Fitness Seller

Benchpresslog from lazy huggybear

225-240 en de derde beurt pak je een biertje

Ik geloof niet dat die 170kg van Zydrunas allemaal spiermassa is ;)

Je schreef laatst nog in mijn log dat ik niet zwaar zou gaan drukken omdat ik niet in een strak shirt durfde te drukken...ik kan je redenatie nu dus niet zo goed volgen...of geldt dat alleen voor SQ en DL?

Zydrunas is een hele goede powerlifter geweest. Hij ook 190+cm lang.

Niet te strak, ja, dat je ook ruimte houd om te kunnen drukken. Aangezien je nog de ervaring hebt om goed he shirt te drukken is het niet handig om een te strak shirt aan te trekken. Kijk naar Pjoter, die kan heel goed met een heel strak shirt drukken. Daar heeft hij op getraind. Hij doet niet voor niets kwartjes en halfjes voor hij de stang op zijn borst krijgt.

Ik ben niet zo goed in het drukken met een shirt. Ik train ook niet zo. weet wel hoe ik moet drukken en wat het pak doet. Pakken zijn noodzakelijk om hoge klio's te hanteren maar ik train het liefst zonder pak.

Als ik daar in slaag ben ik tervreden!?
Niks ALS, je gaat het drukken!

Whaha ik wist wel dat Ylke hier naar toe ging....of moet ik JUDAS zeggen.
Omstandigheden, Rene?! Als iemand dit bij de wedstrijd gezegt had, was je dan ook van slag geweest? :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.185
Zydrunas is een hele goede powerlifter geweest. Hij ook 190+cm lang.

Niet te strak, ja, dat je ook ruimte houd om te kunnen drukken. Aangezien je nog de ervaring hebt om goed he shirt te drukken is het niet handig om een te strak shirt aan te trekken. Kijk naar Pjoter, die kan heel goed met een heel strak shirt drukken. Daar heeft hij op getraind. Hij doet niet voor niets kwartjes en halfjes voor hij de stang op zijn borst krijgt.

Ik ben niet zo goed in het drukken met een shirt. Ik train ook niet zo. weet wel hoe ik moet drukken en wat het pak doet. Pakken zijn noodzakelijk om hoge klio's te hanteren maar ik train het liefst zonder pak.

Hier de stats van Zydrunas:

Persoonlijke records: Powerlifting (IPF):
  • [Link niet meer beschikbaar] 425,5 kg
  • [Link niet meer beschikbaar] 285,5 kg (zonder powershirt of andere hulpmiddels)
  • [Link niet meer beschikbaar] 407.5 kg (Litouws record)
  • Totaalgewicht 1090 kg (Litouws record)
We zullen zien hoe ik in dit shirt a.s. zondag druk...als het niet goed gaat zijn er maar twee opties...afvallen of een maat groter.
Ik duw overigens liever ook het liefst zonder pak...ik kan me niet echt voorstellen dat het iemand het geweldig vind om in powerliftgear te tillen.
Maar het scheelt nu eenmaal inderdaad de nodige kilo's.

---------- Toegevoegd om 21:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:18 ----------

Omstandigheden, Rene?! Als iemand dit bij de wedstrijd gezegt had, was je dan ook van slag geweest? :P

Nou ik was in eerste instantie behoorlijk kwaad...(en dat word ik echt zelden of nooit) die woede had ik dus zondag goed kunnen gebruiken...daarna was ik vooral aangeslagen omdat ik het niet verwacht had (ik had de reden niet door).

Het boeit me in principe niet zo wat anderen zeggen...maar Ylke is niet zomaar iemand...we kennen ons persoonlijk, dat maakt het dan ook persoonlijk :rolleyes:

Maar goed...ik ken inmiddels zijn beweegreden...het is verder O.K. :)

En Judas waren niet mijn woorden...

zeg maar mong**l.
Ja misschien kom ik zondag wel vervelen bij Atlas.

• #2.187
zeg maar mong**l.
Ja misschien kom ik zondag wel vervelen bij Atlas.

mong**l was ook niet mijn uitspraak ;)

Ik zou het op prijs stellen als je er zondag zou zijn...op een of andere manier weet je aanwezigheid me te stimuleren :)...die 240 die ik bij Leon drukte toen jij er was, heb ik daarna bijvoorbeeld niet meer gedrukt.

• #2.189
Inmiddels is mijn bloeddruk weer gezakt...en kan ik weer helder denken ;)
Achteraf gezien heb ik toch wel erg fel gereageerd richting Ylke.
Daarom wil ik sorry tegen Ylke zeggen.

Normaal gesproken reageer ik niet zo fel, maar als het over het thema doping gaat ga ik op mijn achterste poten staan (vooral als de suggestie gewekt word dat ik zou gebruiken). Ik heb overigens wellicht de suggestie gewekt dat ik iets tegen atleten heb die doping gebruiken...dit is echter absoluut niet het geval. Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen doen en laten. En doping valt niet uit te bannen.

Ik blijf echter wel bij mijn standpunt dat je als je bij een bond doet tillen dat je dan tild binnen het raamwerk van regels van die bond.
Als je dus kiest voor een bond waar dopinggebruik tegen de regels ingaat blijf je clean...als je niet clean wilt sporten sluit je dan aan bij een bond waar men niet moeilijk over dopinggebruik doet.
Je hebt de vrijheid om te kiezen, maar maak dan ook een eerlijke keuze en wees fair jegens anderen :).

Laatst bewerkt:
ohw dudes,Stop es met janken!echt.Jullie doen als kleine kinderen in de zandbak.
Laat iedereen denken wat hij wil.
@huggy,stop met je verontschuldigen.Ylke wou je op de kast krijgen.Dat lukt,en jij bied je excuses aan.
Ga gvd die gewichten drukken zondag,en stop met b**chen over doping.Dat je naturel bent en anti doping is bekend!

• #2.191
ohw dudes,Stop es met janken!echt.Jullie doen als kleine kinderen in de zandbak.
Laat iedereen denken wat hij wil.
@huggy,stop met je verontschuldigen.Ylke wou je op de kast krijgen.Dat lukt,en jij bied je excuses aan.
Ga gvd die gewichten drukken zondag,en stop met b**chen over doping.Dat je naturel bent en anti doping is bekend!

Hoi Iron,

Leuk kerel dat je ook nog es persoonlijk reageerd!

Ylke had me inderdaad op de kast gekregen...toen was ik dus effies net een woedende grizzly die in zijn winterslaap werd gestoord ;)
Nu komt echter mijn "normale" aard weer boven...die van de huggybear ofwel knuffelbeer. Jammer hé, dat het niet alsnog tot een ordinaire ruzie is uitgelopen ;).

By the way...ik ben helemaal niet anti doping...ik vind het geweldig om mannen als bijvoorbeeld Zydrunas aan het werk te zien, en ik weet wel 100% zeker dat zijn prestatie niet puur natuur is.
Het zou alleen nooit mijn keuze zijn om doping te gebruiken, en dat zal inmiddels inderdaad wel bekend zijn ;).

ylke heeft toch maar mooi laten zien dat er flink wat energie in ons beertje schuilt:D

srr voor de term "mong**l" te gebruiken maar ik was ook in je opzet getrapt:(

Je denkt steeds dat ik ruzie wil veroorzaken.Das niet zo!
Maar als ik de reacties van de andere NPB mannen lees, doet Ylke dingen die ze allemaal niet echt kunnen waarderen.

En niet anti doping?Je posts zeggen anders gezien je altijd zo fel er op reageerd.
Maar dat maakt niets uit!

• #2.194
ylke heeft toch maar mooi laten zien dat er flink wat energie in ons beertje schuilt:D

srr voor de term "mong**l" te gebruiken maar ik was ook in je opzet getrapt:(

Jij en vele anderen (waaronder ik) hadden zijn opzet ook niet door.

---------- Toegevoegd om 22:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:04 ----------

Je denkt steeds dat ik ruzie wil veroorzaken.Das niet zo!
Maar als ik de reacties van de andere NPB mannen lees, doet Ylke dingen die ze allemaal niet echt kunnen waarderen.

En niet anti doping?Je posts zeggen anders gezien je altijd zo fel er op reageerd.
Maar dat maakt niets uit!

Kijk...dat is nu het probleem met loggen...we schrijven iets en de beweegreden is blijkbaar niet altijd direct duidelijk toch? :)

Wat Ylke verder doet of laat moet hij zelf verantwoorden...dat is niet mijn pakkie aan...daarbij kun je het nooit goed voor iedereen doen, toch ? ;)

Laatst bewerkt:
Jij en vele anderen (waaronder ik) hadden zijn opzet ook niet door.

---------- Toegevoegd om 22:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:04 ----------

Kijk...dat is nu het probleem met loggen...we schrijven iets en de beweegreden is blijkbaar niet altijd direct duidelijk toch? :)

Wat Ylke verder doet of laat moet hij zelf verantwoorden...daarbij kun je het nooit goed voor iedereen doen, toch ? ;)

nope,en dat is misschien soms het probleem.Je wilt een allemans vriendje zijn?!

Whaha, dit is toch weer een nieuw hoogtepunt.....of dieptepunt
Dat Ylke een paradox inzet om Rene aan het denken te zetten tot daar aan toe. Maar nu gaan andere ( die zich nog drukker maken dan Rene ) Rene assetiever maken?
Is dit het nieuwe forum van " opzij " ( vrouwen blad )...???

Terug
Naar boven