- Waardering
- 3.221
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 150kg
Inderdaad, goed voor een nummer 2 plaatsering naar Wilkspunten...maar degene met de meeste Wilkspunten op dit moment is een Pool die met een BDW van 88kg 282,5kg drukte!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zeker weten!
Ad van de Ven heeft overigens in de klasse tot -110kg net 250kg gedrukt...zijn 1e beurt met 250 werd wegens nadrukken/ongelijke strekking afgekeurd en zijn 3e beurt met 257,5 lukte helaas ook niet.
Goed voor een 10e plek. Een mooie prestatie in zo'n sterk deelnemersveld.
De nummer 1 drukte 307,5kg (een nieuw WR)![]()

)Mooie strijd geleverd van de Nederlandse atleten! Blijkt toch wel dat we nog op de wereldtop goed mee kunnen draaien.![]()

Hoe de **** kan een mens nou eigelijk 270 raw drukken, ongelofelijk.

Wat ik bedoel is dat me het gewoon verbaast waar het menselijk lichaam in staat is.

Dat ben ik volledig met je eens!
By the way...over een week is het zover...je eerste officiële wedstrijd bij de NPB...ik wens je alvast veel suc6!

We kennen hier in NL ook héél sterke jongens, en niemand van al die gasten drukt dergelijke gewichten, dat zegt mij genoeg tot iemand me overtuigd van het tegendeel.

Nee, maar dat onderstreept alleen nog maar eens wat ik beweerde.We hebben in NL zeker héél sterke jongens en zeker weten ook genoeg jongens die héél wat "rocket fuel" gebruiken en desondanks niet zulke gewichten drukken!
Dus of het alleen maar aan de rocket fuel ligt?![]()