- Waardering
- 5.513
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 60kg
- Vetpercentage
- 22%
Voor de een werkt het ene beter dan voor de ander. Ik heb gewoon gemerkt dat als ik vanalles NIET mag ik er mega zin in krijg en als ik dan honger heb dan kan ik me niet beheersen, zwak ik weet het :-( . Nu ik zeg dat ik alles mag eten is de zin erin stukken minder. Daarom zeg ik respect voor jou dat jij dat zo kan!
Ben er nog niet over uit hoe het precies zit met die carbs. Ik lees vanalles en ook erg tegenstrijdig . Ja zolang ik dat doel haal en het liefst op een prettige manier ben ik happy. Tuurlijk ga ik weer meten en het in de gaten houden. Als ik merk dat het niet werkt keer ik direct terug en dan zal ik moeten! Je inspireert me wel Naomi!
Ben er nog niet over uit hoe het precies zit met die carbs. Ik lees vanalles en ook erg tegenstrijdig . Ja zolang ik dat doel haal en het liefst op een prettige manier ben ik happy. Tuurlijk ga ik weer meten en het in de gaten houden. Als ik merk dat het niet werkt keer ik direct terug en dan zal ik moeten! Je inspireert me wel Naomi!

Ik zit in de derde groep dus liep terug naar de auto.. jij kwam net aanlopen dacht ik..
meer per maand dan dat je zou hoeven. Zou misschien toch wel het verschil kunnen maken..