Leophyte
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 92
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik geloof niet dat die 170kg van Zydrunas allemaal spiermassa is
Je schreef laatst nog in mijn log dat ik niet zwaar zou gaan drukken omdat ik niet in een strak shirt durfde te drukken...ik kan je redenatie nu dus niet zo goed volgen...of geldt dat alleen voor SQ en DL?
Zydrunas is een hele goede powerlifter geweest. Hij ook 190+cm lang.
Niet te strak, ja, dat je ook ruimte houd om te kunnen drukken. Aangezien je nog de ervaring hebt om goed he shirt te drukken is het niet handig om een te strak shirt aan te trekken. Kijk naar Pjoter, die kan heel goed met een heel strak shirt drukken. Daar heeft hij op getraind. Hij doet niet voor niets kwartjes en halfjes voor hij de stang op zijn borst krijgt.
Ik ben niet zo goed in het drukken met een shirt. Ik train ook niet zo. weet wel hoe ik moet drukken en wat het pak doet. Pakken zijn noodzakelijk om hoge klio's te hanteren maar ik train het liefst zonder pak.
Als ik daar in slaag ben ik tervreden!?
Niks ALS, je gaat het drukken!
Whaha ik wist wel dat Ylke hier naar toe ging....of moet ik JUDAS zeggen.
Omstandigheden, Rene?! Als iemand dit bij de wedstrijd gezegt had, was je dan ook van slag geweest?![]()

Als ik daar in slaag ben ik tervreden!?
Niks ALS, je gaat het drukken!
Whaha ik wist wel dat Ylke hier naar toe ging....of moet ik JUDAS zeggen.
Omstandigheden, Rene?! Als iemand dit bij de wedstrijd gezegt had, was je dan ook van slag geweest?![]()
zeg maar mong**l.
Ja misschien kom ik zondag wel vervelen bij Atlas.

...die 240 die ik bij Leon drukte toen jij er was, heb ik daarna bijvoorbeeld niet meer gedrukt.
.ohw dudes,Stop es met janken!echt.Jullie doen als kleine kinderen in de zandbak.
Laat iedereen denken wat hij wil.
@huggy,stop met je verontschuldigen.Ylke wou je op de kast krijgen.Dat lukt,en jij bied je excuses aan.
Ga gvd die gewichten drukken zondag,en stop met b**chen over doping.Dat je naturel bent en anti doping is bekend!

.
.ylke heeft toch maar mooi laten zien dat er flink wat energie in ons beertje schuilt
srr voor de term "mong**l" te gebruiken maar ik was ook in je opzet getrapt![]()
Je denkt steeds dat ik ruzie wil veroorzaken.Das niet zo!
Maar als ik de reacties van de andere NPB mannen lees, doet Ylke dingen die ze allemaal niet echt kunnen waarderen.
En niet anti doping?Je posts zeggen anders gezien je altijd zo fel er op reageerd.
Maar dat maakt niets uit!

Jij en vele anderen (waaronder ik) hadden zijn opzet ook niet door.
---------- Toegevoegd om 22:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:04 ----------
Kijk...dat is nu het probleem met loggen...we schrijven iets en de beweegreden is blijkbaar niet altijd direct duidelijk toch?
Wat Ylke verder doet of laat moet hij zelf verantwoorden...daarbij kun je het nooit goed voor iedereen doen, toch ?![]()
nope,en dat is misschien soms het probleem.Je wilt een allemans vriendje zijn?!

Touché...dat is mijn probleem...ik ben een echte allemans vriendje...tis soms echt een dilemma...heb je nog tips?![]()

Is dit het nieuwe forum van " opzij " ( vrouwen blad )...![]()