MuscleMeat

Benchpresslog from lazy huggybear

Het is natuurlijk maar net hoe je het bekijkt he Huggy?! Wellicht had je met bands/Chains & Boards al 250 gebenched!:D Anyway Congratz, erg sterk!

:bow: 190kg :bow:
Dat begint toch al mee te tellen hoor! :thumbs:

gefeliciteerd huggy zeer sterk was het touch en go of wedstrijdbeurt? en die touch en go van scot mendelson van het raw record is ook de vraag want ed coan was de hoofdscheidsrechter maar de press call was idd snel

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.984
Super om te zien dat je je doelstellingen gehaald hebt huggy, dat belooft wat voor het nieuwe jaar!

Ik ben tevreden en mag zeker niet klagen...maar we zijn er nog niet...volgend jaar om deze tijd 200kg raw

---------- Toegevoegd om 22:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:38 ----------

Het is natuurlijk maar net hoe je het bekijkt he Huggy?! Wellicht had je met bands/Chains & Boards al 250 gebenched!:D Anyway Congratz, erg sterk!

Zucht...ik krijg dit zo vaak te horen...dat ik dit moet doen en dat ik dat moet doen...en dat meestal van jongens die zelf moeite hebben met 100kg BD...no offence tegen iemand...maar mijn methode werkt voor mij...en zolang ik daarmee nog altijd progressie boek vind ik het prima :)

---------- Toegevoegd om 22:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:41 ----------

:bow: 190kg :bow:
Dat begint toch al mee te tellen hoor! :thumbs:

Thnks Hummy maar vanaf 200 beginnen we pas met tellen ;)...hahaha...

Rene, gefeliciteerd met de 190. Top!

• #1.986
gefeliciteerd huggy zeer sterk was het touch en go of wedstrijdbeurt? en die touch en go van scot mendelson van het raw record is ook de vraag want ed coan was de hoofdscheidsrechter maar de press call was idd snel

Thnks Luc, het was Touch en go, net als Scott Mendelson ;)...

qua gewicht weeg je nu wel zwaarder dan scot ga je nog je vriendin vragen of ze je komende wedstrijd wil bitchslappen?
haha

• #1.988
Je hebt nu een mooie basis en vertrouwen, dus de 17e komt wel goed.

• #1.990
qua gewicht weeg je nu wel zwaarder dan scot ga je nog je vriendin vragen of ze je komende wedstrijd wil bitchslappen?
haha
:roflol:...geloof niet dat mijn vriendin daarvoor het type is...zij is nog zachtaardiger dan ik dat ben...mja...er zitten altijd wel mensen in het publiek die je eventueel een mep willen verkopen...van te voren alleen effies een bitje aandoen, voordat je een gek hebt die je paar tanden uit de mond slaat ;)

Proficiat! op naar de 200 raw!

Je hebt je sig nog niet aangepast... ;)

Ik begin al eerder te tellen dan bij 200 trouwens! :D

• #1.993
Je hebt nu een mooie basis en vertrouwen, dus de 17e komt wel goed.

Een betere basis heb ik inderdaad nog niet gehad...en ik blaak van zelfvertrouwen...het zou vreemd moeten lopen als het nu niet lukt...maar daar wil ik me helemaal niet mee bezig houden...het gaat helemaal goed komen :)

---------- Toegevoegd om 22:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:52 ----------

Proficiat! op naar de 200 raw!

Thnks dat is het streven voor het komende jaar!:)

---------- Toegevoegd om 22:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:56 ----------

Je hebt je sig nog niet aangepast... ;)

Ik begin al eerder te tellen dan bij 200 trouwens! :D

Had ik nog niet aangedacht...heb het aangepast :)
Tuurlijk mag je al eerder beginnen te tellen...ik zou zeggen vanaf 100 dan mag je beginnen met tellen...boven de 150 teld dubbel en boven de 200 moeten we nog effies kijken hoe we dat gaan berekenen ;)

Zucht...ik krijg dit zo vaak te horen...dat ik dit moet doen en dat ik dat moet doen...en dat meestal van jongens die zelf moeite hebben met 100kg BD...no offence tegen iemand...maar mijn methode werkt voor mij...en zolang ik daarmee nog altijd progressie boek vind ik het prima :)

*Zucht*.. Volgens mij zeg ik nergens wat je wel of niet moet doen, vandaar de ":D". Je boekt progressie en dat wil zeggen dat je methode dus werkt. Maar goed ik bench inderdaad nog geen 100kg. dus zal mijn mond houden.

Ik heb net besloten dat ik in 2010 meer ga bankdrukken dan jij. ;)
Misschien heeft die fles rode wijn die ik net op heb iets te maken met mijn beslissing, maar het is in ieder geval een goed streven denk ik. :D
Mooie sig trouwens! :thumbs:

• #1.996
*Zucht*.. Volgens mij zeg ik nergens wat je wel of niet moet doen, vandaar de ":D". Je boekt progressie en dat wil zeggen dat je methode dus werkt. Maar goed ik bench inderdaad nog geen 100kg. dus zal mijn mond houden.

Het was niet bedoeld als een aanval richting jouw kant, O.K?
Sorry als het zo overkwam...je meende het goed, en hoeft zeker niet je mond te houden. Maar weet je ik ben maar een mens...en het irriteerd soms toch wel als je niet in je trainingen serieus genomen word...ik ben een dino...en ik train volgens gedateerde schema's maar is dat vekeerd? En ben van mening dat less, more is. Het resultaat spreekt boekdelen en daar gaat het om.
Ik zie hier jongens op het forum van 18-20 jaar die allerlei geavanceerde schema's erop na houden en desondanks na 2 jaar hard trainen net 100kg drukken.
Bij deze een tip...doe eens een maand wat ik doe...en kijk of het voor jou werkt...zo niet, ook goed probeer je wat anders :)

Het was niet bedoeld als een aanval richting jouw kant, O.K?
Sorry als het zo overkwam...je meende het goed, en hoeft zeker niet je mond te houden. Maar weet je ik ben maar een mens...en het irriteerd soms toch wel als je niet in je trainingen serieus genomen word...ik ben een dino...en ik train volgens gedateerde schema's maar is dat vekeerd? En ben van mening dat less, more is. Het resultaat spreekt boekdelen en daar gaat het om.
Ik zie hier jongens op het forum van 18-20 jaar die allerlei geavanceerde schema's erop na houden en desondanks na 2 jaar hard trainen net 100kg drukken.
Bij deze een tip...doe eens een maand wat ik doe...en kijk of het voor jou werkt...zo niet, ook goed probeer je wat anders :)

Haha... Wees gerust Knuffelbeer, no hard feelings. Ik bench overigens 150+ aan een BW van 89kg. dus kennelijk werkt mijn methode ook. In ieder geval wens ik je veel succes met je weg naar de 200kg. RAW. Ik zal je in de gaten houden.

• #1.998
Haha... Wees gerust Knuffelbeer, no hard feelings. Ik bench overigens 150+ aan een BW van 89kg. dus kennelijk werkt mijn methode ook. In ieder geval wens ik je veel succes met je weg naar de 200kg. RAW. Ik zal je in de gaten houden.
Super als je 150 drukt met een BDW van -90.. Ik heb eens snel in je log geloerd...(sorry dat ik niet alle log bijhou...heb al een abbo op een stuk of 20, en is een dagtaak om alles te lezen en eventueel te reageren ;)) en zie dat je ook SQ en DL doet...kan ik je niet ronselen voor de NPB?

By the way...kan het zijn dat je je vergist hebt bij invullen van je geslacht...daar staat namelijk een V of is dat gewoon flauwekul net zoals je lengte en gewicht :)

• #1.999
Ra-Ra-Ra

Zoals jullie inmiddels weten heb ik gisteren een nieuw pr gedrukt...gisteren was de euforie en vandaag dan de evaluatie.

Waardoor had ik gisteren zo'n goede dag?

A) Ik heb een weeklang geen krachttaining gedaan en heb ook ruim een week niet kunnen fietsen (door de sneeuwval) en verder geen cardio gedaan. Met de kerstdagen verder goed gebunkerd en nauwelijks beweging. Dus vrijwel een week lang rust en voldoende caloriën.

B) Ik was het stilzitten een beetje beu waardoor ik zondag 20km gefietst heb en ruim 1000 traptreden heb gelopen bij Snowworld.
Maandag ging ik mijn auto naar de garage brengen en moest omdat er op dat moment geen leenauto ter beschikking was te voet terug naar huis een mars van ruim een uur. In de avonduren dan met de fiets naar de sportschool (circa 30 minuten). Waardoor ik toen ik bij de sportschool aankwam al behoorlijk opgewarmd was.

Wat is dus wijsheid ???

Ik moest dus gisteren ook weer met de fiets naar huis (was de terugweg nog hoofdzakelijk alles bergaf, de heenweg dus alles bergop) en had zo'n 45 minuten nodig om weer thuis te komen...toen ik eenmaal thuis was stond ik te trillen op mijn benen...pfff...maar voelde me ook ontzettend lekker :)

Door genoeg rust en de vele calorieen ben je goed op kracht kunnen komen.

Door al het gefietst en getraploop in Snowworld heb je je spieren al een beetje op spanning kunnen zetten en was je CZS al voldoende wakker en klaar voor de echte strijd.

Al dit heeft geresulteerd in een mooie PR! :D

Terug
Naar boven