Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
'Ja, maar "the good Dr.Bench" heeft ook een kans.J. Snijders, die ken ik ook, sterke gozer! En dr Bench gaat natuurlijk zoals wij allemaal voor de nr 1![]()

ik had het filmpje al eens gezien maar nooit op gelet dat jij daar stond![]()
Dat is verder geen probleem hoor...ik dacht eerst: wat staat daar voor een dikkerd naast Ielja...bleek ik het toen zelf te zijn 

Morgen samen met Ton Teelen naar Atlas in Nijmegen om daar eens onder toeziend oog van Ielja mijn kunstje te laten zien!
---------- Toegevoegd om 23:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:16 ----------

ik heb btw dit weekend mijn bench PR verbeterd met 10kg, staat nu op 110. Nog 80 te gaan tot jouw PR 
Dat is verder geen probleem hoor...ik dacht eerst: wat staat daar voor een dikkerd naast Ielja...bleek ik het toen zelf te zijn
Morgen samen met Ton Teelen naar Atlas in Nijmegen om daar eens onder toeziend oog van Ielja mijn kunstje te laten zien!
Oooh.... da's een "misselijke" opmerking!Huh, maar het wereldrecord voor mannen ligt toch veel hoger als 183, hoe kan deze man nu beweren dat dat een wereldrecord is?

Huh, maar het wereldrecord voor mannen ligt toch veel hoger als 183, hoe kan deze man nu beweren dat dat een wereldrecord is?
ik heb btw dit weekend mijn bench PR verbeterd met 10kg, staat nu op 110. Nog 80 te gaan tot jouw PR![]()

dat is wel vet trainen met iemand die een wereldrecord heeft gezet

O.K. het is:
.

230 gedruktdat wil ik ook nog eens kunnen
maar ja tijdens bankdrukken werkt het wel he ''geluid maken''
ik doe het liever ook niet maar soms is het nodig of gaat het vanzelf.
...het is nog lang geen wedstrijdbeurt 

maar ik vind het belangrijk dat het traceerbaar is waar de supplementen die ik neem vandaan komen en onder welke kwaliteitsnormen ze geproduceerd worden.
.