Jij bent ook ergens begonnen!

Klaar. Over en uit. Ik post over een tijdje weer een foto en we zullen zien wie er het hardste lacht.

Ik train vol door, écht vol. Ik vreet alles wat los en vast zit. En we zullen zien wat jullie straks nog te zeggen hebben.

:angstig::janken:

Luppie-flashback trouwens... Ook met je foto's. Zijn "Ikluisternietnaaranderemensenwantikweethetzelfbeter"-mentaliteit heb je alleszins ook al overgenomen, eens was dat anders...

@ BoTo, waarom zet jij iemand's foto zonder toestemming zomaar ergens op :/

Sue me... Je hebt ze zelf openbaar op internet gezet kerel. ;)

:angstig::janken:

Luppie-flashback trouwens... Ook met je foto's. Zijn "Ikluisternietnaaranderemensenwantikweethetzelfbeter"-mentaliteit heb je alleszins ook al overgenomen, eens was dat anders...

Sla geen wartaal uit man. Ik heb genoeg adviezen aangenomen. Man, menig 14 jarige zou al 500x gestopt zijn door al deze zooi. Pech voor diegenen die dat willen: Ik wordt alleen maar gemotiveerder.

Oh ja, en ik herhaal het nog even, gewoon, omdat het kan:

Ik moest maar oprotten, gedrag veranderen, etc. Now I did so. En dan is het weer niet goed? Man, ik ben er zo ongelooflijk klaar mee.

Oefening voor de rug. Een belangrijke ook, zoek maar even op google. ;)

Log blijft wat mij betreft open trouwens.

Ik heb een zéér hoog tolerantiegehalte t.o.v. kritiek maar het houdt op. Echt. Klaar.
Op school hetzelfde verhaal: "45 Teddyberen zeker".
Klaar.

Sniper, dit is puur psychisch man. BoTo maakt je helemaal gek tot je uit frustratie jezelf kapot gaat eten en trainen. Wees er blij mee. :)

Precies, zo'n kl***zak ben ik wel. Mijn trainingsmaatje doet het ook dagelijks. :(
Ik geef sniper al maanden af en toe wat raad zoals de meesten hier. Bij deze slaat hij enkel de bal serieus mis. Die deadlifts kan hij nu evengoed niet doen. Maar goed, veel succes ermee verder.

volgens mij kan je het ook geen deadlifts noemen als je het alleen met de stang doet,
want hoe kan je het gewicht dan dood leggen?

Ik snap ook het probleem niet. Er is toch een reden dat hij zo mega licht traint?

Sniperx, waarom gebruik je geen degelijke gewichten bij je oefeningen? Als je op 11 kg begint met deadliften en je propt er 0,5 kg bij elke week (lol)... zit je op je 20ste op de 100 kilo. :rolleyes:

Get serious dude.

Ik snap ook het probleem niet. Er is toch een reden dat hij zo mega licht traint?

Sniperx, waarom gebruik je geen degelijke gewichten bij je oefeningen? Als je op 11 kg begint met deadliften en je propt er 0,5 kg bij elke week (lol)... zit je op je 20ste op de 100 kilo. :rolleyes:

Get serious dude.

Volgensmij op zijn 16e dan al. J/K, mieren neuker. :D

Ok ik heb het gehad. Ik log voor nu enkel nog verder in de contest sectie. Degene die daar nog wil zeiken over gewichten: I give you the go ahead, and the ignore list does too.

Hey

Niet om de zoveelste te zijn om te zeiken over gewichten, maar ik denk ook niet dat de HST training ideaal is.
HST training is namelijk een nogal complexe methode, waarbij je enkel aan zou moeten beginnen als je een gevorderde bent in het bodybuilding.

Mocht je toch graag HST doen, dan raad ik je aan om voor je het programma begint toch even een stukje te trainen op kracht zodat je je huidige maxen kan voelen. HST is namelijk behoorlijk ingewikkeld en er komt rekenwerk bij kijken, pas aan het eind van dat 2 weken blok zul je maximaal gaan.

Dat is denk ik ook het jammere aan dit schema, een beginner schema is erop gericht dat je continu maximaal gaat en je zult continu en vlot vooruitgaan, dat is je vrucht als beginner.

Deze sport is leuk en je moet er lol in houden. Daarom is het belangrijk dat je doet wat je wilt doen. Maar als je het gainen ook een belangrijk onderdeel vindt, dan zul je niet alleen je instincten moeten volgen, denk er maar even over na.

de volgorde van oef is goed sniper - alleen nog je biceps en onderarmen erbij nog pakken

Gewoon een BLOG bij gaan houden, niemand die je dan kan afzeiken of kritiek kan geven of advies geven.

Verder snap ik wel dat je het zat wordt dat iedereen (including me) zeurt over je lage gewichten. Maarja dat heeft toch ook een reden???

Ik snap dat je niet in één keer 100kg hoeft te deadlift. Maar probeer dan eerst met 20 ofzo gooi er de weken erna steeds 5 op en kijk hoever je komt! Desnoods in nog wat kleinere stappen als je het niet vertrouwt. Geldt ook voor de andere compound oefeningen.
Deze zullen je de spiermassa geven die je nodig hebt!

Op besluit dan toch maar verder loggen. Dit v.n.l. voor de mensen die wél geïnteresseerd zijn.

S.v.p geen commentaar meer op de gewichten. AL het commentaar is welkom behalve op de gewichten. Verder vraag maar raak voor een knaak.

Flinke spierpijn in m'n benen vandaag. V.n.l Hams, Quads en Kont.

Idd maatje, gewoon verder loggen en zoek gewoon het pad wat jou het sterkste maakt. Je bent nog niet volledig uitgegroeid, dus dat hele gewichtenverhaal is voor jou pas volgend jaar van toepassing.
Zoek eerst je weg en ga lekker door. Ik volg je graag.:)

Idd maatje, gewoon verder loggen en zoek gewoon het pad wat jou het sterkste maakt. Je bent nog niet volledig uitgegroeid, dus dat hele gewichtenverhaal is voor jou pas volgend jaar van toepassing.
Zoek eerst je weg en ga lekker door. Ik volg je graag.:)

Thanks maat.; :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven