Fitness Seller

Bel112 road to summer: ripped @ 90 kg en tantoe veel chicks

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Maar je hebt toch extra amino/eiwitten nodig als je getraind hebt???

Denk je dat als je gedurende dag kip/tonijn/eiwitten eet. Dat die binnen 2 uur helemaal opgenomen zijn?

Kip duurt naar mijn weten iets van 3u, en dan nog andere bronnen mss nog wel langer. Als je circa om de 2u constant eiwitten eet, heb je een constante bron van eiwitten en persoonlijk vind ik die whey na de training niet nodig.

Voordat die whey shake is opgenomen, ben je ook al gauw 1u verder. Wil je het direct na de training een eiwit piek hebben, neem je het voor de training. Al vraag ik me af of dat nodig is, zoals hierboven staat is een constante aanvoer van eiwitten veel beter dan slechts 1 piek rondom de training creeren, je spieren groeien immers in de rust. Dat proces start vanaf eerste oefening (Je maakt spiervezels kapot) totdat alle spiervezels weer aangevuld/'gemaakt' zijn. Kan wel 2 tot 3 dagen duren.

Yo, gelukkig niet joh :p Mijn moeder wil al het eten betalen alleen supps niet. Maarja, bruine rijst is 1 kg =1 euro en het word nog zwaarder als je het kookt + in cut lage carbs = weinig rijst. Tonijn moet je gewoon als het in de aanbieding is meteen je moeder 30 blikjes laten halen als je kipfilet te duur vind ( zoals ik) of als je ergens goedkoop eieren kan fixen kan je dat ook als afwisseling voor tonijn gebruiken, ikzelf koop bij een boer 30 eieren voor 2,5 euro:) Broccoli, sperziebonen etc kosten bijna niks.

Je hebt 't mooi voor mekaar man, 30 eieren voor 2,50,= is ziek. Ik moet mijn eigen eten halen en betalen, werk er zaterdags en zondags voor.. Rijst zou inderdaad wel chill zijn maar dat gaat me moeder nooit goed vinden, dat ik straks helemaal sta te koken. Ze vindt 't al vreselijk dat ik zoveel kwark en kipfilet haal:o Tonijn vind ze ook niet leuk maar dat heb ik wel eens gewoon gedaan maar daar heb ik slechte ervaringen mee zoals dat het gaat lekken in je schooltas:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Je hebt 't mooi voor mekaar man, 30 eieren voor 2,50,= is ziek. Ik moet mijn eigen eten halen en betalen, werk er zaterdags en zondags voor.. Rijst zou inderdaad wel chill zijn maar dat gaat me moeder nooit goed vinden, dat ik straks helemaal sta te koken. Ze vindt 't al vreselijk dat ik zoveel kwark en kipfilet haal:o Tonijn vind ze ook niet leuk maar dat heb ik wel eens gewoon gedaan maar daar heb ik slechte ervaringen mee zoals dat het gaat lekken in je schooltas:roflol:
Kook gewoon in 1x 1 kg rijst? Je moeder went er op gegeven moment wel aan, bij mij was het eerst ook niet makkelijk hoor.. Je moet tonijn gewoon in stevig bakje doen + elastiekje erom. Dan gaat het niet open.

Ik voer als argument altijd aan: Ik eet rijst, kip etc. Andere jongens van mijn leeftijd gaan drinken, blowen en op straat hangen. Wat zou jij liever hebben?

Daar kunnen ze niks tegenin brengen.
@dennisik thanks for the tipss .

Vandaag had ik borst + triceps + schouders.
Schouders licht gepakt omdat ik dom genoeg ws om ze gister al te trainen :rolleyes:

BP (de-load)
10x20
7x10x40

Dips
8xBW
6xBW+5
8xBW+10
6xbw+25
2x5xBW+30
10xBw+10 (rep-out)

Beetje klooien met chinup (gesuperset met dips)
6xBW+10
4xBW+25

Tricep pushdown supaset barbell frontraise (ik raise tot de barbell bijna boven mijn hoofd is)
10x60
10x70
6x80 ss 8x20
2x6x85 (slow en strict) ss 2x8x20

Inclipe BP
10x50

Incline DB press superset Oma flys (gruwelijke oefening, eerste keer )
4x10x15 :haha: ss 3x8x6 + 1x6x9

Cable extension ofzo.?
2x8x60

standing Cable fly superset Db benchpres
5x10x22,5 (per hand) ss 5xtot failx 22

Training ging wel goed, borst komt steeds meer in verhouding tot rest. Vandaag deed ik latspread en zag wat strepen bij waar je ruggenmerg loopt :D. Ik zeg eigenlijk nooit over mijzelf dat ik groot ben, maar dam mijn rug ziet er toch echt flink uit! (nu nog borst en schouders:mad:)

BW= 85,5 kg. = in 3 dagen ong 1 kg eraf :)!
Binnenkort starten met cardio op lege maag.

Laatst bewerkt:
Pics?

Ik probeer zo snel mogelijk foto te maken van relaxed back.
Ik denk pas tegen de zomer echt goede kwaliteit foto's maken :p
Trouwens zieke steenpuist op mijn schouderblad :o

Ook effe jouw logje doorgenomen:D

Ziet er goed uit, groetjes aan die nieuwe vriend op je schouderblad:cool:

Als je dat ding uitknijpt ben je weer een kilo lichter, hoppa.

Als je hem uitknijpt gaan al je eiwitten in het herstel van je steenpuist zitten

Dat argument werkt btw niet heb hem vandaag gebruikt maar werkt niet. Hij begon erover dat KT op jonge leeftijd voor klachten zorgt op oudere leeftijd en ik sta veel sterker in mijn argumenten maar hij blijft steeds bij z'n eigen mening. Zit er aan te denken om dat artikel over die mythe naar heb te sturen maar dan moet ik hem eerst vinden.

BW= 85,5 kg. = in 3 dagen ong 1 kg eraf :)!
Binnenkort starten met cardio op lege maag.

1 kg in drie dagen is te veel man... Mik op 0,5kg tot 1kg afvallen per week, anders kan je zwaaien naar je spiermassa waar je zoveel voor hebt moeten doen. Zonde lijkt mij..

Ik hoop voor je dat het vocht is wat je hebt verloren, maar pas op.

Keep up the good work..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Slechte camera+slechte belichting, maar je krijgt een idee. + is relaxef en koud

ik heb helaas erg brede heupen, alsof er een kind doorheen moet??? dus dat verpest de v heeeeel erg.

net 25 min cardio op lege maag hart slag 140-150.

---------- Toegevoegd om 09:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:31 ----------

Als je dat ding uitknijpt ben je weer een kilo lichter, hoppa.
:thumbs: :haha:

---------- Toegevoegd om 09:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:32 ----------

1 kg in drie dagen is te veel man... Mik op 0,5kg tot 1kg afvallen per week, anders kan je zwaaien naar je spiermassa waar je zoveel voor hebt moeten doen. Zonde lijkt mij..

Ik hoop voor je dat het vocht is wat je hebt verloren, maar pas op.

Keep up the good work..
ik gok ook op wat vocht idd, als je kijkt naar mijn voedingsschema is het volgens mij erg moeilijk om spieren te verliezen.
Thanks voor de tip , ik zal op letten.

Beestachtige foto gozer, denk ook dat die cardio je veel goed zal doen=)

Nice ouwe.

Ziet er prima uit man.

Breeje heupuh.... hahaha smoesje nummero uno bij vrouwen met een dikke reet

Thanks mannen! @ justbart als me heupen zou zien :( ik verzin nooit smoesjes, smoesjes zijn voor homo's & russian bear

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven