Heb je nog getraint vandaag René?
Ja...net terug uit Spaubeek...
Het was een k*t training

k*t staat dan voor Kwalitatief Uitermate Teleurstellend.
Ik duwde vandaag nog geen deuk in een pakje boter...zucht

.
BD:20x20, 2x8x70, 5x100, 3x130, 1x160, shirt aan...3x200...maar kwam daar natuurlijk niet mee op de borst...vervolgens wat liggen klooien met gewichten tussen 220 en 230...ik weet niet meer hoeveel sets of reps...ik weet wel dat het dus k*t was

Ik had helaas weer het probleem dat het zakken vrij moeilijk ging...en op het moment dat het shirt ging stremmen ging ik een weg zoeken om alsnog met de halter op mijn borst te komen en ging daardoor uit de baan en verloor diverse keren de controle over de halter.
Aan de mentale coaching van Leon, Danny & Willie heeft het in elk geval niet gelegen...het lag aan mezelf...voelde me gewoon een vaatdoek vandaag...
Als ik me kwaad kan maken ben ik in staat om een overtuigende beurt van 230+ te laten zien...maar dan moet wel de grizzly in me los komen...vandaag was de koalabear los...pfffffffffffffffffffffffffffffffffff.
Maaaaaaaaaaaaar...heb dat wel heel vaak gehad bij een laatste training voor een wedstrijd...ik wil dan alles perfect doen en dan gaat er juist van alles mis

.
Probleem is dat het shirt echt superstrak zit...mijn huisweegschaal die tot 150.9kg gaat geeft --- aan als ik erop ga staan

...ik wil hier toch wel serieus wat aan gaan doen.
Een andere tegenvaller is dat Leon deze wedstrijd als scheidsrechter moet fungeren en het dus niet zeker is of hij de gelegenheid heeft om me te helpen met het aantrekken van het shirt...

Pfff...geloof dat ik zondag maar in mijn bed blijf liggen
Goed...losers complain, champions train...genoeg gejammerd...we gaan er gewoon zondag voor...begin met 220 en hoop dat ik daarmee dan onder kom en dat er dan ook nog 225 en 230 inzit. Met b.v. 230 beginnen en dan bijvoorbeeld geen goede beurt maken omdat het gewicht te zwaar blijkt zal alleen maar een mentale dreun geven...en omlaag met het gewicht kan niet meer als je eenmaal een beurt hebt gedrukt.
Daarna nog wat frontraises en LPD gedaan...was er met mijn kop verder niet zo goed bij en weet niet precies de sets en reps.
Ruud was vandaag helaas overigens niet van de partij...hoop dat hij wel zondag meegaat.