MuscleMeat

Bel112 road to summer: ripped @ 90 kg en tantoe veel chicks

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
wo0t 90kg
maaaaaster

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag benen.

Squat
8x50
6x80
6x100
4x6x120 :)

Straight legg DL
10x50
8x70
8x80
7x100 (PR)

Hacksquat apparaat
10x181
4x8-10x217 (kan niet zwaarder brahs) = wel zwaar

Seated calf raise superset Leg extensions (ja strict)
10x181 ss 8x60
2x10x193 ss 8x70 + 8x90
dropset calf raise+ leg extension

Seated leg(hamstring) curl (slow + strict)
8x60 ss single leg extension voet naar buiten totfail x 20
8x65
8x70
6x75

Dropsetje single leg extension

Na ongveer 6-7 maanden zonder voedingsschema te trainen en de afgelopen maand blijven hangen op 86-87 kg ben ik tot de conclusie gekomen dat ik nu ook daadwerkelijk ga bulken. In de periode zonder voedingsschema heb ik telkens ongeveer op onderhoud gegeten en me VP is omlaag gegaan. Nu ga ik hopelijk bulken naar 90+

"voedingsschema "
ontbijt: 2 eieren, +/- 70gr fijngemalen havermout, 40 gr whey, + 400 ml water (voor havermout en whey mengen) +300ml sinaasappelsap + 1 stuk fruit
verdeeld over de middag: 50 gr havermout , 10 boterhammen.
Avondeten: ouders koken (=altijd gezond)
1-2 uur na avondeten blikje tonijn ofzo
Caseinne shake voor slapengaan.

Gebruik nog een shitload aan andere sups zoals crea, beta A, citrulline , vitaminen enz. Dit is puur voeding. Feedback op "voedingsschema" is welkom.

Laatst bewerkt:
Wat eet je na de training?

Zou ook wat eiwitten toevoegen gedurende dag. 50gr havermout + 10 boterhammen is veel kh, maar weinig eiwit. Gooi daar gewoon 1,5 liter melk bij en 100 gram kip ofzo is wel nice.

Nette squat!

Wat eet je na de training?

Zou ook wat eiwitten toevoegen gedurende dag. 50gr havermout + 10 boterhammen is veel kh, maar weinig eiwit. Gooi daar gewoon 1,5 liter melk bij en 100 gram kip ofzo is wel nice.

Nette squat!
van melk blaas ik op:p Ik kan eventueel een combo van 20 gr caseine + 20gr whey bij mijn havermout gooien en dat midden op de dag nemen? Beleg is ook eiwitten he, doe alleen het goede beleg; pindakaas, kipfilet, ham e.d. Na de training neem ik post workout+whey en meestal daarna avondeten. Als ik na het avondeten train neem ik nog blikje tonijn en eet wat zooi :p Ik ga daar denk een weightgainer achter knallen i.p.v. maaltijd bij de zeldzame keren dat ik s'avonds train. Ik train eigenlijk altijd van 2-5 en daarna avondeten dus komt meestal goed uit:)

van melk blaas ik op:p Ik kan eventueel een combo van 20 gr caseine + 20gr whey bij mijn havermout gooien en dat midden op de dag nemen? Beleg is ook eiwitten he, doe alleen het goede beleg; pindakaas, kipfilet, ham e.d. Na de training neem ik post workout+whey en meestal daarna avondeten. Als ik na het avondeten train neem ik nog blikje tonijn en eet wat zooi :p Ik ga daar denk een weightgainer achter knallen i.p.v. maaltijd bij de zeldzame keren dat ik s'avonds train. Ik train eigenlijk altijd van 2-5 en daarna avondeten dus komt meestal goed uit:)
of je neemt all day protein. Maar wat ook aan te raden is, haal wat eiwitten uit voeding

Zou wat minder shakes nemen, en meer uit voeding halen.

Ik neem slechts 1 whey shake in de ochtend, dat is het.

Mijn moeder is lastig vandaar, kip gaat dus niet lukken. Maar ik red het ook wel met goed broodbeleg = veel eiwitten.

Gewoon uitleggen?

Anders mss zelf kopen, en beetje bij beetje wat meer eten zodat ze eraan wennen.

Je neemt wel tig supps, maar wat extra kip mag niet. Soms is de logica van moeders ver te zoeken :D

zij zegt: blablabla max 1x per dag warm eten. Maar ik red me wel met havermout en brood+ beleg broskis :p Anders zat ik allang aan de rijst+kip op school :p

Ja mijn pa begon ook al over kip "met dat kipdieet krijg je veels te veel antibiotica binnen" ???

En dan lekker een boterham met pasta bouwen weetje. Echt dat je denkt RIGHT... Hou persoonlijk niet van ham, vind dat maar k*tvlees. Geeft snel puistenzooi ook.

Ja mijn pa begon ook al over kip "met dat kipdieet krijg je veels te veel antibiotica binnen" ???

En dan lekker een boterham met pasta bouwen weetje. Echt dat je denkt RIGHT... Hou persoonlijk niet van ham, vind dat maar k*tvlees. Geeft snel puistenzooi ook.
:roflol: Ik heb nooit puisten, heb echt een babyface aanleg.

Ik heb 't een beetje.. Maar merk niet veel verschil als ik anders eet aan me huid ofzo.

:fuu: me "trainingsmaatje" (die 1x per week minstens afzegt) stuurt echtt een k*t sms :

"deze week op dinsdag,donderdag en zondag trainen? als je vanavond wil sporten kun je body pump doen, ik kan om 10 uur naar bed. Oke? Chill".

Om zo'n soort sms wordt ik echt pissig. Echt op een onrespectvolle manier geschreven als je begrijpt wat ik bedoel :mad: Die jongen begint me echt de keel uit te hangen op dit soort momenten.

wordt ik?

:trollface:

Anyways, begrijp het wel :D dumbbell van 20kg tegen zn bol gooien? :o

Ga maar bij mij trainen, ben ik ook van die schijt trainingsmaat van mij af:roflol:
Hij leert eindelijk langzaam aan eens spotten...:o
En hij wil nieteens een uurtje wachten als hij eerder klaar is met school terwijl ik dat ook zovaak doe. Kan ik ook zo schijtpissig om worden. En hij eet niet goed en denkt dat hij alsnog buff kan worden

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven