Je hebt 't mooi voor mekaar man, 30 eieren voor 2,50,= is ziek. Ik moet mijn eigen eten halen en betalen, werk er zaterdags en zondags voor.. Rijst zou inderdaad wel chill zijn maar dat gaat me moeder nooit goed vinden, dat ik straks helemaal sta te koken. Ze vindt 't al vreselijk dat ik zoveel kwark en kipfilet haal

Tonijn vind ze ook niet leuk maar dat heb ik wel eens gewoon gedaan maar daar heb ik slechte ervaringen mee zoals dat het gaat lekken in je schooltas
Kook gewoon in 1x 1 kg rijst? Je moeder went er op gegeven moment wel aan, bij mij was het eerst ook niet makkelijk hoor.. Je moet tonijn gewoon in stevig bakje doen + elastiekje erom. Dan gaat het niet open.
Ik voer als argument altijd aan: Ik eet rijst, kip etc. Andere jongens van mijn leeftijd gaan drinken, blowen en op straat hangen. Wat zou jij liever hebben?
Daar kunnen ze niks tegenin brengen.
@dennisik thanks for the tipss .
Vandaag had ik borst + triceps + schouders.
Schouders licht gepakt omdat ik dom genoeg ws om ze gister al te trainen
BP (de-load)
10x20
7x10x40
Dips
8xBW
6xBW+5
8xBW+10
6xbw+25
2x5xBW+30
10xBw+10 (rep-out)
Beetje klooien met chinup (gesuperset met dips)
6xBW+10
4xBW+25
Tricep pushdown supaset barbell frontraise (ik raise tot de barbell bijna boven mijn hoofd is)
10x60
10x70
6x80 ss 8x20
2x6x85 (slow en strict) ss 2x8x20
Inclipe BP
10x50
Incline DB press superset Oma flys (gruwelijke oefening, eerste keer )
4x10x15

ss 3x8x6 + 1x6x9
Cable extension ofzo.?
2x8x60
standing Cable fly superset Db benchpres
5x10x22,5 (per hand) ss 5xtot failx 22
Training ging wel goed, borst komt steeds meer in verhouding tot rest. Vandaag deed ik latspread en zag wat strepen bij waar je ruggenmerg loopt

. Ik zeg eigenlijk nooit over mijzelf dat ik groot ben, maar dam mijn rug ziet er toch echt flink uit! (nu nog borst en schouders

)
BW= 85,5 kg. = in 3 dagen ong 1 kg eraf

!
Binnenkort starten met cardio op lege maag.