Rene vraagt om feedback en zo is het dan ook bedoeld.
Met alle respect...jij maakte na het zien van de filmpjes de opmerking dat er op technisch gebied e.e.a. voor verbetering vatbaar is...(en ik erken dat ook wel)...als ik dan vraag om een concreet voorbeeld krijg ik een vaag antwoord waar ik weinig mee kan...vervolgens schrijf je dat Leon zulke dingen behoort te weten...ik kan me dan wel voorstellen dat hij het niet zo leuk vind om dit te lezen en zich zelfs aangevallen voelt.
Jij zult het zo niet bedoeld hebben...en dat is helaas het probleem van een forum als dit...er ontstaan helaas vaker misverstanden om dat iets anders wordt ervaren dan dat het was bedoeld, toch?
Ik waardeer verder alle commentaar (ook de kritiek) wat ik op dit forum krijgt, maar laten we één ding niet vergeten:
Alhoewel ik verschillende personen van dit forum persoonlijk ken, kennen de meesten me niet persoonlijk en hebben me ook nooit op een training of wedstrijd gezien....Leon kent me inmiddels door en door, en ik sta volledig achter hem...en vertrouw hem 100%. Het is verder wellicht een man van weinig woorden, maar hij heeft een enorm inzicht hoe hij iemand in praktisch opzicht kan helpen om het beste uit die persoon te halen...zo kan hij ook een technisch onbegaafd persoon als ik toch 225kg laten drukken...het is aan hem te danken dat ik überhaupt zover gekomen ben

.
---------- Toegevoegd om 20:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:12 ----------
Je kunt coachen wat je wil bij Hug maar wel een gehoord van een heel eigenwijs. Kom ook wel eens langs om te trainen.
Ik hoor altijd van jou dat ik eigenwijs ben...met alle respect Ylke...geef dan eens een concreet voorbeeld zodat ik daar iets mee kan!