XXL Nutrition

Ben er toch niet klaar mee

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Voor de een werkt het ene beter dan voor de ander. Ik heb gewoon gemerkt dat als ik vanalles NIET mag ik er mega zin in krijg en als ik dan honger heb dan kan ik me niet beheersen, zwak ik weet het :-( . Nu ik zeg dat ik alles mag eten is de zin erin stukken minder. Daarom zeg ik respect voor jou dat jij dat zo kan!

Ben er nog niet over uit hoe het precies zit met die carbs. Ik lees vanalles en ook erg tegenstrijdig . Ja zolang ik dat doel haal en het liefst op een prettige manier ben ik happy. Tuurlijk ga ik weer meten en het in de gaten houden. Als ik merk dat het niet werkt keer ik direct terug en dan zal ik moeten! Je inspireert me wel Naomi!

Voor de een werkt het ene beter dan voor de ander. Ik heb gewoon gemerkt dat als ik vanalles NIET mag ik er mega zin in krijg en als ik dan honger heb dan kan ik me niet beheersen, zwak ik weet het :-( . Nu ik zeg dat ik alles mag eten is de zin erin stukken minder. Daarom zeg ik respect voor jou dat jij dat zo kan!

Ben er nog niet over uit hoe het precies zit met die carbs. Ik lees vanalles en ook erg tegenstrijdig . Ja zolang ik dat doel haal en het liefst op een prettige manier ben ik happy. Tuurlijk ga ik weer meten en het in de gaten houden. Als ik merk dat het niet werkt keer ik direct terug en dan zal ik moeten! Je inspireert me wel Naomi!

Leuk om te horen, ik wil je nameljik helemaal niet afvallen ofzo. (Maar ik kan soms nogal lomp uit de hoek komen).

Zo zie ik het ook niet, ik vind mezelf ook een zeur haha. Ik blijf gewoon eeuwig twijfelen . Tuurlijk ben ik benieuwd wat het strenge dieet me op gaat leveren. Ik gooi hier m'n gedachtenspinsels gewoon neer... Dan denk ik dit dan dat.. :-O

Misschien is de manier waarop je nu je voeding invult niet helemaal ideaal, maar ik vind het wel heel goed van je dat je op deze manier een oplossing hebt gevonden. Zo heb je veel minder die cravings en is de kans op een eetbui veel kleiner. Misschien is deze manier een beetje een 'tussenmanier' en lukt het je later veel makkelijker om precies het schema te volgen. Er is in ieder geval vooruitgang! :)

Als je elke x toegeeft kun je ook niet wennen natuurlijk.

Maar goed. Doen wat voor jou goed voelt en kijk wat haalbaar is.

Ja en daar ben ik wel heel blij mee laluzz!

Idd zo kan ik niet wennen ,na morgen ga ik weer hardcore verder.

Vandaag armen getraind en uurtje gefietst . Toen ik 4 weken geleden begon was m'n biceps (koud) gespannen 1,5 cm kleiner dan nu!! Hij komt nu gewoon 2,5 cm omhoog. Me like! Dat motiveert weer om toch alles volgens het boekje te doen want dat werkt. Erna kan ik doen wat ik wil. Het is ook anders geen challenge meer he.

nog geen half procent gezakt, dat viel even behoorlijk tegen. Nu carbs aanpassen denk ik. Nu wachten op m'n nieuwe schema.

Ai dat valt tegen!

Hmm dat is minder, maar je gaf zelf al aan dat voeding niet helemaal 100% was toch? Dan verklaart dat ook het weinige zakken in vp..

Nee klopt maar toch wat meer verwacht aangezien ik 2 kilo kwijt ben ,vandaag 2,5 en zoveel centimeters. Heb ook niet boven m'n cals gezeten en m'n vet ook laag gehouden.

Laat ik het maar houden op wat opstartproblemen en jullie raad opvolgen en vooral geen watje zijn .Deze maand ga ik er gewoon weer 100% voor ! Ben benieuwd wat ze gaan doen met de verhoudingen. Heb ook gevraagd of het kan liggen aan de hoeveelheid brood die ik eet. Ik eet meestal 2 of 3 broodmaaltijden maar dat kon ik idd beter niet doen. Ik wacht m'n nieuwe schema af... Trainingsschema is nog maar 4 dagen ,tijdtechnisch wel wat handiger maar op een dag dat ik niet train mis is ik het!

Hopelijk is het een moment opname en zit er de volgende x een flinke daling in :)

Brood kan op sommige mensen een extreem effect hebben. Als mijn vriendin 2 boterhammen heeft gegeten, blaast ze meteen gigantisch op. En ook bij haar geldt kleine afwijkingen van het schema = 0 resultaat ondanks het vele sporten. Houdt ze zich echter 100% aan de voeding en kan niet trainen Door welke reden dan ook dan zakt het vetpercentage wel of loopt iig niet op.

Het valt of staat vaak echt met de voeding. Heel veel succes gewenst! Hou je doel voor ogen en zorg dat je jezelf trots kan maken!

Ik weet het niet heel erg zeker, maar zag ik jou gister nou? Laatste groep van 15.00 uur? Ik was dat meisje in die fel roze jas:D Ik zit in de derde groep dus liep terug naar de auto.. jij kwam net aanlopen dacht ik..

Balen dat het resultaat tegen viel! Maar je spiegel zegt uiteindelijk meer, die vetmeting is ook geen precieze wetenschap dus hang je er niet teveel aan op. Parkeer het negatieve resultaat en laat het een extra motivatie zijn om het smokkelen nog meer te beperken.. Ik merk aan mezelf dat ik eigenlijk beter maar helemaal niet kan smokkelen.. Als ik m'n smokkelmaaltijd heb gehad (die ene keer in de week) merk ik dat ik gelijk weer beetje 'opstartproblemen' heb..

Thx Naomi! Iedereen reageert ook anders ergens op.

Dat herken ik wel Tamara ! Die opstartproblemen na een cheatmeal. Ik was om half drie al binnen dus weet niet of ik het was die daar liep?

---------- Toegevoegd om 13:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:58 ----------

Ja hij zei wel dat het ook de volgende meting pas zichtbaar kan zijn.

Dan weet ik niet of jij het was.. Was wel rond half 3 want toen ging ik ervandoor... Maar maakt ook niet uit.. Wie weet zie ik je volgende meting! :)

Gewoon er weer voor gaan deze maand en dan komt het absoluut goed! Had je ook een nieuw voedingsschema gehad of blijf je bij hetzelfde?

Misschien goede reden om je toch maar exact aan t schema te houden. Probeer het anders alleen tot de volgende meting! Wat is nu een maandje ;)

En als het het gewenste resultaat geeft, heb je misschien jezelf ook overtuigd.

We zijn ook flink omlaag gegaan in Cals dus kan ook dat m'n onderhoud gewoon nog erg laag is. We gaan gewoon lekker door .

Deze maand veel supersets in het schema :-). Aantal herhalingen ligt deze maand veel hoger en heb nu nog pijn aan m'n billen en benen van de training van dinsdag. Net armen getraind en 25 minuten cardio. Morgen schouders/pylotraining.

---------- Toegevoegd om 20:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:21 ----------

Het is hetzelfde voedingsschema,alleen zo n 250 Cals minder, de verhoudingen blijven hetzelfde. Ik heb zelf zo n idee dat ik beter ga op wat meer vet en eiwitten en op minder kh maar of dat echt zo is?

Hij gaf zelf aan dat je bijv pindakaas passend kan maken in het schema dus zo slecht zal het niet zijn om niet precies te nemen wat er staat. Oh en ik zag dat ik als 2,3 en 4e maaltijd juist de maaltijden uit had gekozen die de meeste Cals bevatten. Er stonden er van 200 Cals maar ook 1 van 300 en die nam ik vaak 2x dus al 200 extra Cals per dag!!

Is het dan niet handig om alles in my fitness pall in te voeren? Dan weet je zeker dat je goed zit :D

Ik ben zelf wel zo'n pietje precies de eerste weken van een nieuw schema. Ik weeg alles netjes af met mijn lepelweegschaal en na die begin periode weet ik alles wel een beetje uit mijn hoofd. Is wel een aanrader btw. Volgens mij heeft de action die nog wel eens voor een paar euro.

Goed dat je er even naar hebt gekeken hoeveel je nou daadwerkelijk binnen krijgt!! 200 kcal per dag x 7 dagen x 4 weken is al 5600 kcal :eek: meer per maand dan dat je zou hoeven. Zou misschien toch wel het verschil kunnen maken..

Ik heb zelf ook maar meteen gekeken, gelukkig viel het bij mij mee.. Ik eet bijna nooit de broodmaaltijden omdat ik daar snel een opgeblazen gevoel van krijg. Ik eet vooral de pannenkoeken (zoo lekker:D), rijstwafels/zalm/ei, zilvervliesrijst/kip/ananas of kwark/walnoten/appel.

MyFitness pall heb ik zelf ook paar dagen geprobeerd.. Werkte zeker goed maar had er allemaal geen geduld/zin voor om het iedere keer in te voeren ook al kan je maaltijden kopiëren etc.. Enn wat ik ook vervelend vond is dat de app met je krachttraining oefeningen geen verbranding kcal berekend..

Als je gewoon precies doet wat op je schema staat hoef je helemaal nergens bij na te denken :P

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven