MuscleMeat

Benchpresslog from lazy huggybear

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.261
Die 230 morgen gewoon onwnen man!!!!

:fire:

• #2.263
Die 230 morgen gewoon onwnen man!!!!

:fire:

That's the target!!! :yell: :fire: :headbang: :splat:morgen laten we de bear los!

screaming%2520bear.jpg
GROAWWWWWWWWWWWWWW

Ik hoop dat je hem duwt man!!

The bear shall be victorious!!! ;)

succes vandaag man ;)

Allemaal duimen voor Huggy! :thumbs:

Good luck.

Hey Huggy! Gefeliciteerd met je PR!:thumb: Ik zal nog niet vermelden wat je nieuwe pr is. Dat mag je lekker zelf doen....

Je schijnt vlak voor een wedstrijd toch kwalitatief uitermate teleurstellende trainingen nodig te hebben om vervolgens op de wedstrijd zelf toch goed te presteren. Dit soort rituelen zijn echter niet goed voor de bloeddruk van je coach en je trainingsmaatjes.Het blijft een rare jongen....die Huggy Bear.:D

240?
Of nog meer..? :D
Ben benieuwd. :thumbs:
Huggy Rulesz!

hey Rene,

gefeliciteerd met je pr!! maar je weet wat ik je gezegd heb volgende keer ook gewoon je 3e beurt hard drukken want dat was echt wel mogelijk en niet te snel tevreden zijn.
Voor de rest proficiat en in maart verwacht ik wel meer van je!!

gr Rinaldo

Rene, een mooie stap gemaakt. gefeliciteerd. Groeten, Wim

Gefeliciteerd rene! Kon je een beetje boos maken?:P
op naar de volgende PR

Laatst bewerkt:
Jezus René kom online en laat ons niet in de onwetendheid en vertel je pr

Wedje afsluiten. Ik zet in op PR van 250kg :D
Hoe ging de rest van je wedstrijd?

uitslagen staan op mijn site ;-)

• #2.277
225

:) Iedereen bedankt voor de steunbetogingen en de felicitaties...ik vandaag mijn wedstrijdpr met 10kg weten te verbeteren...en heb uiteindelijk 225kg gedrukt.

Hier dan een kortwedstrijdverslag:

Vanmorgen 06.45 in de auto gestapt en naar Maastricht gereden om Ruud Gransier* op te halen...tegen de klok van 09.00 waren we in Nijmegen.
Eerst wegen...(150 en nog wat :o) en was daarmee vandaag al de nr. 1 wat BDW betreft ;)
Toen ruim 4 uur moeten wachten, omdat ik samen met Ruud in de laatste groep zat (groep 4).
Begonnen met een warming up: 15x60, 5x100, 5x130, 1x160...iedere keer ook een beurt met stilleggen. Er gingen al "geruchten" dat de hoofdscheidsrechter Henk Keizer vrij streng (maar rechtvaardig) was en de tijd nam met de commando's.
Shirt aan getrokken (m.b.v. Willie Renkens die zijn taak als coach werkelijk uitstekend heeft volbracht...Leon Smeets was immers ook scheidsrechter en kon zodoende niet assisteren als coach).
2x200kg...gewicht was geen probleem...het zakken wel...
Ik had 220 als aanvangsbeurt opgegeven en ben daar ook mee begonnen.
Het koste me erg veel pijn en moeite om de halter op het shirt te krijgen...maar ik hoorde PRESS...en drukte de halter vrij makkelijk uit...3 witte lampen...dus GOOD LIFT...wat toch altijd een opluchting is (overigens moet ik zeggen dat ik vandaag niet echt last had van wedstrijdkoorts...er was sprake van gezonde spanning, maar het belemmerde me niet in mijn doen). Vervolgens 225 op het halter...de weg naar beneden ging beduidend beter (had ik het gevoel), de weg naar boven ging ook vrij goed (wel zwaarder dan de 220) ook 3 witte lampen. En toen kwam de fout...ik was (zoals Riri terecht opmerkte) blij en tevreden met die verbetering met 10kg en kon me niet echt goed focussen...probeerde het wel, maar het lukte niet. 230 dus NO LIFT.

Op zich dus geen verkeerde wedstrijd...en ik verwacht dat er voor het NK 230(+) wel inzit...de basis is gelegd...nu nog verzilveren.

Ruud had ook een mooi resultaat neergezet...hij was behoorlijk ziek, zat de hele tijd te hoesten en te proesten en had van zenuwen zelfs een keer overgegeven :D...ik vond het wel grappig...en merk dat ik inmiddels beduidend minder last heb van zenuwen. Hij begon met 210kg...die drukte hij uit alsof het niets woog...vervolgens 230...ging net zo goed en 240 kwam hij met het hoofd los van de bank, en verloor hij de controle in de eindfase...al met al toch een hele mooie 1e wedstrijd voor hem (met een shirt wat veel te groot was - een maat 60 - en flink verkouden).

Laatst bewerkt:
netjes hoor rene, was mooi om te zien. jammer dat de 230 niet lukte. zit er wel in toch ?
en ruud ook gefeliciteerd. op je 1e wedstrijd 230 drukken is niet mis. stuur je de rest van de filmpjes ff na mij als je ze er op hebt ? of de links ;)

Wordt altijd onderschat geloof ik, die spanningen voor de westrijd. Het is toch anders. Ik heb het getracht duidelijk te maken op zijn log. Mooi leerproces voor Ruud,toch?
Leuk verslag trouwens

• #2.280
Ik wou het Rene laten zeggen, maar goed als het dan toch bekend is:

http://www.youtube.com/watch?v=-E6U62w2nxU

Spencer, echt geweldig dat je filmpjes hebt gemaakt! Thnx :thumbs:
Ik had helemaal niet gezien dat je bij de warming up erbij stond :o

Wat ik zelf constateer als ik kritisch naar mezelf kijk is dat ik nog meer controle en rust in de halter moet brengen....opzich bleef ik met hoofd en billen op de bank en heb ik ook geen voetverplaatsingen meer (dat is dan wel weer goed)...wat het uitdrukken betreft is de power aanwezig, maar dat kan overtuigender. Er is dus nog werk aan de winkel ;)

Terug
Naar boven