- Waardering
- 3.220
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 150kg
Die 195 moet bij jou ook kunnen Rene, als je minder zwaar gaat bij je warming up misschien, ik denk dat je met 170, 180, 190 al redelijk opgebrand was, of viel dat mee?
Het probleem was dat ik "tevreden" was met die 190 en me niet meer kon opladen om ook nog die 195 te drukken.
En uiteraard was ik op dat moment ook al vrij gaar...vond overigens dat ik niet te veel gedaan had in mijn warming up, t/m die 5x130 doe ik altijd...en wilde ook niet meteen een te grote sprong maken.
Ik had wellicht die 180 kunnen overslaan...maar wilde effies weten hoe die aanvoelde...als 180 "zwaar" aanvoelt, hoef ik niet voor een nieuw pr te gaan...maar 180 voelde "licht" aan en zodoende dus voor de 190 gegaan...had ik 192.5kg op het halter gelegd, was die waarschijnlijk op dat moment ook nog wel gegaan...en had ik meteen na die 170 de 195 op het halter gelegd, wie weet...maar goed...als, als, als...ik ben niet ontevreden met die 190...tis een mooie basis...nog maar 10kg te gaan

ja zo was het eigenlijk wel een beetje...de dochter van Frans is een slanke jongedame die inderdaad steeds als eerste boven was...maar wij lieten haar als gentlemen puur uit beleefdheid voorgaan en wilden haar geen minderwaardigheidscomplex bezorgen doordat ze op de trappen het nakijken had bij een paar (oude) dikke kerels