PatrickvH
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 342
- Lengte
- 1m85
Ik denk dat je voorouders die kettingen en zweepslagen wat minder vonden op de plantages "Jesaja".

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat je voorouders die kettingen en zweepslagen wat minder vonden op de plantages "Jesaja".

Heb jij net al mn 7000 posts doorgelezen dan?
Doe je snel.
Ja. Nederland is een prachtig land. Een paradijs in vergelijking met 90% van de rest van de wereld.
Nee. Nederland is echt het grootste mietjesland ooit. De zesjescultuur, het poldermodel en 'doe maar normaal, dat is al gek genoeg'. Het verbaast me echt dat we her en der nog een paar winnaars hebben kunnen kweken.
Nee. Nederland is echt het grootste mietjesland ooit. De zesjescultuur, het poldermodel en 'doe maar normaal, dat is al gek genoeg'. Het verbaast me echt dat we her en der nog een paar winnaars hebben kunnen kweken.
Ik heb hier onderdak, goed te eten, ik kan in mooie sportscholen trainen, er zijn genoeg vrouwen, ik voel me hier vrij genoeg, als ik hulp nodig heb krijg ik dat. Ja, ik ben ontzettend blij dat ik in Nederland geboren ben![]()
Blij zijn dat je hier woont is toch iets anders als trots zijn op Nederland.?