Ylke moet ik deze vragen serieus nemen?
Onderstaande is de opbouw van jou...in hoeverre verschilt die met die van mij? Nauwelijks, toch?
Het staat je vrij iets te insinueren...ik vind het eigenlijk te belachelijk om er op in te gaan, maar doe het toch, omdat ik dit niet laten kan.
10kg bijkomen Ylke is voor iemand zoals ik geen enkel probleem...ik hoef daar niets speciaals voor te doen...ja mensen die van nature een ecto zijn of moeite hebben met aankomen kunnen zich dat niet voorstellen...als ik paar dagen me te goed doe aan allerlei lekkernijen ben ik zo 5kg bij, combineer dat met weinig lichaamsbeweging en het worden er 10...je hoort me toch nergens beweren dat het spiermassa is wat ik ben bij gekomen, toch? Ik ben in één zomervakantie bijvoorbeeld bijna 10kg zwaarder geworden door fastfood en luieren

...niet door training.
Ik moet zelfs moeite doen om niet zwaarder te worden...mijn gewicht is bijna 165kg geweest...en vrees dat het weer die richting uitgaat als ik daar niets aan ga doen.
Dan die 215 op het NK 2009 was mijn laatste beurt, daar had meer ingezeten als ik nog een beurt had gehad.
Op het EK heb ik 210 gedrukt, 225 werd helaas afgekeurd wegens ongelijke strekking, terwijl ik wel de power had...de reden dat ik meer ben gaan drukken is dat ik er nu ben achter gekomen hoe ik het meeste uit mijn shirt kan halen.
Zoals in mijn handtekening te lezen staat ben ik een voorstander van: fair play...als ik zou willen gaan gebruiken - hetgeen totaal jegens mijn persoonlijke principes indruist - zou ik niet langer lid willen zijn van de NPB en voor een andere bond gaan tillen waar geen dopingcontroles zijn, waarmee ik overigens beslist niet wil beweren dat atleten bij andere bonden structureel gebruiken.
Dan zou ik Leon niet recht in de ogen kunnen kijken...als ik iets zou gebruiken wat op de dopinglijst staat...ik zou zijn vertrouwen nooit schenden!
Last but not least...ik druk raw 10kg meer dan afgelopen jaar...en geen 35 zoals shirted...als ik raw 25kg in een jaar vooruit zou gaan dan zou ik geen enkele moeite hebben met deze vraag...nu heb je me als ik heel eerlijk moet zijn toch wel gekwest...

en zit ik met tranen van ingehouden woede achter de pc...effies vasthouden, dat is de spirit die ik nodig heb voor a.s. zondag

---------- Toegevoegd om 16:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:54 ----------
Eikel, doe er nog maar een schepje boven op

Iedereen mag a.s. zondag mijn rug bewonderen...ik denk dat je lang moeten zoeken om een puist te vinden