Fitness Seller

Benchpresslog from lazy huggybear

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.401
wtf man XD is niet meer menselijk daar :P

Zeker weten!

Ad van de Ven heeft overigens in de klasse tot -110kg net 250kg gedrukt...zijn 1e beurt met 250 werd wegens nadrukken/ongelijke strekking afgekeurd en zijn 3e beurt met 257,5 lukte helaas ook niet.
Goed voor een 10e plek. Een mooie prestatie in zo'n sterk deelnemersveld.
De nummer 1 drukte 307,5kg (een nieuw WR) :eek:

250 en dan 10e plaats... ik had dan wel ook een eerste plaats verwacht
eigenlijk, echt veel!

oh huggy ik heb je toegevoegd op hyves :D

Laatst bewerkt:
Mooie strijd geleverd van de Nederlandse atleten! Blijkt toch wel dat we nog op de wereldtop goed mee kunnen draaien. :thumbs:

• #4.405
oh huggy ik heb je toegevoegd op hyves :D

Ik heb je uitnodiging geaccepteerd (ik zit tegenwoordig nog maar zelden op hyves...DBB-forum heeft toch wel mijn voorkeur ;))

---------- Toegevoegd om 11:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:33 ----------

Mooie strijd geleverd van de Nederlandse atleten! Blijkt toch wel dat we nog op de wereldtop goed mee kunnen draaien. :thumbs:

NL is bij de dames in het algemeen landenklassement 4e geworden!!!

We hebben grote landen zoals Rusland, de USA en Hongarije voor moeten laten gaan...maar die hebben ook beduidend veel meer lifters die meedoen!
Landen als Japan, Finland, Zweden, Frankrijk, Duitsland en Polen moesten in NL de meerdere erkennen!

Nation (points)
1. Russia 62 [12+12+12+9+9+8]
2. U.S.America 59 [12+12+9+9+9+8]
3. Hungary 31 [9+8+8+6]
4. Netherlands 21 [12+9]
5. Japan 18 [12+6]
6. Finland 15 [8+7]
7. Sweden 15 [8+7]
8. France 14 [7+7]
9. Germany 13 [7+6]
10. Poland 12 [12]

Laatst bewerkt:
  • #4.406
Haha wat een beest en wat een korte rom.
Damn 360 in een single ply suit is insane.

En dat allemaal op een bord rijst en een stukje kabeljouw. ;)
De man lijkt echt op een Bulldog, hij heeft haast geen neus! :roflol:

• #4.410
Midote werd vandaag uiteindelijk 7e met "slechts" 300kg.

Winnaar werd Sandvik Kenneth uit Finland met 330kg.

Géén nieuwe records bij de seniors in de 125+...wel bij de junioren een heel indrukwekkende prestatie van Korkia-Aho Tuomas, ook uit Finland...hij drukte liefst 327,5kg met een BDW van ruim 160kg zeker geen kleine jongen ;)
Bij de subjunioren overigens ook een record met 250kg en bij de masters 2 (50+)ook met 297,5kg

Hier een foto van hem, hij lijkt een beetje op Hummer ;)
En nog een filmpje.
Hij blijkt ook een stevige handdruk te hebben, want hij is gecertificeerde Captain of Crush 3.5!
Hij drukt overigens ook 270kg raw...ook niet mis!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

http://www.youtube.com/watch?v=5_kYtMN9UqU&feature=related

• #4.411
Algemeen landenklassement heren:
Nation (points)
1. Japan 64 [12+12+12+12+9+7]
2. U.S.America 55 [12+9+9+9+8+8]
3. Sweden 52 [12+9+8+8+8+7]
4. Poland 38 [12+12+8+6]
5. Kazakhstan 29 [12+9+8]
6. Finland 28 [12+9+7]
7. India 27 [7+6+6+4+3+1]
8. Russia 21 [9+8+4]
9. Slovakia 18 [8+7+3]
10. Great Britain 18 [7+6+5]

Nederland werd 22e en sloot daarmee het klassement af bij de heren.
Het is duidelijk te zien dat we dames in NL hebben die van wereldklasse zijn, en in het verleden hadden we dat ook bij de mannen in de PL wereld...denk aan Gerard Du Prie, Siem Wulfse, Ab Wolders enz.
De huidige generatie heren in NL moet helaas de aansluiting bij de wereldtop vooralsnog missen...alhoewel we b.v. een Pjotr v/d Hoek hebben die op het WK PL nog 5e is geworden!

Laatst bewerkt:
Hoe de **** kan een mens nou eigelijk 270 raw drukken, ongelofelijk.

• #4.413
Hoe de **** kan een mens nou eigelijk 270 raw drukken, ongelofelijk.

Ik heb me vergist, het blijken 280kg te zijn ;)

Voordat we deze jongeman in een verdachte hoek gaan neerzetten, het valt me op dat zijn SQ en DL in vergelijking met zijn BP niet zo indrukwekkend.
SQ "slechts" 340kg en DL "slechts" 280kg. Een totaal van 930kg is natuurlijk niet verkeerd.
BP is echter blijkbaar zijn sterkste onderdeel.

Ik schreef dat hij op Hummer leek...maar met een bril op zou het ook zo een broer van jou kunnen zijn ;)

Laatst bewerkt:
Wat ik bedoel is dat me het gewoon verbaast waar het menselijk lichaam in staat is.

• #4.415
Ik vind het een mooie man. :p

Hahaha, wel sterk man.
Ik geloof niet dat mensen die zulke gewichten drukken, zouden misstaan in de hoek waar Huggy het over had een paar berichten terug trouwens...
Maar whatever, het is natuurlijk wel gaaf als er zo veel gewicht op de halter gaat.
En Niels, jij bent nog jong, hebt talent, en zo te zien de wil om heel ver te komen.
Je zult waarschijnlijk verstandiger moeten gaan trainen om blessures te voorkomen in de toekomst, maar voor de rest is er niks in de weg denk ik.
Ik ben bang dat je zelf dan zal ontdekken dat je geen 280kilo's zal gaan drukken zonder geregeld eens in de snoepkast te kruipen en wat rocket fuel tot je te nemen. ;)
Maar dat is slechts imo natuurlijk, en de toekomst zal het ons leren! :D
We kennen hier in NL ook héél sterke jongens, en niemand van al die gasten drukt dergelijke gewichten, dat zegt mij genoeg tot iemand me overtuigd van het tegendeel.

• #4.419
We kennen hier in NL ook héél sterke jongens, en niemand van al die gasten drukt dergelijke gewichten, dat zegt mij genoeg tot iemand me overtuigd van het tegendeel.

We hebben in NL zeker héél sterke jongens en zeker weten ook genoeg jongens die héél wat "rocket fuel" gebruiken en desondanks niet zulke gewichten drukken!
Dus of het alleen maar aan de rocket fuel ligt? ;)

Laatst bewerkt:
We hebben in NL zeker héél sterke jongens en zeker weten ook genoeg jongens die héél wat "rocket fuel" gebruiken en desondanks niet zulke gewichten drukken!
Dus of het alleen maar aan de rocket fuel ligt? ;)
Nee, maar dat onderstreept alleen nog maar eens wat ik beweerde.
Als een sterke NL'er het met ondersteuning van de fuel niet voor elkaar krijgt, dan krijgt een 'niet NL'er' het zonder zeker niet voor elkaar denk ik. ;)
Ik heb ook wel eens horen beweren dat de 'Ultimate bench press power routine's' enzo die we op het net vinden, niet echt de manieren zijn waarop de 'cracks' echt trainen...
Dat zou er ook mee te maken kunnen hebben natuurlijk.
Maar ik denk dat de manier van trainen misschien wel 'ondergeschikt' is aan de fuelzzz!

Terug
Naar boven