- Waardering
- 383
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 28%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was Jon Pall niet de wereldrecordhouder met de one handed Deadlift?
Ga jij by the way meedoen met de Friese Bankdruk kampioenschap?
)...toevallig ken ik wel een vrij sterke powerlifter uit Friesland. Robbert Meinen...verleden jaar nog Nederlands Kampioen Bankdrukken geworden bij de NPB in de 125+ klasse met 227,5kg. En Nederlands Kampioen Powerliften bij de Masters met 810kg totaal.tja,tegenwoordig heeft elke wrestler al meegedaan met southpark of the simpsons(hogan,bret hart)
welke sterke lifts van henry en al rawdacht ik
sigmarsson beste dl op een wedstrijd was 370kg(ipf '84),dus het zou me verbazen als hij met 1 hand meer dan 330kg kon liften.

wat je vergeten bent te vertellen huggy is dat mark henry in 2003 na amper een maandje in de sportschool te trainen toch de arnold classic strongman heeft gewonnen dat is toch de wedstrijd die om poweronderdelen draait en het deelnemersveld was nog best pittig
...het was overigens 2002 (volgens Wikipedia).Sigmarsson had een wereldrecord in One Handed Deadlift en volgens mij was het 250kg.![]()
...Hermann Goerner tilde met een hand 330kg en dat al in 1920. Nog spectaculairder vind ik dat hij met 2 vingers zo'n 270kg kon tillen
...tis nu nog afwachten wanneer iemand met slechts één vinger 250kg gaat DL...en daarna krijgen we op één teen balanceren en dan met 300kg SQ 
.ja,veel succes
nog effe een vraagje wat is een pinch lift??

Hangt zoiets ook niet af van plaat tot plaat? Gladheid en de lengte van de rand enzo?

Inderdaad, gewoon drukken, en gewoon beginnen met de wedstrijdindeling die jij in je hoofd had, alleen niet maar 225 drukken, maar gewoon die 240 waar je voor getraind hebt!

Wat vreemd, op Wikipedia stond dat Sigmarsson een wereldrecord voor one handed Deadlift had.![]()
Inderdaad.Wikipedia is niet betrouwbaar. Daar kan door iedereen informatie op gezet worden.......