XXL Nutrition

Bel112 road to summer: ripped @ 90 kg en tantoe veel chicks

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Goeie training kerel!

Fysiotherapie-studerende vrienden zijn chill hè :P Ik ben gezegend met maar liefst 3 therapeuten in opleiding. Wel grappig dat ik gewoon met ze kan mee lullen over spieren etc. Vinden de andere vrienden gigantisch irritant altijd :P

'jullie taaltje'

haha heb ik dus ook, mijn twee trainingsmaten kunnen ook alijd goed meepraten tijdens de schoolpauzes, en die anderen vinden het schijtirritant :P

• Topic Starter Topic Starter
Wat is er mis met DB Rows dan? Vind die zo veel lekkerder dan BOR. Vind BOR maar k*t met je rug recht houden enzo. Lekker smijten met die DB Rows.

Verlies jij niet ontzettend veel focus door die shit :scratch:

Amen.
dB row is voor mij vooral gay omdat mijn dumbbells maar tot 32kg gaan :p ik vind BOR wel een k*t oefeningen maar ik moet er toch maar in gaan verwerken, I MAD.

Ik ga juist nog meer gefocust worden want dan wacht ik tot ze klaar zijn en ze naar me kijken en dan ga ik showen met mijn super curl powerz (srs):D

Ah ja, als 32kg je plafond is voor DB Rows zou ik ze ook k*t vinden :D Vind em verder wel lekker, 4x8 bijvoorbeeld.

En die opmerking over gaycurlprowess wil ik nooit meer horen :slap:

:D
Had vandaag officieel een rustdag maar kon het niet laten om wat te doen, dus heb ik onderarmen/armen gepakt.

seated cable curl
8x50
8x60
2x8x65
dropsetttt

seated tricep extension superset reverse curl
3x6-7x22,5+stang ss 3x10x22,5+stang

barb wrist curl superset een armige cable double bicep (geen rust tussen setjes)
4x8x30 ss 3x8x25 + 1x6x30

uber strict hammer curlzz superset rope exentension (geen rust tussen setjes)
3x8x10 ??? ss 3x8x30

Kwam er vandaag achter dat mijn biceps moeilijk veel voorlopen op mijn triceps, het goede nieuws is wel dat als ik hardcore triceps ga trainen sneller grotere armen krijg :)

Vandaag een lichte (deload-achtige) borst-triceps training gehad, weinig rust en snel achter elkaar door knallen + verrry strict

BP:
8x20
5x40
5x60
3x70 ???

MP (ging goed)
8x20
8x30
8x40
2x7x50 (PR!)
3x50, 2x40 2x30 (dropset)

Incline BP
8x20
3x10x40

Skullcrushers ss dumbbell skullcrusher
4x7-8x20kg+stang superset 4xtot fail+2 negatievenx12 kg

Decline BP superset front raise
8x20
3x10x40 ss 5x6x10

Tricep pushdown
3x10x40

standing cable fly (beetje varieren met hoe ik mijn bovenlichaam houd)
4x6-9x25 (per hand)

Strong curlpowerz are strong (seated cable curl)-ik zit gewoon op de grond.
8x60
8x75
2x6x85 (kon niet zwaarder , hoera)

Gewoon lekker rustige borst/tricep training maar lekkere pomp. Chest groeit lekker.

---------- Toegevoegd om 21:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:36 ----------

Sta nu trouwens rond de 87 kg, VP zelfde of zelfs lager :)

Laatst bewerkt:
Nette training maat, MP ziet er goed uit!

Die Decline BP, die is toch voor onderkant borst? En wordt die over het algemeen zwaarder gevonden dan plat Benchen?

Nette training maat, MP ziet er goed uit!

Die Decline BP, die is toch voor onderkant borst? En wordt die over het algemeen zwaarder gevonden dan plat Benchen?
yep, ik doe normaal dips i.p.v. van decline maar mijn triceps waren al leeg.. En is inderdaad zwaarder dan plat benchen, ongeveer zelfde als incline denk ik

yep, ik doe normaal dips i.p.v. van decline maar mijn triceps waren al leeg.. En is inderdaad zwaarder dan plat benchen, ongeveer zelfde als incline denk ik

Hmmm dan zal mijn onderkant borst wel sterker zijn. Want laatste keer plat benchen deed ik met moeite 55kg 5 reps en nu decline makkelijk 60kg 8reps

Ligt eraan op wie:trollface:

op hyvessletjeushs fappen = win

Ik had rtouwens donderdag nog getraind maar was te lui om em te posten en de training was k*t omdat ik maar 2 uur had geslapen i.v..m school. ik heb em ook niet helemaal afgemaakt. weer max 1 min rust

rug + bicepz

DL
10x70
8x90
6x10
3x5x132,5 (wou eigenlijk 5 setjes doen...)

Seated cable curl
10x60
3x10x65

T-bar row (ging niiceeee~!)
10x60+stang
2x8x70+ stang
2x6x90+stang!!! (PR!)

BOR (eerste keer)
4x10x50 (PR)

Lat pulldown superset hammer curlz
3x8x70 ss 2x6x14

Eerste keer BOR en meteen een PR! Eh.... :D

I MAD @ trainingsmaatje

Laatst bewerkt:
Kalm down bro
Ik was ook pittig pissed toen me maat niet meer ging trainen, die p*ssy wilde niet naar de sportschool fietsen omdat hij nog spierpijn had omdat hij voor het eerst met mij mee ging trainen met een H4rDk00r been training. Zeg het gewoon 1 keer, op welke manier je gaint, dat je alles ervoor moet geven en niks moet overslaan, en anders geen gains. Spotters kan je altijd nog wel krijgen in de sportschool toch?

Kalm down bro
Ik was ook pittig pissed toen me maat niet meer ging trainen, die p*ssy wilde niet naar de sportschool fietsen omdat hij nog spierpijn had omdat hij voor het eerst met mij mee ging trainen met een H4rDk00r been training. Zeg het gewoon 1 keer, op welke manier je gaint, dat je alles ervoor moet geven en niks moet overslaan, en anders geen gains. Spotters kan je altijd nog wel krijgen in de sportschool toch?
ja, en als er niemand is vraag je dat balie sletje maar ;)

Precies ben je gelijk je chickie kwijt omdat je 2L speeksel in haar gezicht spuugt tijdens je Bench PR:o

E#$#^^^^ VERDOMME! Ik ben mijn"trainingsmaatje " echt helemaal zat. Hij maakt er echt een potje van, hij volgt het eetschema wat ik heb opgesteld niet en klaagt dat ie niet aankomt, Hij neemt het trainen niet serieus en zegt vaak af !!!! Minstens 1x in de 3 weken zegt ie wel een keer af. Echt zin om hem in elkaar te stampen, k*t ecto.

Waarom train ik nog met hem? Omdat ik anders geen vaste spotter heb met benchen.
Normaal maak ik dit soort mensen IRL helemaal kapot.

[Link niet meer beschikbaar]

:) En fuk hem. Zoals hem zijn er duizenden. En zonder spotter benchen is niet het einde van de wereld. Na een paar keer de bar in de 2de (lage) haken gegooid te hebben en dat ik weet dat ik, ook als ik iets niet in lockout krijg, niet dood ga bench ik best lekker in mn eentje.

Precies ben je gelijk je chickie kwijt omdat je 2L speeksel in haar gezicht spuugt tijdens je Bench PR:o

:roflol:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven