AndroidHealthClinic

Nieuws Belgische instanties: Nederland zwakke schakel in bestrijding anabolenhandel

Christus..lees u eerst eens in voor ge gewoon wat gaat papagaaien gast.
Of hou u der niet mee bezig. Wie zijt gij om te oordelen als ge niet eens de moeite doet om eens diepgaande info op te zoeken.

Zoals bij alle middelen is er verantwoord en onverantwoord gebruik.

Dit geldt evenzeer voor drugs.
Er zijn onderzoeken genoeg die dit aantonen;het strookt enkel niet met de "war on drugs" die menige regeringen voeren puur voor PR en inkomsten(hetzij betrokken in de illegale handel zelf ,hetzij anderzijds).

U.S.A. staat erom bekend rapporten en onderzoeken van de wereldgezondheidsorganisatie te willen verdoezelen of naar de achtergrond te willen brengen enkel omdat het niet strookt met de manier waarmee zij drugs willen aanpakken.(o.a. over cocaine)
Vlaanderen gaat dezelfde toer op en dit is pure volkslakkerij.Deze aanpak problematiseert de zaak alleen maar.

Calm the **** down, hij veroordeelt net niemand.. Hij toont intresse om onze frustratie te begrijpen tegen die k*t artikels.

Christus..lees u eerst eens in voor ge gewoon wat gaat papagaaien gast.
Of hou u der niet mee bezig. Wie zijt gij om te oordelen als ge niet eens de moeite doet om eens diepgaande info op te zoeken.

Zoals bij alle middelen is er verantwoord en onverantwoord gebruik.

Ik heb ook een andere link aangehaald:

http://www.mayoclinic.com/health/per...-drugs/HQ01105

Ik sta open voor tegenbewijs. Als je *serieuze* bronnen hebt die anders aantonen, dan lees ik ze graag.

Verantwoord gebruik lijkt me vrij moeilijk zonder begeleiding van een arts en uitgebreide medische controles.

---------- Post toegevoegd Thu 28 Feb 2013 om 23:13 ----------

Calm the **** down, hij veroordeelt net niemand.. Hij toont intresse om onze frustratie te begrijpen tegen die k*t artikels.

Idd, ik heb al aangegeven dat ik voor regulering ben mits er veilige middelen bestaan en onder begeleiding van een arts.

http://www.eigenkracht.nl/doping/anabole-steroiden/effecten-bijwerkingen

Is dit dan allemaal gelogen?
Ik vind dat bepaald niet "relatief onschadelijk".
Eigenkracht is geen objectieve bron maar een misselijkmakende website. Het is een initiatief van de dopingautoriteit en zet AAS onterecht in een te negatief daglicht ;)

---------- Post toegevoegd Thu 28 Feb 2013 om 23:17 ----------

Idd, ik heb al aangegeven dat ik voor regulering ben mits er veilige middelen bestaan en onder begeleiding van een arts.
Dit heeft geen zin, want als men vervolgens zelf moet betalen voor de arts en ook voor de human grade "geneesmiddelen", waar ongetwijfeld ook minstens twee rondes van bloedtests aan verbonden zijn, dan kost een kuur bijvoorbeeld 1000 euro in plaats van 200. Wie gaat er dan nog naar de arts? Het resultaat is dat de zwarte markt van AAS blijft en waarschijnlijk niet eens significant afneemt.

Eigenkracht is geen objectieve bron maar een misselijkmakende website. Het is een initiatief van de dopingautoriteit en zet AAS onterecht in een te negatief daglicht ;)

---------- Post toegevoegd Thu 28 Feb 2013 om 23:17 ----------

Dit heeft geen zin, want als men vervolgens zelf moet betalen voor de arts en ook voor de human grade "geneesmiddelen", waar ongetwijfeld ook minstens twee rondes van bloedtests aan verbonden zijn, dan kost een kuur bijvoorbeeld 1000 euro in plaats van 200. Wie gaat er dan nog naar de arts? Het resultaat is dat de zwarte markt van AAS blijft en waarschijnlijk niet eens significant afneemt.

De andere link die ik gaf, van de Mayo Clinic, geeft dezelfde informatie.
En de Mayo Clinic is objectief.
Maar laat me betrouwbare andersluidende bronnen zien, ik sta er voor open, als die er zijn.

Wat het kostenplaatje bij verstrekking via een arts betreft: het zou absurd zijn omdat dat nu eenmaal geld kost, maar te zeggen: ok, laten we de veiligheid maar varen.
Als het voor de veiligheid nodig zou zijn om 1000 euro uit te geven voor een kuur, dan moet je zorgen dat je die 1000 euro hebt, of er niet aan beginnen.

Nu maar hopen dat de Nederlandse politiek er eindelijk eens wat aan gaat doen.

Wie heeft dorian yates nog in elkaar geslagen? Hoorde zoiets

Wat het kostenplaatje bij verstrekking via een arts betreft: het zou absurd zijn omdat dat nu eenmaal geld kost, maar te zeggen: ok, laten we de veiligheid maar varen.
Als het voor de veiligheid nodig zou zijn om 1000 euro uit te geven voor een kuur, dan moet je zorgen dat je die 1000 euro hebt, of er niet aan beginnen.
Dat vindt jij. Maar jij bent niet degene die de keuze maakt voor iemand of hij wel of niet gaat kuren. Iemand is baas over zijn eigen lichaam en mag dus wat mij betreft zelf de keuze maken of hij daar bloedtests en artsbegeleiding bij gaat nemen. Moet je daarom de verkoop van AAS verbieden, waardoor men hun gear via de zwarte markt moet gaan halen? Dat brengt allerlei nadelen met zich mee.
Als op een normale manier kuren veel risico's met zich meebracht, dan had ik je gelijk gegeven, maar de risico's bij een normale kuur zijn minimaal. Bovendien is er op bijvoorbeeld dit forum genoeg informatie te vinden en men kan altijd vragen stellen. Daarom vind ik het niet onverstandig om zonder begeleider / bloedtests aan de slag te gaan. Feit is dat de gemiddelde huisarts de ballen verstand heeft van AAS, terwijl je hier gigantisch veel informatie kan winnen. Daarom vind ik het geen goed plan om toezicht van een arts, bloedtests etc. te verplichten bij het aanschaffen van AAS. Uiteraard wel aanraden en waarschuwen voor de eventuele gevolgen ;)

Yates is niet in elkaar geslagen. Hoorde dat er backstage onderling wat onenigheid was tussen bepaalde personen en dat Yates, die op dat moment er toevallig tussenstond een klap opving.
En het is inmiddels al meer dan een paar jaar geleden.

Die Belgisch justitie is ook zwaar gestoord zeg. Je zou toch zeggen dat ze momenteel wel andere prioriteiten hebben:rolleyes:

Ik denk dat Hollandse justitie er weinig aandoet omdat ze een meer reeel beeld hebben van wat de aandacht verdiend.

Als op een normale manier kuren veel risico's met zich meebracht, dan had ik je gelijk gegeven, maar de risico's bij een normale kuur zijn minimaal.

Kun je dat aantonen?

---------- Post toegevoegd Thu 28 Feb 2013 om 23:58 ----------

Die Belgisch justitie is ook zwaar gestoord zeg. Je zou toch zeggen dat ze momenteel wel andere prioriteiten hebben:rolleyes:

Ik denk dat Hollandse justitie er weinig aandoet omdat ze een meer reeel beeld hebben van wat de aandacht verdiend.

Sorry, maar "Hollandse" justitie bestaat niet.

fl**ker op man ik ben een Hollander, ooit de schrik vd zeven zeeen nu de mooibooi van het strand.

fl**ker zelf op;-) Het is nog altijd de "Nederlandse" justitie.

---------- Post toegevoegd Fri 1 Mar 2013 om 00:25 ----------

Een klein stukje van de rapportage al gekeken.
Ik zag een kampioene, die het gebruik niet normaal vindt en spreekt over mensen met een prikkelbaar, zeer explosief humeur. En ik heb al een internist gezien die het heeft over libido-problemen, depressies en ernstigere psychische problemen door gebruik.

Yates is niet in elkaar geslagen. Hoorde dat er backstage onderling wat onenigheid was tussen bepaalde personen en dat Yates, die op dat moment er toevallig tussenstond een klap opving.
En het is inmiddels al meer dan een paar jaar geleden.
Reportage stond dat Yates ergens in 2005 ofzo een BB wedstrijd organiseerde in Nederland en daarom hebben ze hem in elkaar geslagen omdat hij dat zonder toestemming deed

Wat ik overigens wel frappant vond, is dat die vent uit dat team uit BE, die het meest aan het woord was... Een soort real life Barba Pappa is.. Maar dan met snor. Mijn nekharen gaan direct overeind staan bij het aanzicht van zo'n figuur die met zijn vingertje loopt te wijzen.

fl**ker zelf op;-) Het is nog altijd de "Nederlandse" justitie.

Als je niks te doen hebt, haal dan ook even de spelfouten uit het topic. :p

Wat kan jij doordrammen zeg om perse je gelijk te hebben.

Ondanks al je punten blijf ik mijn jaarlijkse kuur doen zonder last van agressie of depressie, uit onderzoeken van mijn bloed en hartfilmpje blijkt geen negatief effect op mijn lichaam.

Als je bij die internist komt (dr Ronde, Kennemergasthuis) dan heb je het vrij bont gemaakt. Als je een obesitas arts spreekt over het effect van junkfood dan kan hij ook een hele lijst opnoemen van ervaringen die heel extreem zijn en als je dat achter elkaar plakt durf je geen hamburger meer te eten.

als je niks te doen hebt, haal dan ook even de spelfouten uit het topic. :p

wat kan jij doordrammen zeg om perse je gelijk te hebben.

Ondanks al je punten blijf ik mijn jaarlijkse kuur doen zonder last van agressie of depressie, uit onderzoeken van mijn bloed en hartfilmpje blijkt geen negatief effect op mijn lichaam.

Als je bij die internist komt (dr ronde, kennemergasthuis) dan heb je het vrij bont gemaakt. Als je een obesitas arts spreekt over het effect van junkfood dan kan hij ook een hele lijst opnoemen van ervaringen die heel extreem zijn en als je dat achter elkaar plakt durf je geen hamburger meer te eten.

+1

Reportage stond dat Yates ergens in 2005 ofzo een BB wedstrijd organiseerde in Nederland en daarom hebben ze hem in elkaar geslagen omdat hij dat zonder toestemming deed

lol guys I know several guys that went to the dutch GP organised by dorian. Dorian had some shit with "pappa" Mike and Mike took a fighter with him. They opened the room yates got a few punches and left. You can hardly call it a fight.
http://www.professionalmuscle.com/f...orum/5402-dorian-yates-get-knocked-out-2.html

Wie heeft er meer info over Yates vs papa Mike?

EDIT:
natuurlijk had DBB hier in 2003 een topic over
http://forum.dutchbodybuilding.com/f42/zomaar-info-over-amsterdam-gp-10915/index2.html

Uit dat topic kom ik opeens een naam tegen die ik deze week eerder zag in de media rondom Holleeder.

Twas een vervelende zaak die inderdaad met geld te maken had dat Dorian aan iemand schuldig was. d*ck Vrij (freefighter) heeft Dorian met 1 flinke tik KO geslagen. Dorian was het ook niet helemaal eens met de uitspraak van Mike dat een bodybuilder die lid was van zijn bond met geen enkele andere wedstrijd mee zou mogen doen. Zou hij dit wel doen dan is hij voor het leven geschorst bij de NABBA. Dit zal er ook wel mee te maken hebben gehad. Maar het was weer een trieste dag in de Nederlandse wereld van Bodybuilding.

http://www.parool.nl/parool/nl/965/...Vrij-lid-van-nieuwe-motorclub-Holleeder.dhtml

De onlangs opgerichte motorclub No Surrender heeft naast Willem Holleeder nog een opmerkelijk lid: d*ck Vrij. De sportschoolhouder raakte in oktober vorig jaar nog slaags met Holleeder op een Amsterdams terras.
d*ck Vrij wordt bij de Amsterdamse afdeling van No Surrender genoemd als 'sergeant at arms', belast met de ordehandhaving tijdens clubbijeenkomsten

Laatst bewerkt:
Beetje hypocriet aangezien België #1 is wat illegaal vuurwerk in nl betreft :roflol:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven