- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Uiteraard kwam hij weer niet opdagen omdat hij avondeten moest eten
![]()

Lekker gesquat man!Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uiteraard kwam hij weer niet opdagen omdat hij avondeten moest eten
![]()

Lekker gesquat man!
) maar ik probeer hier zo veel mogelijk in te wisselen. ik wissel ook zo vaak mogelijk af tussen eieren, tonijn of kipfilet. Zal voornamelijk de eerste 2 worden aangezien kipfilet wat duurder is.
)
Bedankt voor je aanmerking, ik train over het algemeen voor het eten, dus ik eet 4/5 keer avondeten na trainen, maar ik ga denk als ik s'avonds train gewoon bij de whey nog 50 gr havermout gooien?Geen kh na de training?
Daar zou ik zeker rijst en kip toevoegen, desnoods verminder je de hoeveelheden overdag.
Ziet er voor de rest netjes uit.
Bedankt voor je aanmerking, ik train over het algemeen voor het eten, dus ik eet 4/5 keer avondeten na trainen, maar ik ga denk als ik s'avonds train gewoon bij de whey nog 50 gr havermout gooien?
Yo, gelukkig niet johMooi voedingsschema man wilde dat ik dat kon doen zo. Moet je alles zelf betalen en kopen?
Mijn moeder wil al het eten betalen alleen supps niet. Maarja, bruine rijst is 1 kg =1 euro en het word nog zwaarder als je het kookt + in cut lage carbs = weinig rijst. Tonijn moet je gewoon als het in de aanbieding is meteen je moeder 30 blikjes laten halen als je kipfilet te duur vind ( zoals ik) of als je ergens goedkoop eieren kan fixen kan je dat ook als afwisseling voor tonijn gebruiken, ikzelf koop bij een boer 30 eieren voor 2,5 euro
Broccoli, sperziebonen etc kosten bijna niks.over het algemeen train ik van 3-5. Maar ik ga dan na training dan gewoon nog wat rijst bij mijn whey nemen. (50 gram)Oh je traint voor het eten?
Hoelaat train je dan? Zou na de training, toch voor complexe kh gaan. Denk dat rijst iets beter is dan havermout.
ik doelde eigenlijk op 30-40 gr whey en 50 gr rijstJe kan mss even de tijden erbij zetten, dat is wat makkelijker.
Voor de rest is 50gram whey wel aardig wat voor na de training. Weet niet of je de voedingswaarde al heb berekent, maar dan zit je op 90gram whey. Lijkt me niet echt nodig.

Voor de rest is 50gram whey wel aardig wat voor na de training. Weet niet of je de voedingswaarde al heb berekent, maar dan zit je op 90gram whey. Lijkt me niet echt nodig.

In de bonus valt eigenlijk op zich wel mee, hoeveel kip gebruik jij per maaltijd dan? Ik ben niet zo van het rekenenHoezo vind je kipfilet duur, ik koop altijd kiloverpakkingen bij de appie voor 6 euro, soms in de bonus voor 4... Die eieren doe je wel goed, betaal zelf 1 nogiets voor 10
Enig idee op hoeveel kcals/e/k/v je zit met dit mooie lijstje voedsel?
---------- Toegevoegd om 02:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:48 ----------
Wauw, doe mij ook van die whey waar 90gr whey per 50gr whey in zit![]()
Maar ik zit zoiezo laag in koolhydraten en volgens mij ook kcal 

Hoezo vind je kipfilet duur, ik koop altijd kiloverpakkingen bij de appie voor 6 euro, soms in de bonus voor 4... Die eieren doe je wel goed, betaal zelf 1 nogiets voor 10
Enig idee op hoeveel kcals/e/k/v je zit met dit mooie lijstje voedsel?
---------- Toegevoegd om 02:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:48 ----------
Wauw, doe mij ook van die whey waar 90gr whey per 50gr whey in zit![]()
hoezo niet? als ik heb getraind heb ik het wel nodig. en s'ochtends ook. Op rustdagen neem ik het niet eh, dan zit ik gewoon op 40 gr.Ik doelde op een totaal van 90 gram whey per dag. Ontbijt is ook al 40 gram.
Mss handig om voedingswaarde te berekenen.
hoezo niet? als ik heb getraind heb ik het wel nodig. en s'ochtends ook. Op rustdagen neem ik het niet eh, dan zit ik gewoon op 40 gr.