XXL Nutrition

Bel112 road to summer: ripped @ 90 kg en tantoe veel chicks

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
thaaaaankss manuuh!
ik ben nu echt in super stemming, mijn moeder vond het blijkbaar geen probleem dat ik kip/tonijn, bruine rijst en groente mee naar school/ overdag ga eten!! :)
Nog een paar kleine aanpassingen op cutschema, maar ik ga morgen al zo veel mogelijk proberen te volgen.

Meh vandaag voor het eerste mijn cut voedingsschema gebruikt + lipo 6 black.
Klinkt misschien vreemd maar de ader op mijn biceps staat een stuk(je) duidelijker op mijn arm en op mijn onderarmen staan ook duidelijker aders, zelfs op mijn linker waar ik het nooit heb!

Straks ff wat schouders relaxed pakken en vanavond post ik cutschema

Mss handig/leuk om je cut schema hier te posten. Zal er deze zomer denk ook aan moeten geloven.

Kneiterhard schema gek, na één meal komen de aders al tevoorschijn :D

Ontbijt
Havermout 80 gr
Whey 40gr
1 stuk fruit

Afterbreakfast
1 kipfilet/ 2/3 eieren
Bruine rijst 50 gr (nadat gekookt heeft)
+/- 200 gram sperziebonen
Noten/pinda’s/1 lepel olijfolie

Of bijvoorbeeld:
1 blikje tonijn
+/- 200 gram broccoli
Noten/pinda’s/ 1 lepel olijfolie

Lunch
4 bruine boterhammen
b.v. 4 plakjes kipfilet, 2 plakjes ham
Komkommer/tomaat

Afterlunch
1 kipfilet/ 2/3 eieren
+/- 200 gram sperziebonen

Of bijvoorbeeld:
1 blikje tonijn
+/-200 gram broccoli

Avondeten
Wat de pot schaft

Aftertraining (dit kan overal op de dag zijn, bijvoorbeeld om half 8 , maar ook 4 uur s'middags)
Whey + postworkout

Before Bed
500 gram magere kwark

Dit is een richtlijn, natuurlijk ga ik niet alleen sperziebonen/broccoli eten (of misschien ook wel :p) maar ik probeer hier zo veel mogelijk in te wisselen. ik wissel ook zo vaak mogelijk af tussen eieren, tonijn of kipfilet. Zal voornamelijk de eerste 2 worden aangezien kipfilet wat duurder is.

Vragen en opmerkingen zijn natuurlijk welkom! Supps staan er niet bij.

Mijn voeding van vandaag was:
110 gr havermout
40 gr whey
1 stuk fruit

2xblikje tonijn + 2x100 gr gekookte rijst + 2x1 hele tomaat

Toen ik thuiskwam ging ik trainen dus pre workout, na training post + whey
Avondeten (zalmburger, krieltjes en sla:rolleyes:)
Voor slapengaan nog een caseine shake (bijna op).
Ik heb expres in mijn cutschema maar 50 gr rijst erin gezet zodat ik lekker laag in koolhydraten ga :)

Geen kh na de training?

Daar zou ik zeker rijst en kip toevoegen, desnoods verminder je de hoeveelheden overdag.

Ziet er voor de rest netjes uit.

Mooi voedingsschema man wilde dat ik dat kon doen zo. Moet je alles zelf betalen en kopen?

Geen kh na de training?

Daar zou ik zeker rijst en kip toevoegen, desnoods verminder je de hoeveelheden overdag.

Ziet er voor de rest netjes uit.
Bedankt voor je aanmerking, ik train over het algemeen voor het eten, dus ik eet 4/5 keer avondeten na trainen, maar ik ga denk als ik s'avonds train gewoon bij de whey nog 50 gr havermout gooien?

Bedankt voor je aanmerking, ik train over het algemeen voor het eten, dus ik eet 4/5 keer avondeten na trainen, maar ik ga denk als ik s'avonds train gewoon bij de whey nog 50 gr havermout gooien?

Oh je traint voor het eten?

Hoelaat train je dan? Zou na de training, toch voor complexe kh gaan. Denk dat rijst iets beter is dan havermout.

Mooi voedingsschema man wilde dat ik dat kon doen zo. Moet je alles zelf betalen en kopen?
Yo, gelukkig niet joh :p Mijn moeder wil al het eten betalen alleen supps niet. Maarja, bruine rijst is 1 kg =1 euro en het word nog zwaarder als je het kookt + in cut lage carbs = weinig rijst. Tonijn moet je gewoon als het in de aanbieding is meteen je moeder 30 blikjes laten halen als je kipfilet te duur vind ( zoals ik) of als je ergens goedkoop eieren kan fixen kan je dat ook als afwisseling voor tonijn gebruiken, ikzelf koop bij een boer 30 eieren voor 2,5 euro:) Broccoli, sperziebonen etc kosten bijna niks.

---------- Toegevoegd om 23:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:46 ----------

Oh je traint voor het eten?

Hoelaat train je dan? Zou na de training, toch voor complexe kh gaan. Denk dat rijst iets beter is dan havermout.
over het algemeen train ik van 3-5. Maar ik ga dan na training dan gewoon nog wat rijst bij mijn whey nemen. (50 gram)

Je kan mss even de tijden erbij zetten, dat is wat makkelijker.

Voor de rest is 50gram whey wel aardig wat voor na de training. Weet niet of je de voedingswaarde al heb berekent, maar dan zit je op 90gram whey. Lijkt me niet echt nodig.

Je kan mss even de tijden erbij zetten, dat is wat makkelijker.

Voor de rest is 50gram whey wel aardig wat voor na de training. Weet niet of je de voedingswaarde al heb berekent, maar dan zit je op 90gram whey. Lijkt me niet echt nodig.
ik doelde eigenlijk op 30-40 gr whey en 50 gr rijst :p

Hoezo vind je kipfilet duur, ik koop altijd kiloverpakkingen bij de appie voor 6 euro, soms in de bonus voor 4... Die eieren doe je wel goed, betaal zelf 1 nogiets voor 10 :(

Enig idee op hoeveel kcals/e/k/v je zit met dit mooie lijstje voedsel?

---------- Toegevoegd om 02:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:48 ----------

Wauw, doe mij ook van die whey waar 90gr whey per 50gr whey in zit :D

Hoezo vind je kipfilet duur, ik koop altijd kiloverpakkingen bij de appie voor 6 euro, soms in de bonus voor 4... Die eieren doe je wel goed, betaal zelf 1 nogiets voor 10 :(

---------- Toegevoegd om 02:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:48 ----------

In de bonus valt eigenlijk op zich wel mee, hoeveel kip gebruik jij per maaltijd dan? Ik ben niet zo van het rekenen:p Maar ik zit zoiezo laag in koolhydraten en volgens mij ook kcal :p
:roflol:

250gr per dag. 6 euro voor 4 dagen, vind ik goed te doen. Vind meer kip ook niet relaxed :P

Ik doelde op een totaal van 90 gram whey per dag. Ontbijt is ook al 40 gram.

Mss handig om voedingswaarde te berekenen.

Ik doelde op een totaal van 90 gram whey per dag. Ontbijt is ook al 40 gram.

Mss handig om voedingswaarde te berekenen.
hoezo niet? als ik heb getraind heb ik het wel nodig. en s'ochtends ook. Op rustdagen neem ik het niet eh, dan zit ik gewoon op 40 gr.

hoezo niet? als ik heb getraind heb ik het wel nodig. en s'ochtends ook. Op rustdagen neem ik het niet eh, dan zit ik gewoon op 40 gr.

Hoezo zou je überhaupt 90 gram eiwitten uit shakes willen halen?

Stel je totaal is 220 gram ongeveer, dat is 2,5x je lichaamsgewicht meer dan zat. Dan neem je de 1/3 uit shakes, 50gram van kwark wat hou je dan over uit normale voeding? 80gram niet echt in verhouding met wat je neemt in shakes.

Shakes zijn alleen een aanvulling, als je eiwitten heel de dag al hoog zijn. Zie ik geen voordelen om nog eens 40 gram na de training te nemen. Ik neem zelf alleen 28 gram bij het ontbijt, en dan houd het op. Gedurende dag eet ik al voldoende eiwitten, is dan echt niet nodig om nog eens 40 gram rondom de training te nemen. 1 het is niet nodig, 2 kost je alleen maar geld.

Maar je hebt toch extra amino/eiwitten nodig als je getraind hebt???

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven