Lorenzzzz
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 200
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

van melk blaas ik opWat eet je na de training?
Zou ook wat eiwitten toevoegen gedurende dag. 50gr havermout + 10 boterhammen is veel kh, maar weinig eiwit. Gooi daar gewoon 1,5 liter melk bij en 100 gram kip ofzo is wel nice.
Nette squat!
Ik kan eventueel een combo van 20 gr caseine + 20gr whey bij mijn havermout gooien en dat midden op de dag nemen? Beleg is ook eiwitten he, doe alleen het goede beleg; pindakaas, kipfilet, ham e.d. Na de training neem ik post workout+whey en meestal daarna avondeten. Als ik na het avondeten train neem ik nog blikje tonijn en eet wat zooi
Ik ga daar denk een weightgainer achter knallen i.p.v. maaltijd bij de zeldzame keren dat ik s'avonds train. Ik train eigenlijk altijd van 2-5 en daarna avondeten dus komt meestal goed uit
of je neemt all day protein. Maar wat ook aan te raden is, haal wat eiwitten uit voedingvan melk blaas ik opIk kan eventueel een combo van 20 gr caseine + 20gr whey bij mijn havermout gooien en dat midden op de dag nemen? Beleg is ook eiwitten he, doe alleen het goede beleg; pindakaas, kipfilet, ham e.d. Na de training neem ik post workout+whey en meestal daarna avondeten. Als ik na het avondeten train neem ik nog blikje tonijn en eet wat zooi
Ik ga daar denk een weightgainer achter knallen i.p.v. maaltijd bij de zeldzame keren dat ik s'avonds train. Ik train eigenlijk altijd van 2-5 en daarna avondeten dus komt meestal goed uit
![]()
Mijn moeder is lastig vandaar, kip gaat dus niet lukken. Maar ik red het ook wel met goed broodbeleg = veel eiwitten.Zou wat minder shakes nemen, en meer uit voeding halen.
Ik neem slechts 1 whey shake in de ochtend, dat is het.
wat heeft je moeder tegen kipMijn moeder is lastig vandaar, kip gaat dus niet lukken. Maar ik red het ook wel met goed broodbeleg = veel eiwitten.

Mijn moeder is lastig vandaar, kip gaat dus niet lukken. Maar ik red het ook wel met goed broodbeleg = veel eiwitten.

dat bedoel ik ook

Ja mijn pa begon ook al over kip "met dat kipdieet krijg je veels te veel antibiotica binnen"
En dan lekker een boterham met pasta bouwen weetje. Echt dat je denkt RIGHT... Hou persoonlijk niet van ham, vind dat maar k*tvlees. Geeft snel puistenzooi ook.
Ik heb nooit puisten, heb echt een babyface aanleg.
me "trainingsmaatje" (die 1x per week minstens afzegt) stuurt echtt een k*t sms :
Die jongen begint me echt de keel uit te hangen op dit soort momenten.