- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omdat ik de kwaaiste niet ben...en bijna 20kg zwaarder ben dan jou...zullen we afspreken dat we "ons" wedstrijdje in Wilkspunten voortzetten...ik heb er momenteel 124,5...òf je moet 800+ tillen (zo'n 450 wilkspunten) of bij BP meer dan 124,5 wilkspunten drukken!
Doe je best!![]()
Thnx Startergefeliciteerd met je ench prestaties! niet misselijk man

O.K...dan ga je gewoon voor die 450 wilkspunten!Aan mijn best doen zal het niet liggen. Daarnaast wil niet zeggen dat je best doen voldoende is.
Om 124,5 punten te halen, dan moet ik rond de 220 drukken en dat zit er nog niet in. 450 punten met een totaal powerliften zie ik op moment dichter binnen mijn bereik. Vrijdag weet ik meer, omdat ik dan weet waarmee ik open de 31ste.

O.K...dan ga je gewoon voor die 450 wilkspunten!
Tenslotte is het voor mij ook leuker als ik op één onderdeeltje ietsiepietsie sterker ben![]()

Vandaar dat ik ook aan powerliften doe. Dan heb je meerdere kansen![]()

...goed voor 150 Wilkspunten. Het laat weer eens zien dat je geen superzwaargewicht hoeft te zijn om superzware gewichten te drukken
.
)...het NK BD is op 14 maart, d.w.z. over 8 weken!Jongens kijk goed naar de beurten en dan zie je dat het heel lang duurt voordat het halter echt stil ligt, daarop volgt gelijk het commando
ja die beurt van Ad was mooi om te zien. de 245 kreeg die niet op zijn borst. de 247.5 ging goed. (deze staat op film als mensen hem willen graag PM dan zal ik hem op youtube zetten) daarna de 252.5, voor mij leek die nog best easy te gaan maar het kan zijn dat ik me hier op heb verkeken.
nog 8 weekjes maar, dat word nog even aanpoten dan. maar die 130 moet er zoiezo in zitten.

Zeer easy 230 en de 240 zit er ook gemakkelijk in als ik het zo bekijk. Als hij tiptop fit is dan presst hij denk ik zo rond de 250.![]()
Yo huggy goed bezig!
Gefeli met je pr
Maar die 230 had er echt wel in gezeten. Want die 225kg ging erg makkelijk!
Hoeveelste ben je nu geworden?
...dan was ik slechts 7e met 124,5 wilkspunten van de zo'n 30 man die meededen.He Rene
Je hebt 2 mooie beurten gedrukt, proficiat.
!

Ziek! Hoe oud is Ruud als ik vragen mag?
Nog enige interesses om Kennelly in te halen?
Haha.![]()
!(Kennely tild overigens voor een andere bond met andere regels, 3- ply shirt met open back en geen drugtest).

Wie zegt dat ik niet weet wat er mis is met die beurten. Ik vind het erg negatief richting mij. Heb ik al eens op dit forum negatieve berichten gestuurd over "jouw" lifters.
Ik heb dan ook liever dat je je grote .... houdt.
Grt Leon

Dat maakt niks uit. Je maakt de technische fout en dit heeft niks te maken met een strak shirt. Het gaat erom hoe je drukt en niet er aan toegeeft. Zoals hierboven, technische punten die je zou kunnen verbeteren is niet zo makkelijk via mail/forum aan te geven. Je drukt nog teveel zoals je zonder shirt drukt ;-)
---------- Toegevoegd om 19:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:53 ----------
Dit zijn zakken die Leon hoort te weten en jouw daarop te coachen/trainen.
punten zijn: hoe je gaat liggen, het gewicht laat zakken, je hoofd houdt, gebruik maken van je benen, drukt op je schouders, ..........[/Q
Wie zegt dat ik niet weet wat er mis is. Ik heb me nooit negatief uitgelaten over jouw lifters, of jouw persoon.
Wat mij betreft mag je je grote ... houden.
Met vriendelijke groet,
Leon Smeets.
er is bestaat ook nog een oud gezegde, de beste stuurlui staan................. ik neem aan dat je de rest wel weet.