XXL Nutrition

Beginnerswedstrijd Powerliften 16 juni 2012!

Ik zal de vraag maar stellen voor degene die meedoen. Zijn er regels voor welk soort polsbanden/kniebanden er gebruikt mogen worden?

Wordt de indeling van de groepen van tevoren bekend gemaakt of op de wedstrijd zelf, Pjotr?

zin in.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zal de vraag maar stellen voor degene die meedoen. Zijn er regels voor welk soort polsbanden/kniebanden er gebruikt mogen worden?

Normaal gesproken zal er niemand met kniebanden of polsbanden van andere federaties komen die langer zijn dan toegestaan, dus zal niks afgekeurd worden.
Maar normaal gesproken zijn alle kniebanden van 2m goed van de merken Titan, Inzer en Metal (als je een of andere fitness merk hebt of van XXL nutrition bijv. maakt het weinig uit, zijn alleen minder sterk).

Wordt de indeling van de groepen van tevoren bekend gemaakt of op de wedstrijd zelf, Pjotr?

Van te voren denk ik.
1e groep is de laagste squat openers etc, dus is snel bekend

Laatst bewerkt:
Heel veel coaching is niet echt nodig denk op een raw wedstrijd :p

Jawel, maar ik ben ook gecharterd door ronde A om hem te coachen, dus ff kijken hoe t loopt.

ronde A moet niet zeuren:D:D zijn zat mensen om dat te regelen hij doet alles raw dus ja, dat komt wel goed.

Maar ik zal het hem aankomende zaterdag vragen of wij jou hulp kunnen gebruiken. :0

is een coach verplicht? of is het gewoon handig? ;)

ronde A moet niet zeuren:D:D zijn zat mensen om dat te regelen hij doet alles raw dus ja, dat komt wel goed.

Maar ik zal het hem aankomende zaterdag vragen of wij jou hulp kunnen gebruiken. :0

de groepsdruk is wel erg sterk zo, durf natuurlijk niet te verzaken

maar ff serieus ik vind dat niet erg hoor, als ik maar ff iemand heb die me beurtkaartjes doorgeeft en een schreeuw met squatten geeft.

en zaterdag wordt lachen ben nu begonnen met cutten, maar onder de 90 ga ik nooit redden denk ik, hoop wel onder 93

ronde A :roflol:

Beter dan platte B

1 coach kan ook meerdere lifters helpen natuurlijk

ik coach ritchie en lift tegelijk, maar ik ga ervanuit dat we in de andere groep zitten:P

Awww yeeaaaaa!

Ik zie de mensen wel die in de lichte groep gaan meedoen :p
En ga ik nou serieus de allerlichtste persoon zijn die meedoet op deze dag :D

Wel ff hopen dat mijn blessure bij het bankdrukken goed herstelt, maar bij maxen heb ik minder last als bij reppen, dus dat komt denk ik wel goed.

Kan iemand mij vertellen hoe de normering gaat plaats vinden?

Bijv. is er een winnaar in de 90- & 90+ (dus 2 poules als het ware) of gaat het geheel op WILKS punten en is er feitelijk 1 groot klassement?

Vorig jaar ging het iig op wilks

Terug
Naar boven