Fitness Seller

Benchpresslog from lazy huggybear

Mooi te lezen hoe je training gisteren gegaan is. Nu is er weer plek voor onzekerheid (en onzekerheid is de grootste succesfactor om succesvol te zijn). Het is nu aan jou deze onzekerheid om te zetten in alertheid, focus en wil zondag!

Off the record: je geeft mooi aan wat het probleem is. Je wilt alles perfect doen en word jij krampachtig en gaat het dus fout. Dat gezeik met je shirt moet nu over zijn: Hoeveel ben je nu dan zwaarder dan het EK? Gewoon zakken met die zooi. het enige wat kan gebeuren is dat je shirt scheurt. Nou en? ...................................................

Doe es niet zo onzeker Rene! drukken die hap! Niet zeiken, maar doen net wat Wim zegt wat kan er gebeuren en staan toch vangers/spotters...maak je niet druk
Heel veel suc6! ik lees zondag avond wel hoe die 240 aanvoelde!
:thumbs:

Knallen met die handel zondag!
Geen gezeur

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.143
succes zondag rene en vreet maar veel rozenbottel op ;)

Thnx Frans!

En wat die Rozebottel betreft komt wel goed...uiteraard wel de enige echte van Roosvicee, hé ;)

e57_47.jpg

Maar merk dat slapen het beste medicijn is...ben gisteren om 21.00 onder de wol gekropen (om te slapen) en heb tot 06.00 aan een stuk door geslapen (toen ging helaas de wekker)...en voel me al stukken beter :)

---------- Toegevoegd om 08:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:36 ----------

ziek zijn en in vorm liggen dicht bij elkaar. Dus het zit goed voor zondag ;)

Als jij het zegt zal het wel waar zijn ;)

---------- Toegevoegd om 08:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:40 ----------

veel succes op de wedstrijd, je wil ons toch niet teleurstellen é? :)

Merk je niet dat ik al langzaaam begin terug te krabbelen en smoesjes zoek door expliciet te vermelden dat ik een k*ttraining heb gehad en last heb van verkoudheid ;)...ondanks k*ttraining en verkoudheid gaan we er gewoon voor...gaat goed komen! Only losers complain :)

---------- Toegevoegd om 08:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:42 ----------

Doe es niet zo onzeker Rene! drukken die hap! Niet zeiken, maar doen net wat Wim zegt wat kan er gebeuren en staan toch vangers/spotters...maak je niet druk
Heel veel suc6! ik lees zondag avond wel hoe die 240 aanvoelde!
:thumbs:

Ik wil niet onzeker overkomen, maar 240kg lijkt me zondag niet erin te zitten...ik zou al dik tevreden zijn met 230. We zullen zien...in elk geval valt het niet goed te praten als er geen nieuw wedstrijdpr in zit. Dus het is geen kwestie van willen, maar van moeten! Nu moet het dus echt gaan gebeuren, basta...geen gezeik en geen gezeur verder ;).

---------- Toegevoegd om 08:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:44 ----------

Knallen met die handel zondag!
Geen gezeur

Thnx...komt goed! :)

Laatst bewerkt:
Een flinke snuif uit de fles met "Old Spice en ammonia", wat klappen voor je smoel :D en douwen gvd! :thumbs:
Mocht ik hier niet meer komen, heel veel succes! :cool:

• #2.146
Een flinke snuif uit de fles met "Old Spice en ammonia", wat klappen voor je smoel :D en douwen gvd! :thumbs:
Mocht ik hier niet meer komen, heel veel succes! :cool:

:roflol: Old Spice is voor mijn babyface niet zo geschikt...dat spul brand net zo erg als het riekt ;)...ammonia heb ik al eens bij Jules Bremers aan een potje geroken...als ik dat spul echt diep zou inademen zouden ze 112 kunnen bellen, dat stinkt erger dan rotte eieren :kots:.
Tegen paar klappen heb ik niets, alhoewel moet het persé in de smoel zijn? ;)

Lol paar klappen en geschreeuw....dan lig ik zo in een deuk van het lachen dat er niet eens een fatsoenlijke arch meer in zit :P

• #2.148
Lol paar klappen en geschreeuw....dan lig ik zo in een deuk van het lachen dat er niet eens een fatsoenlijke arch meer in zit :P

Maar het werkt bij velen wel!
Kijk maar eens naar scotty...die krijg maar liefst een stuk of 10 meppen van zijn vrouwtje...en drukt vervolgens een nieuw wereldrecord!
Ik weet niet hoe scotty zijn aard is...maar ik ben erg zachtmoedig en heb het probleem dat ik me erg moeilijk kwaad kan maken...zodoende zou paar klappen helemaal niet verkeerd zijn ;)
Alles wel met mate want het moet niet zo zijn dat ik daarna een kunstgebit nodig heb ;)
[Link niet meer beschikbaar]

http://www.youtube.com/watch?v=6bu9csQC45c

BD:20x20, 2x8x70, 5x100, 3x130, 1x160, shirt aan...3x200...maar kwam daar natuurlijk niet mee op de borst...vervolgens wat liggen klooien met gewichten tussen 220 en 230...ik weet niet meer hoeveel sets of reps...ik weet wel dat het dus k*t was

Waarom kies je voor deze training? op dat moment(week voor de wedstrijd) keuze kilo's en reps? Wat is je doelstelling voor de laatste training van je wedstrijd?

En ik lees ook dat je zwaarder bent geworden. ben erg benieuwd hoe je dat doet? ca 10kilo zwaarder en van 215 wedstrijd naar res. 240 in training. Ja je leest het goed!!! in insinueer wel iest.

Waarom kies je voor deze training? op dat moment(week voor de wedstrijd) keuze kilo's en reps? Wat is je doelstelling voor de laatste training van je wedstrijd?

En ik lees ook dat je zwaarder bent geworden. ben erg benieuwd hoe je dat doet? ca 10kilo zwaarder en van 215 wedstrijd naar res. 240 in training. Ja je leest het goed!!! in insinueer wel iest.

:D:D:D Huggy zit gewoon vol op de kuur man! Je moet de puisten op zn rug eens zien!!!!

Dit gaat fijne discussie worden.... :popcorn:

Huggy onderpresteerd heel vaal vanwege gebrek aan zelf vertrouwen. Als hij dan eens een keertje wel vertrouwen heeft zie je dat hij opeens 30kg meer kan drukken dan wat hij werkelijk denkt te kunnen. Had dat zelf met squat toen ik gevallen was met gewicht in me nek. LAnge tijd niet 100% durven trainen en toen die psychische blokkade weg was vloog het omhoog.

:roflol: Old Spice is voor mijn babyface niet zo geschikt...dat spul brand net zo erg als het riekt ;)...ammonia heb ik al eens bij Jules Bremers aan een potje geroken...als ik dat spul echt diep zou inademen zouden ze 112 kunnen bellen, dat stinkt erger dan rotte eieren :kots:.
Tegen paar klappen heb ik niets, alhoewel moet het persé in de smoel zijn? ;)

In het kruis kan eventueel ook maar dan zie ik je niet meer in staat om te benchpressen:D Genoeg gezeverd, je hebt er hard voor getraind en je weet dat het in je zit. Gewoon naar de bench naartoe gaan de barbell pressen gvd!;)

• #2.153

Ylke moet ik deze vragen serieus nemen? ???

Onderstaande is de opbouw van jou...in hoeverre verschilt die met die van mij? Nauwelijks, toch?
He Wim dat is mijn opbouw. van wie heb je dat toch?
Ik zou er meer voor stander van zijn, zeker ik Hugs geval 3x8 70 3x100 1x140 1x160 pak aan 1x200 en dan je eerste beurt 215kg

Het staat je vrij iets te insinueren...ik vind het eigenlijk te belachelijk om er op in te gaan, maar doe het toch, omdat ik dit niet laten kan.

10kg bijkomen Ylke is voor iemand zoals ik geen enkel probleem...ik hoef daar niets speciaals voor te doen...ja mensen die van nature een ecto zijn of moeite hebben met aankomen kunnen zich dat niet voorstellen...als ik paar dagen me te goed doe aan allerlei lekkernijen ben ik zo 5kg bij, combineer dat met weinig lichaamsbeweging en het worden er 10...je hoort me toch nergens beweren dat het spiermassa is wat ik ben bij gekomen, toch? Ik ben in één week zomervakantie bijvoorbeeld bijna 10kg zwaarder geworden door fastfood en luieren :o...niet door training.
Ik moet zelfs moeite doen om niet zwaarder te worden...mijn gewicht is bijna 165kg geweest...en vrees dat het weer die richting uitgaat als ik daar niets aan ga doen.

Dan die 215 op het NK 2009 was mijn laatste beurt, daar had meer ingezeten als ik nog een beurt had gehad.
Op het EK heb ik 210 gedrukt, 225 werd helaas afgekeurd wegens ongelijke strekking, terwijl ik wel de power had...de reden dat ik meer ben gaan drukken is dat ik er nu ben achter gekomen hoe ik het meeste uit mijn shirt kan halen.
Die 240 wat ik laatst tijdens een training drukte was een touch & go beurt, en niet echt een wedstrijdbeurt...tussen trainingsbeurt en wedstrijdbeurt is dag en nacht verschil...dat zou jij toch moeten weten!

Zoals in mijn handtekening te lezen staat ben ik een voorstander van: fair play...als ik zou willen gaan gebruiken - hetgeen totaal jegens mijn persoonlijke principes indruist - zou ik niet langer lid willen zijn van de NPB en voor een andere bond gaan tillen waar geen dopingcontroles zijn, waarmee ik overigens beslist niet wil beweren dat atleten bij andere bonden structureel gebruiken.

Dan zou ik Leon niet recht in de ogen kunnen kijken...als ik iets zou gebruiken wat op de dopinglijst staat...ik zou zijn vertrouwen nooit schenden!

Last but not least...ik druk raw 10kg meer dan afgelopen jaar...en geen 35 zoals shirted...als ik raw 25kg in een jaar vooruit zou gaan dan zou ik geen enkele moeite hebben met deze vraag...nu heb je me als ik heel eerlijk moet zijn toch wel gekwetst...:(...ik dacht dat je wel zou weten, hoe ik in elkaar zit. Ik zit hier nu serieus met tranen van ingehouden woede achter de pc...effies vasthouden, dat is de spirit die ik nodig heb voor a.s. zondag :fire:

---------- Toegevoegd om 16:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:54 ----------

:D:D:D Huggy zit gewoon vol op de kuur man! Je moet de puisten op zn rug eens zien!!!!

Dit gaat fijne discussie worden.... :popcorn:

Eikel, doe er nog maar een schepje boven op ;)
Iedereen mag a.s. zondag mijn rug bewonderen...ik denk dat je lang moeten zoeken om een puist te vinden :p

Laatst bewerkt:
  • #2.154
Huggy onderpresteerd heel vaal vanwege gebrek aan zelf vertrouwen. Als hij dan eens een keertje wel vertrouwen heeft zie je dat hij opeens 30kg meer kan drukken dan wat hij werkelijk denkt te kunnen. Had dat zelf met squat toen ik gevallen was met gewicht in me nek. LAnge tijd niet 100% durven trainen en toen die psychische blokkade weg was vloog het omhoog.

Het klopt inderdaad dat ik altijd weinig zelfvertrouwen heb gehad...daar stap je ook niet zo easy overheen...maar ik weet inmiddels wat ik kan...uit meerdere trainingen is dat gebleken...ik moet dit nu alleen nog maar overtuigend laten zien op een wedstrijd...en minder plankenkoorts op een wedstrijd krijg ik door vaker wedstrijden te doen. En als ik 100% goed in mijn vel zit, dan scheelt dat inderdaad de nodige kilo's.

Laatst bewerkt:
Ylke moet ik deze vragen serieus nemen? ???

Onderstaande is de opbouw van jou...in hoeverre verschilt die met die van mij? Nauwelijks, toch?

Het staat je vrij iets te insinueren...ik vind het eigenlijk te belachelijk om er op in te gaan, maar doe het toch, omdat ik dit niet laten kan.

10kg bijkomen Ylke is voor iemand zoals ik geen enkel probleem...ik hoef daar niets speciaals voor te doen...ja mensen die van nature een ecto zijn of moeite hebben met aankomen kunnen zich dat niet voorstellen...als ik paar dagen me te goed doe aan allerlei lekkernijen ben ik zo 5kg bij, combineer dat met weinig lichaamsbeweging en het worden er 10...je hoort me toch nergens beweren dat het spiermassa is wat ik ben bij gekomen, toch? Ik ben in één zomervakantie bijvoorbeeld bijna 10kg zwaarder geworden door fastfood en luieren :o...niet door training.
Ik moet zelfs moeite doen om niet zwaarder te worden...mijn gewicht is bijna 165kg geweest...en vrees dat het weer die richting uitgaat als ik daar niets aan ga doen.

Dan die 215 op het NK 2009 was mijn laatste beurt, daar had meer ingezeten als ik nog een beurt had gehad.
Op het EK heb ik 210 gedrukt, 225 werd helaas afgekeurd wegens ongelijke strekking, terwijl ik wel de power had...de reden dat ik meer ben gaan drukken is dat ik er nu ben achter gekomen hoe ik het meeste uit mijn shirt kan halen.

Zoals in mijn handtekening te lezen staat ben ik een voorstander van: fair play...als ik zou willen gaan gebruiken - hetgeen totaal jegens mijn persoonlijke principes indruist - zou ik niet langer lid willen zijn van de NPB en voor een andere bond gaan tillen waar geen dopingcontroles zijn, waarmee ik overigens beslist niet wil beweren dat atleten bij andere bonden structureel gebruiken.

Dan zou ik Leon niet recht in de ogen kunnen kijken...als ik iets zou gebruiken wat op de dopinglijst staat...ik zou zijn vertrouwen nooit schenden!

Last but not least...ik druk raw 10kg meer dan afgelopen jaar...en geen 35 zoals shirted...als ik raw 25kg in een jaar vooruit zou gaan dan zou ik geen enkele moeite hebben met deze vraag...nu heb je me als ik heel eerlijk moet zijn toch wel gekwest...:( en zit ik met tranen van ingehouden woede achter de pc...effies vasthouden, dat is de spirit die ik nodig heb voor a.s. zondag :fire:

---------- Toegevoegd om 16:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:54 ----------

Eikel, doe er nog maar een schepje boven op ;)
Iedereen mag a.s. zondag mijn rug bewonderen...ik denk dat je lang moeten zoeken om een puist te vinden :p

Waarom die moeite om jezelf vrij te pleiten? Ik heb het idee dat je je erg veel door anderen laat leiden; bijvoorbeeld door het overnemen van andermans trainingsspreuken ("10x10% is ook 100%" om maar iets te noemen) of het overnemen van andermans opbouw / max. pogingen.

Als iemand jou van dopinggebruik beschuldigd, lach diegene uit in plaats van dit soort zwakke apologieën. Neem zulke idioten niet serieus. Al helemaal niet als ze niet in staat zijn normale Nederlandse zinnen te construeren.

Ik wil alleen maar zeggen: besef dat je zelfdenkend bent. Heb schijt aan welke autoriteit dan ook. Als jij denkt dat je 220kg als eerste poging moet gaan doen, doe het dan in godsnaam ook en laat je niet ompraten door een of andere willekeurige powerlifter of coach. Laat je overtuigen door argumenten, niet door reputatie of een 2000kg raw totaal. Durf op je bek te gaan door je eigen fouten. Topprestaties worden nooit geleverd door naar anderen te luisteren.

• #2.156
Waarom die moeite om jezelf vrij te pleiten? Ik heb het idee dat je je erg veel door anderen laat leiden; bijvoorbeeld door het overnemen van andermans trainingsspreuken ("10x10% is ook 100%" om maar iets te noemen) of het overnemen van andermans opbouw / max. pogingen.

Als iemand jou van dopinggebruik beschuldigd, lach diegene uit in plaats van dit soort zwakke apologieën. Neem zulke idioten niet serieus. Al helemaal niet als ze niet in staat zijn normale Nederlandse zinnen te construeren.

Ik wil alleen maar zeggen: besef dat je zelfdenkend bent. Heb schijt aan welke autoriteit dan ook. Als jij denkt dat je 220kg als eerste poging moet gaan doen, doe het dan in godsnaam ook en laat je niet ompraten door een of andere willekeurige powerlifter of coach. Laat je overtuigen door argumenten, niet door reputatie of een 2000kg raw totaal. Durf op je bek te gaan door je eigen fouten. Topprestaties worden nooit geleverd door naar anderen te luisteren.

Hier is weinig aan toe te voegen, behalve dan dat je in principe volledig gelijk hebt :)...ik zou nog wel veel meer willen schrijven...maar het zouden inderdaad maar zwakke apologieeën zijn...en als je kwaad bent kun je beter zwijgen, want anders ga je dingen zeggen waar je later spijt van hebt...(man wat moet ik me inhouden :headbang:). Maar ik wil verder niemand beledigen ondanks dat ikzelf behoorlijk gekrenkt ben.

---------- Toegevoegd om 17:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:53 ----------

In het kruis kan eventueel ook maar dan zie ik je niet meer in staat om te benchpressen:D Genoeg gezeverd, je hebt er hard voor getraind en je weet dat het in je zit. Gewoon naar de bench naartoe gaan de barbell pressen gvd!;)

Die trap in het kruis heb ik vandaag op dit forum al "figuurlijk" gekregen...:(

Laatst bewerkt:
Kom op Huggy, ga niet bij de pakke neer zitten!
Jij zal het goed doen zondag! En dat weet je zelf ook.
Blijf gefocust en heb zelfvertrouwen!

Je mag je niet zo laten gaan door andermans uitspraken. Iedere mong**l die kan typen kan hier komen zeggen dat jij gebruikt dus waarom zou je er naar luisteren? Jij weet dat je clean bent en dat is het belangrijkste;)

Snap niet waarom je zo heftig reageert. Dit zijn slechs een paar feiten op een rij. 10kilo en 45. En ik insinueer verder niet dat je gedruikt dat zijn niet mijn woorden.
Ik kan en wil niet snappen dat als je 10kilo vet (zoals je zelf aangeeft)aankomt en dat het ook zoveel progressie opleverd. Dat wil ik dan ook wel en zeker op de bank.

Jammer dat je de vragen over de training dan niet gewoon beandwoord. De opbouw daar gaat het niet om. Dat is de obbouw van de wedstrijd. Wil je de vragen nog eens beandwoorden? Ik heb namelijk nog wel wat tips moet alleen wel je motivatie weten.

• #2.160
Je mag je niet zo laten gaan door andermans uitspraken. Iedere mong**l die kan typen kan hier komen zeggen dat jij gebruikt dus waarom zou je er naar luisteren? Jij weet dat je clean bent en dat is het belangrijkste;)

Ik kan heel veel hebben...behalve dan dat iemand de suggestie wekt dat ik doping zou gebruiken...en als zomaar een "mong**l" het beweert boeit het me nog niet zoveel...maar Ylke is geen mong**l en kent me persoonlijk en ik had verwacht dat hij meer mensenkennis zou hebben...blijkbaar een vergissing.

---------- Toegevoegd om 18:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:22 ----------

. En ik insinueer verder niet dat je gedruikt dat zijn niet mijn woorden.

Dat waren jouw woorden...wat insinueer je dan wel ?????????

Terug
Naar boven