- Waardering
- 1.502
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Om onder de 125kg te komen zal er heel wat meer moeten gebeuren...op dit moment probeer ik om in elk geval niet nog meer bij te komen. Om onder de 125kg te komen zal ik of een enge ziekte moeten krijgen, of een combinatie van annorexia en ADHD moeten krijgen, of onder concentratiekampachtige omstandigenheden moeten gaan leven.
).Huggy, je bent gek!
Wel karakter natuurlijk éh.
Hoe lang doe je daar dan over?
Ik doe af en toe een trap van 50 treden ofzo, en dan ben ik al wat buiten adem als ik boven kom...![]()

. Pfff...ondanks het prettige uitzicht...ze had een strak topje aan...hield ik het geen 15 minuten vol...Het stuur stond lager dan het zadel, waardoor ik mijn navel zowat onder mijn kin had zitten en het zadel was eigenlijk het woord zadel niet waardig...het was keihard en een maatje S of zo...niets voor mensen met een XXL-achterwerk 
.
.
...en daarbij zoek ik altijd net zolang op internet totdat ik dat vind wat bij mij in het straatje past
In ieder geval geen squats Hug, misschien wat deadlift.
Ik heb het vandaag even geprobeerd en het was geen succes...
.
.

Ik moet niet te zwaar Military doen icm zwaar banken, want dan gaan mijn schouders protesteren.
Of iemand me geloofd of niet, ik schrijf niet opzettelijk onzin in mijn log, alles wat er staat is waar.
Mijn elleboog is me nog een beetje aan het kloten maar voor de rest gaat het eigenlijk wel redelijk.
Ik heb echt geen zin straks weer met een hoop pijn in mijn knieën de trap op te moeten...
En door mijn enorme lichaamsgewicht zijn mijn benen toch wel sterk (genoeg om te bankdrukken)
Een tijdje geleden boog ik nog zeer fatsoenlijk 8x180 als laatste set, dus...
Ik moet al zoveel dingen doen tegen mijn zin, dat ik mijn training liever leuk houd.![]()

Dat zal sowieso wel lukken.In elk geval heel veel suc6, en ik hoop je ooit nog op een bankdrukwedstrijd te zien (als toeschouwer èn hopelijk ook als deelnemer).

"wellicht toch leeftijd" denk het niet toch!!!!Huggy

). Hoe lang ben jij nu eigenlijk bezig met zo'n training Huggy?
5x5x150 is toch weer al mooi éh?!
Schouderdrukken is een heel goede oefening imo, maar niet zo heel belangrijk voor jou denk ik.
Maar als RM (repetition method) is het misschien niet zo slecht om aan het eind van je training te doen.
Ik vind het eigenlijk wel echt voornamelijk de voorkant pakken, dus is het misschien een idee eens wat "bent over laterals" te doen ipv MP.
. Als ik b.v. na 90 seconden al weer zou willen drukken werkt dat voor mij niet...ik verzuur dan compleet...en zou zeker niet met zulke gewichten kunnen trainen. Maar dat is allemaal ook geen enkel probleem.
Hoe lang ben jij nu eigenlijk bezig met zo'n training Huggy?
5x5x150 is toch weer al mooi éh?!
Schouderdrukken is een heel goede oefening imo, maar niet zo heel belangrijk voor jou denk ik.
Maar als RM (repetition method) is het misschien niet zo slecht om aan het eind van je training te doen.
Ik vind het eigenlijk wel echt voornamelijk de voorkant pakken, dus is het misschien een idee eens wat "bent over laterals" te doen ipv MP.