- Waardering
- 3.220
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 150kg
10 mei, training bij Leon Smeets in Spaubeek.
We waren met een leuke groep, Will Renkens, Danny van Dorsten, Ton Teelen, Leon Smeets en ik zelf dan...en iedereen had vandaag wel wat extra spirit
Flat Bench Press:
RAW:20x20, 2x10x70, 5x100, 5x130, 3x3x160 en 1x180kg (die ging nog lekker) SHIRTED: 3x200, 3x210 en 1x215 met één board en stilleggen...voelde allemaal goed aan
Vervolgens nog wat Chest Supported T-Bar Rows gedaan...heerlijke oefening op een heerlijke apparaat...ik heb de setjes niet geteld maar het zullen er wel 8 geweest zijn met 8 reps...gewicht weet ik niet precies...in elk geval zwaar genoeg
Onderstaande apparaat heeft Leon...echt een absolute aanwinst!!!
Je voelt hem echt goed in je achterste schouderkoppen/bovenrug.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
We waren met een leuke groep, Will Renkens, Danny van Dorsten, Ton Teelen, Leon Smeets en ik zelf dan...en iedereen had vandaag wel wat extra spirit

Flat Bench Press:
RAW:20x20, 2x10x70, 5x100, 5x130, 3x3x160 en 1x180kg (die ging nog lekker) SHIRTED: 3x200, 3x210 en 1x215 met één board en stilleggen...voelde allemaal goed aan

Vervolgens nog wat Chest Supported T-Bar Rows gedaan...heerlijke oefening op een heerlijke apparaat...ik heb de setjes niet geteld maar het zullen er wel 8 geweest zijn met 8 reps...gewicht weet ik niet precies...in elk geval zwaar genoeg

Onderstaande apparaat heeft Leon...echt een absolute aanwinst!!!
Je voelt hem echt goed in je achterste schouderkoppen/bovenrug.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

...doe me één plezier...druk eerst eens in een shirt en als je dan nog zin hebt praten we verder 

Ik geloof dat je bij Henk Keizer ook kon passen/testen toch ?