- Waardering
- 3.220
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 150kg
haha daar trainde ik mee,die had idd met een raw bench van 190kg op een training wel eens 250kg geduwd!
Die deed voor de rest echt niets,ja 3x5 reversed grip bbcurlsen 3x5handle pulldowns voor de triceps
Hij heeft in training zelfs al eens 260 gedrukt volgens hemzelf en bevestigd door Henk Keizer...jammer dat hij destijds op het WK is uitgebomd (ik had begrepen dat is gekomen door een te strak benchshirt)
Dat vertelde hij me ook...ik heb een tijd lang met hem gemaild...in eerste instantie had ik moeite met hem te geloven...en vroeg me af wat toch het geheim van zijn succes was...maar ik hoorde later van anderen ook dat het toch klopte. Van Theo is dan ook de gevleugelde uitspraak: Een wielrenner moet vooral fietsen, een marathonloper moet vooral hardlopen en een bankdrukker moet vooral bankdrukken.
Het klonk allemaal zo simpel dat het eigenlijk te mooi was om waar te zijn...als ik hem vroeg doe je ook wel eens close grip benchpress...kreeg ik als antwoord: waarom? hoef ik toch ook niet op een wedstrijd te doen.
Af en toe een pulldowntje voor de tricpes en een lat pulldowntje voor de rug en voor de rest vooral bankdrukken! Heerlijk vind ik zoiets...deze jongen slaat alle wijsheden in de wind, trekt zich niets aan van wat coaches met naam en faam beweren en ook niets van de reputaties van sterke powerlifters...hij deed het op zijn manier...en enkele jaren geleden deed hem dat met zulke gewichten niemand na.
Zucht...ben ik me moe aan het maken met pendlay rows en floor presses...

---------- Toegevoegd om 13:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:37 ----------
Naar de uitvoering kijkent, lijkt mij beide wel zijn doel te bereiken lijkt me.
Het zal wel met persoonlijke voorkeur te maken hebben...maar zoals ik al schreef denk ik dat de pendlayrow in elk geval de pittigste manier is.
Laatst bewerkt:

en 3x5handle pulldowns voor de triceps

.
.

Ruud heeft 2 jaar lang niet kunnen SQ of DL...desondanks kan hij met een passend shirt gewichten van 250+ aan...welke powerlifter in NL die zwaar doet SQ en DL doet hem dat kunstje na?