nickr2
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 40
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 73kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb net de eerste 2,5kg van hun whey op, en vindt het goed spul, qua smaak en oplosbaarhed enzo.Ik heb gisteren wheyproteïne en creatine besteld bij powersupplements van de gebroeders Kuiper (o.a. bekend uit de atletiekwereld).
http://www.powersupplements.nl/
En vandaag de producten gekregen!
Als je hem echt goed wilt doen, is hij heel gecompliceerd.Het is een soort combinatie van een close grip bench press en een triceps extension...ik heb het al eerder vermeld in mijn log...wellicht toch nog maar eens proberen![]()
Als je hem echt goed wilt doen, is hij heel gecompliceerd.
Ik denk dat hij ook niet echt "beter" is dan een lying triceps extension eigenlijk.
J.M. heeft 'm "ontwikkeld" omdat hij geen lying triceps extensions kon doen op een gegeven moment.
Hij zei zelf ooit dat iedereen hem anders deed, en dat al die manieren goede resultaten gaven, dus go for it Huggy!![]()
Zolang we ons heil maar niet zoeken in een cable push down 
Zolang we ons heil maar niet zoeken in een cable push down![]()
) maar er zijn minstens 2 redenen waarom ik een cable push down niet als hoofdoefening voor triceps zou doen.
.Wat ik op die live stream zie, is dat ze het gewicht steeds aanpassen, zelfs omlaag. Is dat normaal? Bij gewichtheffen kan het gewicht alleen maar omhoog.

Oja...Jorg88 van dit forum ook nog effies gesproken...helaas maakte hij zich pas kenbaar op het moment dat we weer gingen...ik heb alreeds vaker gezegd...eerder je identiteit kenbaar maken...want ik kan mensen van het forum zomaar ergens tegenkomen zonder dat te weten...ik ben overigens vrij herkenbaar![]()
maar wel netjes getraind volgens mij heb wel staan kijken als je bezig was. en heb je ook een paar x gehoord 
ja was ook stom maar ik dacht dat je me wel had gezien. ik had het nogal opvallende shirt van de new comers cup aan. maar jullie waren met een best grote groep aan het trainen daar dus dacht ik spreek hem straks wel aanmaar wel netjes getraind volgens mij heb wel staan kijken als je bezig was. en heb je ook een paar x gehoord
![]()

Ielja Strik wederom Europees Kampioen in de -90kg klasse! SQ 262,5 (PR) BP 183 DL 215 Tot: 660,5kg![]()
![]()
![]()

volgende x zal ik me laten horen 
en over de open bankdruk wedstrijd van 6 juni hoorde ik net dat er pas 4 inschrijvingen zijn. dus als jij nog mensen weet die mee willen doen? als het kan met aanmelden bij de bond ga ik misschien toch ook nog mee doen. praate net met tonia strik en die zij van ja doe gewoon en dacht van ag waarom ook niet het is gewoon bij atlas dusja wat heb ik te verliezen? maar weet niet hoelang het duurt om je aan te melden bij de bond?

Dat met die inschrijvingen komt wel goed...alhoewel ik eerlijk gezegd ook geen tientallen deelnemers verwacht (op het NK BD waren er ruim 70!) omdat het seizoen immers is afgelopen.
Inschrijving sluit immers uiterlijk 29 Mei 2010...ik weet van een handjevol atleten dat ze mee willden doen, maar zich nog niet hebben opgegeven (waaronder ik)
Gewoon aanmelden bij de bond (jij kunt dat direct doen via Piet Legerstee van Atlas) en dan kun je al mee doen!![]()

nee ik verwacht er ook geen tientallen maar toch wel een stuk of 10/15.
wel jezelf opgeven he niet vergeten !
ja ik moet even langs piet gaan alleen zie ik hem eigenlijk nooit maar misschien ga ik morgen vroeg wel even dan is die er.

Tja, ik hoop niet dat er echt maar zo weinig man meedoen...want dan zou het wel eens kunnen zijn dat de wedstrijd wordt afgelast
Het betreft overigens een Open bankdrukwedstrijd, hetgeen wil zeggen dat ook buitenlandse atleten of atleten die niet de NL nationaliteit hebben mogen meedoen...mja...vrijwel niemand weet dat (je moet wel lid zijn van een bond die onder auspiciën van de IPF valt).
Ik kom binnenkort sowieso nog eens lang bij Atlas, want Ielja heeft als het goed is een Rage X Inzer maat 56 dan voor me.
Die 58 zit toch wel wat ruim.