Effies Wimwam citeren

"7% van onze communicatie bestaat uit woorden, 38% (tonaliteit) en 55% (fysiologie). Dit geeft aan hoe groot de kans is dat zaken op een forum anders (mogelijk niet goed) worden geintepreerd".
Hier zit een kern van waarheid in, want je begrijpt niet wat ik schrijf...als ik aangeef dat ik veel liever met 225 had willen beginnen omdat ik met 215 niet op mijn borst was gekomen (op de film is duidelijk te zien dat die 220 al veel te lang duurde en me veel te veel energie koste) dan ben ik in jouw ogen eigenwijs...zo komen we met alle respect

niet verder.
"Een discussie is een vorm van [Link niet meer beschikbaar]
, zoals een [Link niet meer beschikbaar]
of andere vorm van [Link niet meer beschikbaar]
, tussen twee of meer partijen over een bepaald onderwerp, waarbij de partijen elkaar van een bepaald standpunt proberen te overtuigen. Met behulp van [Link niet meer beschikbaar]
proberen de partijen elkaar te overtuigen om uiteindelijk tot een conclusie te komen waar alle partijen het mee eens zijn. Een partij kan dus zijn mening veranderen tijdens een discussie, en tevreden zijn met een alternatieve (tussen)oplossing, mits hier argumenten voor zijn gegeven. Dit in tegenstelling tot een [Link niet meer beschikbaar]
, waarbij de partijen niet van hun mening wijken"
Wat momenteel in mijn log plaatsvind is naar mijn mening geen discussie maar een debat...en dat kost (nu citeer ik weer wimwam

) onnodige energie. Wellicht zien we ons bij Leon? ...Ruud en ik trainen overigens op de maandagen bij Leon omdat we zo nog een training extra hebben.