XXL Nutrition

Benchpresslog from lazy huggybear

Hebben we het over dezelfde Marius ;)
Zolang ie maar met zijn achternaam niet Pudzianowski heet zou ik zeggen: kom maar op :D Heb overigens Pudzianowski zijn debuut gezien in de MMA...hij maakte binnen paar tellen korte metten mijn tegenstander :eek:.
En wat mijn ex-schoonmoeder betreft...:shoot: :splat: :fire:
Smilies zeggen vaak meer dan 1000 woorden, toch?
En ik moet rekening houden met mijn reputatie dat ik een beschaafd imago heb ;)

ja ik zag het ook dat deed Marius Pudzianowski snel zeg... tenminste ik keek op youtube en ik zag hem bezig heel even maar want toen was het al gebeurd xD
ja een smilie zegt genoeg ik snap al hoe je erover denkt :roflol:
ooh reputatie;) moet ik nog maken :p

Thnx voor de tip, maar hou je er rekening mee dat ik eventueel een dopingcontrole kan krijgen :p...Cellmass is (als ik me niet vergis) volgens mij van Musclemaster...hetgeen is teruggeroepen omdat er anabolen in zouden zijn aangetroffen...het zou dus goed kunnen dat je er heel goed door ging :eek:

Ik neem niet zomaar alle supplementen...alleen maar wei-eiwit voor een snel herstel na een training...en incidenteel creatine (meestal 1x per jaar voor b.v. het NK BD). Er zijn veel supplementen waarvan de werkzaamheid niet zijn bewezen en niet alle fabrikanten vinden zuiverheid van hun producten belangrijk...het is dus oppassen geblazen!

Hahaha, dat zou wat zijn zeg!
Ik ben wel benieuwd dan welke merken buiten musclemaster vallen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.483
ooh reputatie;) moet ik nog maken :p

Komt goed met je reputatie...je bent tenminste niet zo'n egocentrische, arrogante betweter die zichzelf heel wat vind en totaal geen greintje respect voor anderen heeft (heb er al vaker mee te maken gehad hier ;))
Of ik zou van je vader nog het tegendeel moet horen...:p

Komt goed met je reputatie...je bent tenminste niet zo'n egocentrische, arrogante betweter die zichzelf heel wat vind en totaal geen greintje respect voor anderen heeft (heb er al vaker mee te maken gehad hier ;))
Of ik zou van je vader nog het tegendeel moet horen...:p

hahahaha die spreekt niet meer dan goeds over mij zal ik maar hopen dan:D
maar nu ik zijn vlees op eet ben ik daar nog niet zo heel zeker van :bang:

• #2.485
Hahaha, dat zou wat zijn zeg!
Ik ben wel benieuwd dan welke merken buiten musclemaster vallen.

Als je 100% zeker wilt zijn zou je geen supplementen moeten nemen.
Daarnaast bestaat er ook nog een lijst met voedingssupplementen van de dopingautoriteit...daarin zijn de supplementen opgenomen welke getest zijn en waaruit gebleken is dat ze "zuiver" zijn.
www.dopingautoriteit.nl

Maar niet iedere fabrikant laat zijn producten daar testen...helaas kost een test zo'n €300,- en die worden uiteindelijk weer doorberekend naar de klant. In het verleden nam ik altijd de producten van EAS...en tegenwoordig vertrouw ik op powersupplements uit NL.
www.powersupplements.nl

Als je 100% zeker wilt zijn zou je geen supplementen moeten nemen.
Daarnaast bestaat er ook nog een lijst met voedingssupplementen van de dopingautoriteit...daarin zijn de supplementen opgenomen welke getest zijn en waaruit gebleken is dat ze "zuiver" zijn.
www.dopingautoriteit.nl

Maar niet iedere fabrikant laat zijn producten daar testen...helaas kost een test zo'n €300,- en die worden uiteindelijk weer doorberekend naar de klant. In het verleden nam ik altijd de producten van EAS...en tegenwoordig vertrouw ik op powersupplements uit NL.
www.powersupplements.nl

Momenteel neem ik ook geen supps.
Ik heb een geringe tijd wel supps gebruikt, maar met het gebruik ervan ben ik nogal voorzichtig.
Thanks voor de info ;)

• #2.487
maar nu ik zijn vlees op eet ben ik daar nog niet zo heel zeker van :bang:

:roflol: Zullen we maar zeggen dat het voor zijn eigen bestwil is? ;)

---------- Toegevoegd om 00:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:38 ----------

Momenteel neem ik ook geen supps.
Ik heb een geringe tijd wel supps gebruikt, maar met het gebruik ervan ben ik nogal voorzichtig.
Thanks voor de info ;)

De (negatieve) bijwerkingen van supplementen worden vaak onderschat...je kunt niet voorzichtig genoeg zijn.
Gewoon goed op je voeding letten, doe ik ook :D

• #2.489
Vanmorgen om 09:45 op de fiets naar Snowworld en daar met jongens van de sportschool (Alex Moonen, Frans Heuts, Maurice Hellebrand en enkele dames) 2x de trappen op en af gelopen (2014 treden om precies te zijn) en daarna uiteraard weer met de fiets naar huis terug.

Cardio in een sportschool vind ik erg saai, maar "outdoor" vind ik het erg leuk om te doen. Het is heerlijk om je longen vol te zuigen met frisse lucht :).

Afgelopen week ook weer iedere dag met de fiets naar het werk geweest (20km per dag/1 uur)...ik ga morgenvroeg eens op de weegschaal staan om te kijken of gemiddeld 1 uur cardio per dag iets aan mijn gewicht heeft gedaan. Ik weeg me overigens altijd op het zelfde tijdstip van de dag...'s-morgens na :toilet:, dat scheelt toch altijd weer wat ;).

Wat ook wat schijnt te schelen, en dat is nu geen onzin, is of je een zaadlozing hebt gehad of niet. Tigerwoords zit in een kliniek om coïtusverslaving (er lijken me ergere verslavingen te zijn ;)) en om nu te controleren of hij een zaadlozing heeft gehad worden zijn testikels iedere dag gewogen en/of gemeten :eek:(althans volgens een of andere dokter van zo'n kliniek). Ligt eraan door wie die weging/meting overigens plaatsvind (zie foto), anders kan ik me voorstellen dat het risico op een spontane zaadlozing alsnog plaatsvind :D. Maar of dat nu zo heel veel scheelt op het totale BDW...kweenie ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Huggy, Huggy, waar hou je je allemaal mee bezig..?
Tiger Wood's zaadlozingen?!
Heb je niets anders te Google'en jongen..? :roflol:

Een goede reden om geen squats te doen: ^OP EIGEN RISICO!^

• #2.491
Huggy, Huggy, waar hou je je allemaal mee bezig..?
Tiger Wood's zaadlozingen?!
Heb je niets anders te Google'en jongen..? :roflol:

Een goede reden om geen squats te doen:

Ik was niet aan googelen, het was toevallig op t.v. over Tigerwoods...en inderdaad dit is een heel goede reden om niet te gaan kniebuigen ik wilde net nog wat gaan eten, maar wacht toch maar effies :kots:;)

:roflol:

Die kreeg ik van mijn zoon toegestuurd.
Beneemt je wel even de eetlust ja... ;)

• #2.493
:roflol:

Die kreeg ik van mijn zoon toegestuurd.
Beneemt je wel even de eetlust ja... ;)

Je zoon lijkt me overigens wel O.K! Heb al paar keer met hem van gedachten gewisseld :). De taak aan jou om zijn belangstelling voor de krachtsport verder aan te wakkeren :p

Je zoon lijkt me overigens wel O.K! Heb al paar keer met hem van gedachten gewisseld :). De taak aan jou om zijn belangstelling voor de krachtsport verder aan te wakkeren :p
Nick is een goede gast. :thumbs:
Dat zie je wel eens anders ook bij zijn leeftijdsgenoten... :rolleyes:
Hij moet het voornamelijk leuk blijven vinden.
Hij vind het wel makkelijk dat hij de deur niet uit moet om te trainen, en dat ik in principe "alles" weet.
Dus ik push hem niet (te veel) en hoop dat ik er zelf ook genoeg plezier in heb om weer eens fatsoendelijk te gaan trainen. :o
In mijn ééntje was ik eigenlijk ook wel beu, en hier in de buurt zijn geen sportscholen waar ik echt iets mee kan.
Waar zijn de sportzaaltjes gebleven waar je binnenkwam in een wolk van magnesium, en de geur van oud zweet vermengd met nieuw zweet?
En waar je altijd gekreun en gevloek hoorde, en af en toe eens een oerbrul van de krachtinspanning.
Waar je tussen de sets door pijn in je pens had van het lachen met elkaar.
En een kameraadschap had die je nu nergens meer tegenkomt...
Ik zit er over te denken eens naar je volgende wedstrijd te komen kijken, samen met hem.
Misschien wakkert dan het vuur helemaal aan! ;)

Wou dat ik niet op die spoiler had gedrukt!

Nu had Theo ook wel het voordeel van een monster chest en korte armpjes!Maar qua bench was het een beest!

• #2.498
Nu had Theo ook wel het voordeel van een monster chest en korte armpjes!Maar qua bench was het een beest!

Dat klopt hij leek een beetje op een
dyn005_original_250_229_gif_2564317_088bf8f761687240fc443c194f74d681.png
;)

Hij was erg gedrongen...een borstkast als Jerommeke
jerom.jpg

En daarbij vrij korte dikke armpjes...ideaal voor een korte ROM.

By the way...hoe gaat het met jouw doelstellingen? En alles goed met de kroost? :)

• #2.499
Ik heb me net helaas weer laten verleiden tot een "debat" met Ylke in het log van wimwam (nieuw jaar, nieuwe kansen).

Dit is echt weer een leerproces voor me geweest...ook al bedoel je het goed, wil dit helaas niet zeggen dat het ook bij anderen zo aankomt.
Ik moet hierbij denken aan "spreken is zilver en is zwijgen goud".

Vanaf nu dan maar het volgende proberen:

zwijgen.jpg

Horen, zien en zwijgen! ;)

René toch, je kan het ook niet laten he :D

Terug
Naar boven