Fitness Seller

Benchpresslog from lazy huggybear

Klote man maar jouw dag komt nog wel ;)

Jammer ik had nog op de 240 gehoopt. :(

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.203
Sigi & Retrofo,

Thnx voor jullie medeleven :)

Ik ben weliswaar aangeslagen, maar niet "verslagen".
Ik ben vandaag gevallen, maar zal weer opstaan!

---------- Toegevoegd om 23:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:12 ----------

Jammer ik had nog op de 240 gehoopt. :(

Het is jammer als je in een training al eens 240 hebt gedrukt, en dan vervolgens op een wedstrijd met beduidend lagere gewichten uitbomd...maar training is heel anders...geen 3 scheidsrechters die jouw beurt beoordelen...wat wij in een training dan ook gevoelsmatig al snel als "goed" beschouwen is vaak verre van een goede wedstrijdbeurt.

Klopt inderdaad, daarom is het altijd belangrijk om je beurten te laten beoordelen tijdens een training ook. :p

Die aangever dat was ook niet alles, die had duidelijk moeite met de gewichten aangeven voor de zwaardere mannen. Zonde dat je niet je eigen spotter mag gebruiken !

Die aangever dat was ook niet alles, die had duidelijk moeite met de gewichten aangeven voor de zwaardere mannen. Zonde dat je niet je eigen spotter mag gebruiken !
Huggy ging dat nog eens nakijken...
Of dat in de reglementen staat, dat je niet je eigen spotter mee mag nemen.
Misschien wordt het dan wat druk rond de bank, en vinden ze dat organisatorisch niet zo handig...
Djindra "mocht" het wel even bij Ilja, dus er worden wel uitzonderingen toegelaten schijnbaar. ;)
Na gisteren lijkt het mij de eerste "regel" die veranderd dient te worden.
Djindra lijkt me een aardige gast, maar hij ging gisteren toch even lekker over de zeik.

Idd eigen spotter lijkt me veel beter!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.209
De Day-After...;)

Ik moet ruiterlijk toegeven dat ik nog vrij lang wakker heb gelegen...ik heb gisteren het uitbommen toch wel als vrij pijnlijk ervaren :(.
Een NK leef je naartoe, je traind ervoor en uitbommen is gewoon k*t.
Je krijgt geen "herkansing"...ik zal er dan ook alles aan doen om dit in de toekomst te voorkomen.
O.a. door vanaf nu een openingsbeurt te kiezen, die absoluut "safe" is...dan maar met 10 of 15 kg lichter beginnen om lekker in de wedstrijd te komen en dan maar grotere sprongen maken.

Tevens zal ik serieus gaan afvallen (noodgedwongen).
Vandaag had ik toevallig een heftruckkeuring...en wat bleek?
Mijn bloeddruk was te hoog! :eek:
155 bij 95..ik had altijd mijn bloeddruk onder controle...en nu dus niet meer. E.e.a. kan alsnog te maken hebben met "wedstrijdspanning" maar het is een teken aan de wand. Ruim 150kg wegen kan ik niet meer "ongestraft" doen. Van de week moet ik terug naar de bedrijfsarts en als de bloeddruk niet is gezakt, krijg ik een verwijzing naar de huisarts en wellicht dat ik dan zelfs medicatie moet gaan nemen.
Zover is het (nog) niet, en wil ik het wat mij betreft niet laten komen.
Dus...radicaal het roer omgooien!:cool:
Ik ben alreeds begonnen met één maaltijd minder...afvallen tot 140kg zal wellicht niet voldoende zijn...e.e.a. zal zeker ten koste van kracht gaan...maar gezondheid is het hoogste goed, toch?

Ga in overleg met DR STRONG mbt tot je voeding. Ik weet zeker dat er voor jou een manier is om af te vallen met behoud van kracht door middel van de juiste voeding. Voordat je begint met afvallen moet je je verdiepen in voeding en de theorie erachter, anders kom je terecht in de schommel waarin je de ene maand 5kg lichter bent en de andere maand weer 5kg zwaarder. Jij bent gewoon heel gevoelig met eten dus zul je je erin moeten verdiepen voordat je eraan begint;)

155 bij 95 is toch niet zo heel hoog? is wat aan de hoge kant maar niet heel schokkend dacht ik

Huggy zijn bloeddruk is niet alarmerend hoor voor iemand van 40+
Maar wel wat hoog natuurlijk.
Ik heb die bloeddruk "met" medicijnen, dus Huggy hoeft nog niet direct bang te worden.
Afvallen is altijd goed voor dikzakken als ons natuurlijk... :o
Maar wat is het moeilijk!
Ik weet niet of ik "op de goede weg" ben...
Gisteren nog even langs Domino's geweest...
Ik heb me wel ingehouden hoor!
Een Italian sized BBQ mixed grill pizzaatje genomen.
Gelukkig kon niet iedereen die vanhun op, en heb ik dus daarnet nog 4 punten kunnen eten....
Morgen weer "lijnen"... ;)
Maar een goed voornemen Huggy! :thumb:
Ik zal er eigenlijk ook eens aan moeten geloven natuurlijk.
Zullen we er een wedstrijd van maken? ;)

Wie het eerst 130kg weegt, en zijn eigengewicht nog kan drukken in een wedstrijdbeurt ofzo..? :roflol:

Nu ik erover nadenk...
Ik doe niet mee! :D

ik ook niet, dat kan ik nu nog niet eens :sad: en 20kg :fuu: dat is veel man

Ik geloof er ook niet meer in hoor.... :o

Mijn huisarts is zich daar trouwens wel van bewust.
Zijn vervanger (die er tegenwoordig altijd is, ipv hijzelf...) weet ik eigenlijk niet...
Bij mij gaat de grootste band net rond mijn arm, maar knerspt dan wel heel erg tijdens het opblazen.
Misschien mankeer ik helemaal niets! ;)

Mijn arm meet gestrekt trouwens 48cm, en gespannen 50cm op dit moment. :thumb:
Als ik er "straks" 10cm af hebt ge'cut, heb ik toch nog steeds een paar gunz van 40cm! :D

Terug
Naar boven