XXL Nutrition

Bello "veel eten en zware dingen optillen v2.0"

lkkre train weer, boxsquats moet ik nog eens proberen.

goede rug wings.

• Topic Starter Topic Starter
Mooie sterke trainingen jonge!
Goeie deadlift ook! nondeju, al helemaal als je erna leest dat het zonder riem is.
Ken goed zijn als je x met riem lift dat je 5 a 10kg meer tilt!
Goeie oefeningen ook een leerzame/leuke log om te volgen:D.
Jij komt er wel;)

Tnx! :D

Heb nog wel ergens een riem liggen, dus ik zou een keer kunnen kijken.

---------- Toegevoegd om 10:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:11 ----------

lkkre train weer, boxsquats moet ik nog eens proberen.

goede rug wings.

Tnx!

Ja ik doe ze nu sinds 2 weken fzo, kun je goed concentreren op het explosief uitvoeren van de beweging. Bevallen me goed.

---------- Toegevoegd om 13:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:21 ----------

Vandaag weer ff 's ochtends gedaan zodat ik de rest van de dag kan leren voor tentamens..

Bench press
15 x 20 kg
8 x 40 kg
6 x 50 kg
6 x 100 kg
5 x 110 kg
1 x 125 kg (lichte spot door de bekende miscommunicatie met de spotter..)
1 x 125 kg PR lang geleden volgens mij wel ooit gedrukt, maar ik noem het maar ff een PR :P
3 x 110 kg
2 x 110 kg
12 x 80 kg

Incline cable fly
12 x 25 kg
10 x 25 kg
12 x 20 kg

Incline dumbell press
8 x 30 kg
8 x 26 kg
8 x 22 kg (voelde niks in borst, maar triceps compleet leeg, vind het moeilijk tot onmogelijk om mijn borst te raken bij press-oefeningen..)

Decline standing cable fly
12 x 12,5 kg
12 x 12,5 kg
14 x 10 kg

Decline machine press
8 x 100 kg
9 x 85 kg
8 x 80 kg

Larry scott curl
10 x 45 kg PR? + 4 swingende staande
7 x 40 kg + 5 swingende staande
10 x 30 kg + 5 "

Alternating curls
10 x 18 kg
8 x 16 kg
8 x 14 kg + wat swingende

Concentration curls
3 dropsetjes met 12, 10 en 8 kg

Comment: lekker! mijn dag is weer goed door de lekkere benchsessie :D. Voelde erg solide en sterk vandaag. More PR's coming!

lkkr bp maat, en mooie pr, en mooie scott

Goeie training! Mooie bench

Ff late training gehad net!

Squat
20 x BW
10 x 50 kg
6 x 100 kg
6 x 150 kg
5 x 170 kg
1 x 205 fail, lukte net niet, kwam wel weg uit lage positie maar bleef na paar cm hangen
3 x 170 kg
2 x 175 kg
20 x 100 kg dood

45 graden machine leg press weinig rust, constant spanning erop houden
12 x 70 kg
12 x 60 kg
14 x 55 kg helemaal dood hier, vond het wel genoeg voor benen

Close grip bench press
6 x 100 kg
6 x 90 kg
12 x 70 kg

Skull crushers met dumbells
8 x 16 kg + 4 negatieve (door als een press uit te drukken)
8 x 14 kg + 4 negatieve
8 x 12 kg + 6 negatieve BUUUURN

Cable kickback
12 x 15 kg
12 x 15 kg

Cable pushdown
20? x 25? gewichten weet ik niet meer, was puur voor de burn :D

Comment: wel prima, squaten voelde niet zo sterk als vorige keer maar goed genoeg. Na de leg press hele energie niveau ingekakt, maar toch nog prima triceps kunnen pakken. Goede afsluiter van de week!

Laatst bewerkt:
Nice bench PR, maar jammer van de 205 fail.
Volgende keer beter, misschien dat setjes daarvoor teveel vermoeide?

lkkre legday, idd jmmr dan de 205, maar die lukt je next time wel. Hoe gaat het lopen en opstaan vandaag:D

lkkre legday, idd jmmr dan de 205, maar die lukt je next time wel. Hoe gaat het lopen en opstaan vandaag:D

Viel eigenlijk best wel mee nog! Volume was ook niet heel hoog.
Maar ik vind mijn benen (zeker in verhouding met bovenlichaam) al genoeg massa hebben, dus ga geen leg extensions, legcurls etc meer erbij doen.

Ik zou willen dat ik dat kon zeggen dat me benen al genoeg massa hadden:( snik snik

Viel eigenlijk best wel mee nog! Volume was ook niet heel hoog.
Maar ik vind mijn benen (zeker in verhouding met bovenlichaam) al genoeg massa hebben, dus ga geen leg extensions, legcurls etc meer erbij doen.

+1, heb precies hetzelfde LB-syndroom...
Enige wat ik doe is squat, deadlift en variaties daarop.
Benen hebben ook nooit meer nodig gehad dan dat.

Ik zou willen dat ik dat kon zeggen dat me benen al genoeg massa hadden:( snik snik

Zo heeft iedereen wat ;). Bij mij wil borst niet lekker mee bijvoorbeeld :(

Eerste training van de week er weer op zitten!

Deadlift
10 x 70 kg
6 x 120 kg
6 x 190 kg
1 x 230 kg
1 x 250 kg lekker :D bijna mijn oude PR van 255 gepakt, volgende week misschien
3 x 200 kg
2 x 200 kg (werd snel erg zwaar, waardoor techniek slecht werd, daarom ff lager in gewicht)
3 x 160 kg (lekkere sessie, weinig last van onderrugpomp nu, tussen setjes door op mijn knieen gezeten, merk dat mijn onderrug dan goed rust krijgt.

Wide grip pull up
11 x BW PR
6 x BW + 6 lat pull met 70 kg
12 x 70 kg lat pull

Close grip seated row
12 x 60 kg
12 x 60 kg
12 x 55 kg

Close grip pulldown
12 x 60 kg
12 x 60 kg
12 x 55 kg (voel deze altijd zo goed in mijn lats :D)

Cable row
12 x 20 kg
12 x 20 kg
dropsetje: 6 x 25, 6 x 20, 4 x 15

Bench press dynamic effort, bij elk setje van handenpositie gewisseld van smal naar breed, 3 standen zegmaar
10 x 20 kg
10 x 40 kg
9 x (3 x 60 kg)

Comment: Ondanks het zware weekend vanwege mijn verjaardag een erg lekkere training :D

Haha 20x 100kg als afblussertje, wat een contrast vergeleken met mijn poging tot 100kg! :roflol:

Wat gebeurt er bij jou bij een fail trouwens (met squat)? Donder je weer naar beneden in het squatrack of heb je dan nog een spotter? Ik wacht nog steeds op dat moment dat ik weer richting de grond ga haha :p

En nog gefeliciteerd dan trouwens, met de verjaardag! :rocknana:

Haha 20x 100kg als afblussertje, wat een contrast vergeleken met mijn poging tot 100kg! :roflol:

Wat gebeurt er bij jou bij een fail trouwens (met squat)? Donder je weer naar beneden in het squatrack of heb je dan nog een spotter? Ik wacht nog steeds op dat moment dat ik weer richting de grond ga haha :p

En nog gefeliciteerd dan trouwens, met de verjaardag! :rocknana:

Tnx!

Dan val ik idd gewoon terug int squatrek, is ong. zo'n rek:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De instructeurs zijn niet blij met die aanpak, ze zijn bang dat ik een keer achterover val fzo.. Maar ik zie het zelf niet snel fout gaan. En geen zin in al die spot-ellende :o

Lkkr 250dl

Ja precies haha :)

Achterover vallen? Je krijgt het gewicht alleen niet meer omhoog, je verliest niet complete controle over je evenwicht haha. De goede kant op vallen moet toch nog wel lukken neem ik aan.

Desalniettemin loop ik niet heel ver naar achteren, zodat het gewicht in ieder geval nog achter mij in het rek valt (mocht het ooit zo ver komen).

Sterke deadlift!!! En een grote stap van 120 naar 190! Vind je dat fijn zo?
Of heb je niet echt op je opbouw gelet ofzo.

Sterke deadlift!!! En een grote stap van 120 naar 190! Vind je dat fijn zo?
Of heb je niet echt op je opbouw gelet ofzo.

Tnx! Als ik het gevoel heb dat ik goed warm ben maak ik inderdaad misschien relatief grote stappen, vind ik wel fijn.

Ja precies haha :)

Achterover vallen? Je krijgt het gewicht alleen niet meer omhoog, je verliest niet complete controle over je evenwicht haha. De goede kant op vallen moet toch nog wel lukken neem ik aan.

Desalniettemin loop ik niet heel ver naar achteren, zodat het gewicht in ieder geval nog achter mij in het rek valt (mocht het ooit zo ver komen).

Moet goed komen!

Net terug van training. Ging kut, moest schouders doen vandaag, maar kon bijna geen oefeningen doen waarbij ik geen pijn kreeg. Dus maar wat lichte rotator cuffs en side raises gedaan. Daarna wel de dynamic box squat gedaan.

Shoulder dumbell press
10 x 14 kg
10 x 18 kg
6 x 32 kg hier begon de pijn te erg te worden. Dus overgegaan op licht

Rotator cuffs
12 x 25 kg
12 x 25 kg
10 x 20 kg

Side raises
12 x 8 kg
12 x 7 kg
12 x 6 kg

Box squat dynamic effort
10 x (3 x 110 kg)

Comment: klote van mijn schouders, maar hebben echt ff rust nodig lijkt het. Totaal geen voldaan gevoel na zo'n training. Morgen extra hard knallen met borst biceps dus!

Ai, das kut:(

Ziet er toch wel uit als een aardige training, succes maat

Terug
Naar boven