AndroidHealthClinic

Sticky Beleggingen & De Beurs

Peiling Peiling Welke broker gebruik je?

• Bolero

Stemmen: 0 0,0%
  • Lynx

• MeDirect

• eToro

• Saxo Bank

• Easybroker

• Keytrade Bank

• Totaal stemmers
    10
16.05 uur: De bankaandelen (+2,8%) staan bovenaan de Europese beurzen. Dat is grotendeels te danken aan de forse koerswinsten van de Britse banken. Barclays (+7,7%), Lloyds (+2,4%) en co zijn door het dolle heen omdat nieuwe kapitaaleisen die de Bank of England minder streng zijn dan verwacht. Hopelijk same same met ing en kbc ---------- Toegevoegd om 22:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:45 ---------- Neen, tegen 7 november gaat het sky high zijn. Jij zei onder 10 euro tegen eind 2014? Huehuehuehue. http://pbs.twimg.com/media/B1QvJLdCYAA4Iau.png:large[/url] Fukking biurifull[/QUOTE]

dus voor 8 november op 13 euro?

je snapt zelf toch ook wel dat voorspellingen geen waarde hebben als je ze zelf steeds aanpast of verzwakt omdat ze niet uitkomen

Met een overbought DJ en Nasdaq gaat de AEX gewoon gezellig mee als tegen het einde van het jaar alles weer omlaag dondert.

Gare Nasdaq staat al bijna zo hoog als tijdens de Dotcom bubble. Nog even en ze gaan weer over de 5.000. Een grens die je bijna kan vergelijken met de idiote 40.000 op de Nikkei ooit. Alleen is de Nasdaq dus wel zo goed als hersteld, de Nikkei nog steeds niet na 25 jaar.

Maar ja dit keer is alles anders natuurlijk :roflol: Al die tech-shit zorgt nog eens voor productie, even een tweet sturen en nog wat op Facebook zetten anders gaan we kapot! (Op mijn Iphone 6)

Ja top nog meer geld er tegenaan gooien en zooi opkopen om je economie op gang te krijgen terwijl de vorige uitbreidingen van je monetaire basis feitelijk is mislukt. Groeiprognose Japan is al gehalveerd, maar ach we gooien er nog wat duizenden miljarden Yen tegenaan en misschien komt dan boel dan wel op gang.

Kwantitatieve versoepeling, keer op keer een goede manier om de boel nog verder te laten stagneren. Banken gaan echt niet meer lenen, beter hadden ze er nog wat laten ploffen om te laten weten dat het menens is.

Crash is onvermijdelijk, de vraag is alleen wanneer.

het gaat ook ooit regenen

dus voor 8 november op 13 euro?

je snapt zelf toch ook wel dat voorspellingen geen waarde hebben als je ze zelf steeds aanpast of verzwakt omdat ze niet uitkomen

Toon mij eens waar ik ze aangepast heb.

Ik hield altijd rekening met de stresstest en resultaten van ing. Ik dacht dat ing hun resultaten ergens in oktober zou meedelen, maar blijkbaar was dat in november.
Ik heb altijd meegedeeld dat ing 13 of dicht bij 13 zou hitten na de stresstest van banken en na hun resultaten. Dus deadline is 7 november en koersdoel is 13 of dicht bij 13 euro.

Ganse discussie is ontstaan toen ing op amper 10 euro stond. Inmiddels staat het op 11,40 euro.

---------- Toegevoegd om 00:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:00 ----------

Met een overbought DJ en Nasdaq gaat de AEX gewoon gezellig mee als tegen het einde van het jaar alles weer omlaag dondert.

Gare Nasdaq staat al bijna zo hoog als tijdens de Dotcom bubble. Nog even en ze gaan weer over de 5.000. Een grens die je bijna kan vergelijken met de idiote 40.000 op de Nikkei ooit. Alleen is de Nasdaq dus wel zo goed als hersteld, de Nikkei nog steeds niet na 25 jaar.

Maar ja dit keer is alles anders natuurlijk :roflol: Al die tech-shit zorgt nog eens voor productie, even een tweet sturen en nog wat op Facebook zetten anders gaan we kapot! (Op mijn Iphone 6)

Why u mad tough :roflol:
Wees keer niet zo cynisch

---------- Toegevoegd om 00:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:01 ----------

Ja top nog meer geld er tegenaan gooien en zooi opkopen om je economie op gang te krijgen terwijl de vorige uitbreidingen van je monetaire basis feitelijk is mislukt. Groeiprognose Japan is al gehalveerd, maar ach we gooien er nog wat duizenden miljarden Yen tegenaan en misschien komt dan boel dan wel op gang.

Kwantitatieve versoepeling, keer op keer een goede manier om de boel nog verder te laten stagneren. Banken gaan echt niet meer lenen, beter hadden ze er nog wat laten ploffen om te laten weten dat het menens is.

In amerika heeft het toch mooi gewerkt. Werkloos van 8 procent naar 5,9, groei 4%, inflatie in toom gehouden. Kortom, mission accomplished.

De winst is bovendien niet enkel te danken aan de Japanse bazooka, maar ook aan sterke economische cijfers. Donderdag kreeg Wall Street al een beter dan verwacht bbp-cijfer, vrijdag wordt die stijgende economische activiteit onderstreept door een groeiend consumentenvertrouwen.

Volgens de Universiteit van Michigan - die de consumentenbarometer samenstelt - ligt het vertrouwen van de modale Amerikaan op het hoogste niveau sinds juli 2007. De indicator groeide van 84,6 punten in september, naar 86,9 in oktober. Die stijging is te danken aan de dalende energieprijzen en een arbeidsmarkt in goede doen. .

Ben jij mss een amerikahater eric?? :Roflol:

---------- Toegevoegd om 00:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:08 ----------

Die cijfers kloppen voor geen drol, kijk even goed hoe ze die berekenen.

Geef eens een bron, maar please niet infowars :)

Geef eens een bron, maar please niet infowars :)

Heb 1 2 3 geen bron bij de hand.
Maar hier zijn van die standaard trucjes voor die ze gebruiken.
Mensen die na 100 sollicitaties, stoppen met solliciteren worden niet meegerekend, mensen die een aantal uurtjes in de week werken worden niet meegerekend, zo zijn er allerlei trucjes.

Als je echt geïnteresseerd bent in de economische toestand, dan zoek je het zelf wel op of die cijfers kloppen.
(Ik heb deze cijfers nu niet opgezocht, dus 100% zeker ben ik niet, maar er wordt altijd wel mee gekloot.)

Werkloos in NL is, als ik goed heb opgelet bij economie, actief op zoek zijn naar een baan van minimaal 12 (???) uur per week.

Werkloos in NL is, als ik goed heb opgelet bij economie, actief op zoek zijn naar een baan van minimaal 12 (???) uur per week.

Minder banen, zorgt voor steeds meer mensen die afgewezen worden op sollicitatie.
Mensen geven na een tijd de hoop op en solliciteren niet meer, = minder werkloze volgens statistieken, lol. :p

je bent wel een beetje vergeetachtig
en heb ik schijt van wat de markt er nu van vindt. Ik zal zien of ik gelijk heb tegen eind oktober. Koersdoel 13 euro!
waarna de eerste verzwakking volgt

Ik voorspel dat ing richting 13 zal gaan tegen eind oktober. Dit is een duidelijke voorspelling. Kom keer terug in dit thread op 28/29/30 oktober, ok
richting 13 eind oktober, maar eind oktober is al geweest, je voorspelling is onzin. maar geen zorgen, immunisatie to the rescue

Deadline 1 november. 2De deadline 7 november.

ah wat handig, gewoon data verschuiven. ik voorspel een crash volgende week, en als het niet gebeurt die week erna tot in het oneindige, uiteindelijk heb ik altijd gelijk.
en wat doen we als onze voorspelling te extreem is?
euro of close to. Close to 13 euro is geen 13 euro. Cant corner the dorner ---------- Toegevoegd om 22:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:46 ---------- Weet gewat close to 13 euro is? 12,7. 12,5. 12,4.

Dus resultatendag +2 dagen = min 12,5 voor ing. Op 7 november ing is 12,5. Afwijkingen ga ik laten voor wat het is.

ah gewoon een kwart van de voorspelde gain afhalen, belachelijk natuurlijk want een prijs in de lage 12 is exponentieel more likely dan 13.
van 13 euro eind oktober naar 12,5 euro 7 november. :roflol:
het hele idee van nuttige voorspellingen is dat ze falsifiseerbaar moeten zijn en niet steeds aangepast moeten worden, dat is wetenschaps-filosofische heiligschennis

Heb 1 2 3 geen bron bij de hand.
Maar hier zijn van die standaard trucjes voor die ze gebruiken.
Mensen die na 100 sollicitaties, stoppen met solliciteren worden niet meegerekend, mensen die een aantal uurtjes in de week werken worden niet meegerekend, zo zijn er allerlei trucjes.

Als je echt geïnteresseerd bent in de economische toestand, dan zoek je het zelf wel op of die cijfers kloppen.
(Ik heb deze cijfers nu niet opgezocht, dus 100% zeker ben ik niet, maar er wordt altijd wel mee gekloot.)

Info die jij meedeelt werd uitvoerig besproken op detijd en op marketwatch.com. feit is dat zowel enge als ruime definitie van werkloosheid dalende is. Dus dat er trucjes zijn klopt niet.

---------- Toegevoegd om 00:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:31 ----------

Strong selective quoting iwj.

---------- Toegevoegd om 00:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:32 ----------

Btw, virus, je hebt het enkel over de jobs maar negeert de sterke kwartaalgroei en een relatief lage inflatie. Zijn dat ook fake cijfers?

wat nou selective quoting, je hebt het steeds over 13 euro eind oktober en als dat kolder blijkt is het ineens 12,5 7 november. je hebt het echt gezegd hoor

En iwj, sinds 17 oktober is ing 8% gestegen.
Efficiente markt :roflol:

wat heeft een prijsmutatie op zichzelf te maken daarmee?

Ik ben nu op mn smartphone, kga nu niet paar paginas terug gaan en shit copy pasten.
Ik herinner me klaar en duidelijk een quote van mij waar ik ook rekening hield met de resultaten van ing. En dat is dus op 5 november. Jij hebt dat niet gequote..

Btw, sorry dat ing nu niet 20% steeg maar enkel met'maar' 8 % in 2 weken tijd. Jep, tis crisis :roflol:

---------- Toegevoegd om 00:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:45 ----------

wat heeft een prijsmutatie op zichzelf te maken daarmee?

Beesten muteren, prijzen muteren niet.

Checkmate

haha leuk grapje

maar wat heeft een prijsverandering op zichzelf met de efficientie te maken?

Btw, virus, je hebt het enkel over de jobs maar negeert de sterke kwartaalgroei en een relatief lage inflatie. Zijn dat ook fake cijfers?

Ik probeer geen discussie te winnen en geef toe dat ik niet up 2 date ben kwa economie @the moment.
Maar cijfers vertroetelen doen ze maar al te graag, daar zijn genoeg belangen bij.
Misschien zit ik wel fout, maar ik heb geen geld op de beurs, jij wel (toch)?
Dus zie het als een waarschuwing, slik het niet als zoete koek.

haha leuk grapje

maar wat heeft een prijsverandering op zichzelf met de efficientie te maken?

Gij zegt dat ik niet meer info hebt dan een andere, terwijl ik juist een stijging verwacht.
Jij zegt dat een prijs van een aandeel al bepaald werd door alle actoren in een markt, terwijl ik daarin niet geloof en dat een deel van het markt zit te slapen. Stijging van een aandeel impliceert onder andere dat sommige actoren het aandeel nog waardevoller zien dan eerder en dus was de markt niet efficient.

---------- Toegevoegd om 01:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:01 ----------

Ik probeer geen discussie te winnen en geef toe dat ik niet up 2 date ben kwa economie @the moment.
Maar cijfers vertroetelen doen ze maar al te graag, daar zijn genoeg belangen bij.
Misschien zit ik wel fout, maar ik heb geen geld op de beurs, jij wel (toch)?
Dus zie het als een waarschuwing, slik het niet als zoete koek.

Ik geloof zeker niet zomaar alles, je kent me toch beter dan dat toch he virusje :)
Maar kheb geen reden om aan allerlei macro economische indicatoren te twijfelen.
Uiteindelijk reageren de markten ook op dezelfde macro indicatoren. Dus als het fake is, is het collectieve waanzin en collectieve waanzin is gewoon realiteit. (Lol, brb filosoof geworden). Men gaat nie opeens andere calculaties ingeven zodat we morgen te horen krijgen dat werkloosheid eigenlijk 20% is en niet 5%.

Het gaat niet enkel macro economisch goed in usa, ook de bedrijfsresultaten spreken ernaar. Meesten boeken hoger winst en kloppen de analistenverwachtingen. Dat is ook teken aan de wand dat het beter gaat in usa. En dat is allemaal te danken aan de stimuleringsbeleid van de fed.

Ik lees elke dag de tijd dus ik ben wel redelijk up to date. Ik sta niet echt wantrouwig tegenover bovenstaande info.

Terug
Naar boven