iron devoted
Huge Freak
- Waardering
- 302
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, maar dat onderstreept alleen nog maar eens wat ik beweerde.
Als een sterke NL'er het met ondersteuning van de fuel niet voor elkaar krijgt, dan krijgt een 'niet NL'er' het zonder zeker niet voor elkaar denk ik.
Ik heb ook wel eens horen beweren dat de 'Ultimate bench press power routine's' enzo die we op het net vinden, niet echt de manieren zijn waarop de 'cracks' echt trainen...
Dat zou er ook mee te maken kunnen hebben natuurlijk.
Maar ik denk dat de manier van trainen misschien wel 'ondergeschikt' is aan de fuelzzz!

die Chinees lijkt op Theo vd Laan op een dieetje van frituurvet+anadrol!
...hij deed me sterk aan iemand denken...je hebt gelijk...hij heeft dezelfde lichaamsbouw als Theo (die had ook zulk een forse, gedrongen bouw met korte ledematen).
!
.

...dit is echt typisch voor mij.

kort voor de wedstrijd, dat geeft te zeer een ontlading en ik moet juist op spanning blijven...spanning overigens die me doet leiden en niet spanning waaronder ik moet lijden (klinkt hetzelfde maar is een wereld van verschil!)goede training!
hopen dat alles goed gaat deze wedstrijd ik heb er vertrouwen in![]()

Mooi zo! Een goed gevoel over de oefening net voor de wedstrijd helpt je mentaal ook al goed![]()

ey huggy, en heb je er vertrouwen in voor zondag ? weet je je start gewicht al ?
ik weet niet of ik wel mee mag doen ivm mijn aanmelding. ik heb nog steeds niks gehoord er van. vanavond even kijken of piet er is. maar anders ben ik er in ieder geval om te kijken![]()
oeps ik zie nou dat je start gewicht 210 word. oke hopen dat er nog meer in zit! maar alles is beter dan weer uitbommen he![]()

Zaterdag naar een wedstrijd "Highland Games" gaan kijken in Vogelwaarde (hier vlakbij in de buurt) en zondag naar Huggy, Niels, Artak, en weetikwienogallemaal gaan kijken.
Zondag ook gelijk naar Ielja voor wat spulletjes zoals kniebanden voor Nick, en polstoestandjes enzo.
Weer zo'n klere eind rijden...

Ja, die elbow sleeves zijn ook wel wat denk ik.Leuk dat jullie er dan ook weer zijn!
Ielja moet zondag flink wat spulletjes meenemen...ik krijg dan ook een Rage X maat 56 en nieuwe polsbandages.
Heb je ook al eens nagedacht over ellbowsleeves voor jezelf?
Ik zie vaker op internet (youtube) dat profs ze bij zware gewichten ook gebruiken.