- Waardering
- 2.335
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooie sterke trainingen jonge!
Goeie deadlift ook! nondeju, al helemaal als je erna leest dat het zonder riem is.
Ken goed zijn als je x met riem lift dat je 5 a 10kg meer tilt!
Goeie oefeningen ook een leerzame/leuke log om te volgen.
Jij komt er wel![]()

lkkre train weer, boxsquats moet ik nog eens proberen.
goede rug wings.

. Voelde erg solide en sterk vandaag. More PR's coming!
Nice bench PR, maar jammer van de 205 fail.
Volgende keer beter, misschien dat setjes daarvoor teveel vermoeide?
lkkre legday, idd jmmr dan de 205, maar die lukt je next time wel. Hoe gaat het lopen en opstaan vandaag![]()
Viel eigenlijk best wel mee nog! Volume was ook niet heel hoog.
Maar ik vind mijn benen (zeker in verhouding met bovenlichaam) al genoeg massa hebben, dus ga geen leg extensions, legcurls etc meer erbij doen.
Ik zou willen dat ik dat kon zeggen dat me benen al genoeg massa haddensnik snik
. Bij mij wil borst niet lekker mee bijvoorbeeld 
bijna mijn oude PR van 255 gepakt, volgende week misschien
)

Haha 20x 100kg als afblussertje, wat een contrast vergeleken met mijn poging tot 100kg!
Wat gebeurt er bij jou bij een fail trouwens (met squat)? Donder je weer naar beneden in het squatrack of heb je dan nog een spotter? Ik wacht nog steeds op dat moment dat ik weer richting de grond ga haha
En nog gefeliciteerd dan trouwens, met de verjaardag!![]()

Sterke deadlift!!! En een grote stap van 120 naar 190! Vind je dat fijn zo?
Of heb je niet echt op je opbouw gelet ofzo.
Ja precies haha
Achterover vallen? Je krijgt het gewicht alleen niet meer omhoog, je verliest niet complete controle over je evenwicht haha. De goede kant op vallen moet toch nog wel lukken neem ik aan.
Desalniettemin loop ik niet heel ver naar achteren, zodat het gewicht in ieder geval nog achter mij in het rek valt (mocht het ooit zo ver komen).