- Waardering
- 383
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 28%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
René,
Gefeliciteerd met je PR. Weer een stapje voorwaarts!
Lijkt me verstandig om de tactiek bespreking en het mentaal scherp stellen met Leon te doen en niet op het forum. Zo voorkom je dit soort dingen...
:´Met alle respect´, maar wat een gelul hier zeg..
Wanneer wordt er weer getraind?
.
.Rene,
Waar vind het NK plaats? Aan de hand van de plaats kan ik bepalen of ik aanwezig ben te ja of te nee.

Ik zal eens kijken of ik aanwezig kan zijn, lijkt mij iig heel erg leuk!
Begin het steeds leuker te vinden namelijk![]()

Ach ja, iedereen heeft er zo zijn of haar mening over.
Jij moet gewoon doen wat jij denkt dat goed voor je is.
. Daarom schreef ik gisteren ook dat we vanaf nu maar eens meer de halter moeten laten spreken en minder met elkaar in debat moeten gaan. Eigenlijk is deze situatie wel goed voor me...ben ik tenmiste geprikkeld om extra mijn best te doen
.
duss. is wel een eindje (achter utrecht) ma moet kunnen. duss we gaan proberen er bij te zijn 
zeker goede progressie huggy!
en spencer over het NK, ik denk dat we er wel bij kunnen zijn. miss kan mijn pa nu wel rijden hij wou ook wel mee. wou die zondag eigenlijk ook na ik had verteld wat het wasduss. is wel een eindje (achter utrecht) ma moet kunnen. duss we gaan proberen er bij te zijn
![]()
.
.
en het is fijn om iemand te helpen om toch dat kleine beetje extra te geven he. je zal het wel op tijd horen. zaterdag eet ik met mijn ouders bij jorrit dus als de pa's dan samen zijn kunnen we het er wel over hebben. als ze kunnen willen ze waarschijnlijk wel.no thanx. het is leuk voor ons. en leerzaam natuurlijken het is fijn om iemand te helpen om toch dat kleine beetje extra te geven he. je zal het wel op tijd horen. zaterdag eet ik met mijn ouders bij jorrit dus als de pa's dan samen zijn kunnen we het er wel over hebben. als ze kunnen willen ze waarschijnlijk wel.

Waar mik je op tijdens de NK? Goud of misschien een wedstrijd PR van 240kg ofzo?![]()