- Waardering
- 3.220
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 150kg
Nee, helaas niet
maar het is verspilde energie...parels voor de zwijnen gooien...we komen geen stap nader tot elkaar...alles wat ik zeg word toch uit zijn verband gerukt en als kritiek of een aanval beschouwd...best wel jammer
. Opzich is Ylke een aardige gast, als ik hem bij Leon wel eens persoonlijk ontmoet is hij altijd sympathiek en behulpzaam...begrijp niet waarom hij dan hier op het forum zo tegen me tekeer gaat
.Maar hij heeft een bepaalde visie...(en die respecteer ik, maar ik hoef het niet altijd met hem eens te zijn) en als je die niet deelt, ben je eigenwijs...ik vind het daarentegen juist van arrogantie getuigen als je je zelf superieur acht aan anderen.
Hij wil altijd zijn gelijk hebben...vroeger was ik zo dat ik iemand dan ook maar gelijk gaf, alleen maar om aardig bevonden te worden. Tegenwoordig steek ik mijn eigen persoonlijke mening niet meer onder stoelen of banken. En maak ik geen onderscheids in aanziens des persoons. Ach ja...wellicht dat ik dan maar moet denken: hij zijn gelijk en ik mijn rust
Aldoende leert men

Mocht het met bankdrukken alsnog tegenvallen, zal ik dit zeer zeker in overweging nemen, Max