Fitness Seller

Bello "veel eten en zware dingen optillen v2.0"

Vroeg me al af waar je logs bleven :o Beterschap!

Aiiiiii, beterschap jonge

• Topic Starter Topic Starter
Net wezen trainen. Voelde me redelijk fit en heb vandaag ook wel ok kunnen eten. Wel nog wat last van buikpijn, maar tijdens de training geen last van gehad. Heb alles licht gedaan, zie het als een deloadweek ofzo..

Deadlift
10 x 70 kg
6 x 120 kg
1 x 160 kg
1 x 200 kg
1 x 230 kg
6 x 160 kg

Squat
10 x 70 kg
6 x 120 kg
3 x 150 kg
3 x 150 kg

Bench Press
10 x 20 kg
6 x 70 kg
3 x 100 kg
3 x 100 kg
3 x 100 kg

Cable Fly
14 x 25 kg
9 x 30 kg
10 x 25 kg

Wide grip pull up
6 x BW
6 x BW
6 x BW

Hierna had ik zin om nog ff lekker armen te pompen :D

Larry scott curl
12 x 30 kg
10 x 30 kg
10 x 30 kg

Alternating biceps curls
3 x 12 x 14 kg
Superset met:
Triceps pushdown
3 x 12 x 27,5 kg

Hierna nog wat triceps rope pushdowns gepompt.

Comment: Voelde me erg zwak, vaak licht in mijn hoofd geworden. Ook erg snel verzuring/krampachtige pomp bij biceps. Combinatie van ziek geweest zijn en gestopt zijn met creatine gok ik. Maar deed me wel echt goed om weer te trainen. Volgende week weer echt knallen! Ik verwacht dat het wel meevalt met krachtverlies.

Begin overigens wel al te merken dat ik droger begin te worden, all kiiiiind of vein gainzzz :D

Fijn weekend alvast!

altijd zwaar weer te beginnen toch flinke cijfers die de lucht in gaan weer.

> Heb alles licht gedaan, zie het als een deloadweek ofzo..
> Plukt 230kg van de grond

:o

Duidelijk dat 'licht' hier een relatief begrip is haha :D
Toch chill dat je hebt kunnen trainen, zou het inderdaad weer rustig opbouwen. Je lichaam is natuurlijk nog bezig met het herstel van die 'aanval', daar nog eens spierherstel aan toevoegen is wellicht wat te veel van het goede. Maar dat is een kwestie van aanvoelen natuurlijk :thumbs:

> Heb alles licht gedaan, zie het als een deloadweek ofzo..
> Plukt 230kg van de grond

:o

Duidelijk dat 'licht' hier een relatief begrip is haha :D
Toch chill dat je hebt kunnen trainen, zou het inderdaad weer rustig opbouwen. Je lichaam is natuurlijk nog bezig met het herstel van die 'aanval', daar nog eens spierherstel aan toevoegen is wellicht wat te veel van het goede. Maar dat is een kwestie van aanvoelen natuurlijk :thumbs:

Haha jup, kont toch niet laten ff wat zwaarder te gaan.

Zojuist rug gedaan en dynamic effort bench

Deadlift
10 x 50 kg
10 x 70 kg
5 x 110 kg
6 x 200 kg
5 x 210 kg
1 x 260 kg FAIL, nog niet misschien. Had eigenlijk ook geen reden om te denken dat het zou lukken :o
1 x 230 kg
3 x 220 kg
2 x 220 kg

Wide grip pull up
10 x BW
7 x BW
4 x BW + wat lat pulldowns met 75 kg

Seated row close grip
8 x 85 kg
10 x 75 kg
12 x 65 kg

Cable row
10 x 25 kg
10 x 25 kg
10 x 20 kg

Close grip pulldown
10 x 75 kg
10 x 70 kg
12 x 65 kg

Bench press dynamic effort
3 x (3 x 70 kg)
6 x (3 x 65 kg)

Comment: Valt me op zich mee na de week ziekte. Weer lekker knallen deze week!

Gewicht is btw met ongeveer 2 kg gezakt naar 95 kg.

Jmmr van je 260 fail verder prima training die 260 komt er wel.

Snap die stap van 50kg niet zo na die 5x210kg. Zou sowieso niet teveel 1rm pogingen doen, en mocht ik het wel doen daar ook specifiek naar toe bouwen. Als je sterker wordt op je 3-tjes en 5-jes gaat je 1rm ook wel mee.

Snap die stap van 50kg niet zo na die 5x210kg. Zou sowieso niet teveel 1rm pogingen doen, en mocht ik het wel doen daar ook specifiek naar toe bouwen. Als je sterker wordt op je 3-tjes en 5-jes gaat je 1rm ook wel mee.

Twas nu meer omdat ik die 1RM gepland had voor vorige week, maar daar was door ziekte niks van gekomen. Maar betrap mezelf er misschien ook wel op dat ik te vaak 1RM doe.

Tnx voor de tips!

1RM's all day every day.

Nu ectoforce dat zo zegt ben ik het wel met hem eens, komt bijna elke training wel een 1RM langs haha! Wellicht slim om het eens in de 2 of 3 weken te doen? Altijd het proberen waard.

Mooie gewichten verder. Wat vind je van die 2kg BW-verlies? Komt het je goed uit of snel weer eraan vreten? Volgens je beginpost wilde je tussen de 90 en 95 blijven.

1RM's all day every day.

Nu ectoforce dat zo zegt ben ik het wel met hem eens, komt bijna elke training wel een 1RM langs haha! Wellicht slim om het eens in de 2 of 3 weken te doen? Altijd het proberen waard.

Mooie gewichten verder. Wat vind je van die 2kg BW-verlies? Komt het je goed uit of snel weer eraan vreten? Volgens je beginpost wilde je tussen de 90 en 95 blijven.

In principe doe ik bij de grote oefeningen op de max effort training de "6-5-4-3-2-1" reprange. Dus dan lijkt het op 1RM, echter zit ik bij dat laatste "setje" van 1 rep dus niet daadwerkelijk op mijn 1RM, maar op ongeveer 90% ervan.

2 kg verlies is prima, merkte dat mijn gewicht wat snel omhoog ging. Dus ben bewust wat lager gaan zitten in kcal. Ik ben momenteel ook aan het uitproberen wat Intermittent fasting doet voor me, eet nu rond onderhoud denk ik. Even paar weekjes lichaamsgewicht in de gaten houden om misschien vervolgens wat te zakken/stijgen in kcal.

In principe doe ik bij de grote oefeningen op de max effort training de "6-5-4-3-2-1" reprange. Dus dan lijkt het op 1RM, echter zit ik bij dat laatste "setje" van 1 rep dus niet daadwerkelijk op mijn 1RM, maar op ongeveer 90% ervan.

2 kg verlies is prima, merkte dat mijn gewicht wat snel omhoog ging. Dus ben bewust wat lager gaan zitten in kcal. Ik ben momenteel ook aan het uitproberen wat Intermittent fasting doet voor me, eet nu rond onderhoud denk ik. Even paar weekjes lichaamsgewicht in de gaten houden om misschien vervolgens wat te zakken/stijgen in kcal.

Hmm ja daar heb je wel een punt. Dan maar zo lekker voort bouwen.

Ok dat is in ieder geval dan een geluk bij een ongeluk, voor zover je ziekte daarbij 'geholpen' heeft. Heb me vorig jaar lente verdiept in IF maar ben er toendertijd niet op overgegaan, te afwijkend van een 'normaal' patroon. Niet dat ik denk dat het niet werkt, maar het was mij iets te omslachtig. Benieuwd of het je uiteindelijk bevalt!

Sterke training hoor!
Vind alleen je opbouw en beetje raar als je daadwerkelijk je 1rm wilde gaan testen:P.
Dan had ik eerder die 200 en 210 maar 1x getrokken ipv 5/6 keer.
Maar sterk hoor!
Die 260 komt er wel.

Hmm ja daar heb je wel een punt. Dan maar zo lekker voort bouwen.

Ok dat is in ieder geval dan een geluk bij een ongeluk, voor zover je ziekte daarbij 'geholpen' heeft. Heb me vorig jaar lente verdiept in IF maar ben er toendertijd niet op overgegaan, te afwijkend van een 'normaal' patroon. Niet dat ik denk dat het niet werkt, maar het was mij iets te omslachtig. Benieuwd of het je uiteindelijk bevalt!

Groepsdruk groepsdruk! haha nee grapje

Maar snap wel wat je bedoelt, t gaat in eerste instantie tegen een hoop in wat je over voeding weet/denkt te weten. En zo ongeveer iedereen om je heen verklaart je voor gek.

Tot nu bevalt het prima, ik vind het gemakkelijker dan een dieet waarbij je 6x per dag eet bijvoorbeeld. Resultaten moet nog blijken, maar er doen zich veel veelbelovende verhalen de rondte, dus ben benieuwd!

Sterke training hoor!
Vind alleen je opbouw en beetje raar als je daadwerkelijk je 1rm wilde gaan testen:P.
Dan had ik eerder die 200 en 210 maar 1x getrokken ipv 5/6 keer.
Maar sterk hoor!
Die 260 komt er wel.

Met je eens, opbouw sloeg nergens op :o.
Ja 260 komt wel, komende paar weken gewoon ff netjes mijn setjes doen. Kijk over een tijdje wel weer.

Idd, niet net als mij veelste snel veelste veel willen en dan dikke onderrug blessure krijgen op je deadlift...
Ik ben van 5x200 terug gegaan naar ................ (durf het niet eens te zeggen), maar zit nu weer op +- 5x170 zonder riem.. Maar heb wel geleerd dat ik iets beter naar mezelf moet luisteren ipv altijd maar VOLGAS!. haha.
Meestal als ik van te voren weet dat ik me 1rm wil testen hou ik me herhalingen zo min mogelijk.
in jou geval bvb:
8x100
5x140
3x170
1x200
1x230
1x260? en dan, HOPPPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Groepsdruk groepsdruk! haha nee grapje

Maar snap wel wat je bedoelt, t gaat in eerste instantie tegen een hoop in wat je over voeding weet/denkt te weten. En zo ongeveer iedereen om je heen verklaart je voor gek.

Tot nu bevalt het prima, ik vind het gemakkelijker dan een dieet waarbij je 6x per dag eet bijvoorbeeld. Resultaten moet nog blijken, maar er doen zich veel veelbelovende verhalen de rondte, dus ben benieuwd!

Het feit dat het tegen een hoop in gaat vond ik juist wel aantrekkelijk, de theorie erachter boeit me wel. Maar de window waarin je moet eten kon ik niet een plaats geven, en ik ben sowieso al geen snelle eter (ik kan echt een half uur over een normaal bord doen). Als ik dan 3200kcal weg moet werken terwijl ik ook gewone dagtaken moet uitvoeren wordt het al snel lastig.

En daarnaast voelde ik er ook niet veel voor om steeds uit te moeten gaan leggen waar ik mee bezig zou zijn nee, het feit dat ik hier en daar een bak groente en rundvlees at ipv een tosti leverde al vraagtekens op. Maar goed, voor de cut blijft het een optie.

Idd, niet net als mij veelste snel veelste veel willen en dan dikke onderrug blessure krijgen op je deadlift...
Ik ben van 5x200 terug gegaan naar ................ (durf het niet eens te zeggen), maar zit nu weer op +- 5x170 zonder riem.. Maar heb wel geleerd dat ik iets beter naar mezelf moet luisteren ipv altijd maar VOLGAS!. haha.
Meestal als ik van te voren weet dat ik me 1rm wil testen hou ik me herhalingen zo min mogelijk.
in jou geval bvb:
8x100
5x140
3x170
1x200
1x230
1x260? en dan, HOPPPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Goed dat je naar je lichaam luistert, ik moet zeggen dat ik idd ook vaak de neiging heb om alleen maar zwaar te willen gaan. Denk dat ik iemand even laat filmen bij mij volgende DL sessie ook. Tnx voor de tips!

Het feit dat het tegen een hoop in gaat vond ik juist wel aantrekkelijk, de theorie erachter boeit me wel. Maar de window waarin je moet eten kon ik niet een plaats geven, en ik ben sowieso al geen snelle eter (ik kan echt een half uur over een normaal bord doen). Als ik dan 3200kcal weg moet werken terwijl ik ook gewone dagtaken moet uitvoeren wordt het al snel lastig.

En daarnaast voelde ik er ook niet veel voor om steeds uit te moeten gaan leggen waar ik mee bezig zou zijn nee, het feit dat ik hier en daar een bak groente en rundvlees at ipv een tosti leverde al vraagtekens op. Maar goed, voor de cut blijft het een optie.

Ah ja dan ist lastiger, ik kan gelukkig erg gemakkelijk/snel eten. Echter komt het bij mij ook zo uit dat ik op mijn etenstijden ook erg veel tijd heb. Vooral voor de grote maaltijd van ca. 1400 kcal na de training.

Dat uitleggen kan idd best vermoeiend zijn, maar dat neem ik maar voor lief. Op het moment dat je iets doet dat afwijkt van wat van je verwacht wordt zullen er altijd mensen zijn die je terug proberen te trekken naar het "normale". Is met wel meer dingen in het leven zo. Meeste mensen die iets groots bereikt hebben zijn waarschijnlijk vaak voor gek uitgemaakt. Ok, maatschappijkritische modus uit :o.

In de cut zal het idd gemakkelijker zijn aangezien je kcal wat lager zijn.

---------- Toegevoegd om 23:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:36 ----------

Oja bijna vergeten te loggen :P

Standing Military Press vind mezelf hierop vrij zwak, ga op deze oefening 5x5 draaien komende tijd. Elke keer ophogen met 2,5 kg fzo
10 x 20 kg
5 x 40 kg
5 x 70 kg (dat ga ik niet nog 4 setjes volhouden :P)
5 x 60 kg
5 x 60 kg
5 x 60 kg 1 pushpress
5 x 60 kg

Dumbell shoulder Press
8 x 28 kg
8 x 28 kg
8 x 28 kg 2 spots

Cable upright rowing
8 x 37,5
10 x 32,5
10 x 27,5

Side raises
10 x 10 kg
10 x 9 kg
10 x 8 kg

Box squat dynamic effort @55% 1RM
9 x (3 x 110 kg)

Comment: Prima training. Ben benieuwd wat de 5x5 gaat doen voor mijn MP. Hoop zo ff door te kunnen bouwen, moet voor mijn gevoel namelijk echt omhoog.

Die 5x70 is zo te zien idd wat te hoog gegrepen met militiry press.
Want je moet bij bijna je laatste setje een PP erbij doen om met die 60kg nog een 5je te halen.
Hoop dat je niet al te hoog start met je gewicht om 2,5kg te verhogen p training, anders lig je misschien volgende week op 5x5x62,5kg al stil? Maar zal wel goed komen. Want 28kg Dumbells is wel weer flink hoog vergleken met die 60kg militiry press!
Als je nou straks op bvb 65 kg maar 3/4 reps haalt, probeer ze dan aan te vullen met een Push press zodat je toch 5x5 haalt en verhoog dan de week erop niet maar blijf net zo lang dat gewicht houden totdat je alles strict ken.

lkkre train, standing mp vind ik zoiezo een heavy oefening.

Terug
Naar boven