Falstyr
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 82
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 126kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Maar de enige reden dat hij hier afgekeurd zou worden is omdat hij zn voeten niet plat heeft volgens mij, dat hij niet helemaal uitstrekt heeft te maken met het feit dat hij dat niet kan, fysiek gezienWat is dat nu voor instelling. Dacht dat je op zijn minst 5x5 met een brommertje zou doen![]()

Volgens mij was die 1031 van scott op een IPF wedstrijd als ik me niet vergis
Correctie: De APF powerlifting federationMaar de enige reden dat hij hier afgekeurd zou worden is omdat hij zn voeten niet plat heeft volgens mij, dat hij niet helemaal uitstrekt heeft te maken met het feit dat hij dat niet kan, fysiek gezien
http://www.youtube.com/watch?v=2edYMhXI2d8
Deze man drukte het wereld record bij de IPF 320+ kg raw.
. Grappig detail is dat deze man theologie/psychologie gestudeerd heeft en o.a. als predikant werkt. Ik denk dat ik mijn banden met Onze Lieve Heer ook weer eens moet gaan aanhalen, wellicht dat dan een nieuw NL-record bij de Masters mogelijk is
.
..). Een beer van een vent die er trouwens flink op los kuurde, maar dat effe ter zijde. Pakte in vorm 5-jes met 235kg (raw) op de bank. Heb destijds regelmatig hem gespot. 
Ik moet zeggen dat ik dat RAW duwen toch net effe een stukkie stoerder vind. Paul Anderson kon in de jaren '50 al 285kg RAW(maar dat lijkt me een overbodige toevoeging uit die tijd) drukken en was hier ook officieus WR-houder. Alleen werd dit niet erkend PL-bonden...geloof ik..
Weet het niet zeker maar dacht dat Siem Wulfse ook al eens 270kg RAW geduwd had op de bank. Hele sterke banker ook.
In mijn vroeger sportschool was er een oudere kerel René (zit em toch niet in de naam ofzo hè?....anders ga ik mijne ook wijzigen....). Een beer van een vent die er trouwens flink op los kuurde, maar dat effe ter zijde. Pakte in vorm 5-jes met 235kg (raw) op de bank. Heb destijds regelmatig hem gespot.
Vond het toch altijd indrukwekkend om te zien.

Magnus Samuelsson, ook één van de sterkere bankdrukkers.
Hier drukt hij 2 x 270kg RAW:
http://www.youtube.com/watch?v=ehiV_I9uyWw&feature=PlayList&p=0086846507827377&index=0&playnext=1

Zo te zien zat daar nog wel meer in
Is hij niet ook een keer sterkste man van de wereld geweest?
mike, jij weet nogal veel
hoe kunnen ze nou armworstelen als event doen, stel; je bent links, dan ben je vies genaait?
Het odd werd na het akefietjes Magnusson ook voorgoed verbannen uit de wedstrijden. Je bent met odd wat dat betreft wel vaker "genaaid" om jou woorden te gebruiken.
Als je bijv. 1.70m lang bent en je moet een 120kg zware stone op 1.82m hoogte leggen dan is die persoon van 1.95m toch wel in het voordeel kan ik je vertellen. Zelfde met wheelflip. Maar zit er een squat in, dan heb je weer voordeel met je kleinere lengte.
Hoort er gewoon bij dus.
biiiig differenceja, 1998, enorm beest, helaas waren zn benen niet in verhouding waardoor het hem later steeds net niet lukte een 2e titel te halen
ja, en ben het er op zich mee eens dat het weg is maar toch vond ik de vroegere wsm leuker om te kijken dan die champions leage enz., maar thats just me

Klopt, de originele McGlashen Stones uit Great Britain waren geloof ik:
90kg (200lb), 100kg (220lb), 110kg (240lb), 120kg (265lb), 130kg (285lb) en 140kg (310lb).
Die werden tot ver in de jaren 90 bij alle WSM wedstrijden gebruikt. Misschien dat Jarno hier nog meer over weet.
Eind jaren 90 kwam er eindelijk eens een 160kg steen (355lb) en pas verder in 2000 een 180kg steen bij WSM.