XXL Nutrition

Benchpresslog from lazy huggybear

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.461
Slaan jullie twee vliegen in één klap ;)

Hebben jullie nog contact met Ielja gehad?...ik zou haar anders even laten weten wat je graag wilt hebben :)

ik geloof dat papa heeft met ielja en dat ze daar gewoon staat met veel spullen van inzer bandages en alles dus komt goed :)

Hugster,

weet je misschien of er ook een powerlift/gewichthef gym in de buurt van Rotterdam te vinden is? Lijkt me op zich wel prettig om wat wedstrijd deelnemers (pro's) naar mijn techniek te kijken en pointers te geven van hun.

Ja dat klopt...maandag heb ik dat gewicht echt overtuigend gedrukt en het is een mooi gewicht om mee te beginnen...niet al te "zwaar".
220/225kg is voor mij te zwaar om mee te beginnen...ik heb dat slechts éénmaal in een wedstrijd gedrukt.
Als ik zo zwaar moet beginnen legt dat te zeer een druk op me.
Als ik de eerste beurt overtuigend kan drukken geeft me dat kracht en vertrouwen om in een wedstrijd te groeien.
Dus "safe" beginnen :).

Zondag kunnen jullie van heel kort bij alles goed gade slaan, zowel de warming up als de wedstrijd!

die keer dat je hem drukte was wel bij atlas he ! dus je gaat nu gewoon knallen;) ik doe niet mee omdat mijn inschrijving nog niet rond was, piet had me iets te laat aangemeld. ik kom natuurlijk wel kijken. alvast veel suc6 en ik zie je zondag ;)

---------- Toegevoegd om 19:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:59 ----------

ik geloof dat papa heeft met ielja en dat ze daar gewoon staat met veel spullen van inzer bandages en alles dus komt goed :)

heeft ze gewoon genoeg bij zondag ? dan kan ik zondag ook meteen ff kopen want ik heb der deze week niet gezien en aankomende week zit ik de halve week in groningen en friesland :mad:

René!
Heel veel succes alvast gewenst voor zondag.
Ik zal er zijn om je aan te moedigen en met Niels zijn camera filmpjes te schieten.

Tot zondag

Jorrit

Succes René! Wat verwacht je te drukken?

Ja ik ben er zondag ook, ik denk dat ik tegen 12 uur/half 1 er ben.

• #4.470
Hugster,

weet je misschien of er ook een powerlift/gewichthef gym in de buurt van Rotterdam te vinden is? Lijkt me op zich wel prettig om wat wedstrijd deelnemers (pro's) naar mijn techniek te kijken en pointers te geven van hun.

Dat weet ik inderdaad :)
KSV Olympia in Rotterdam

Contact persoon czomers@chello.nl

Als je nu toch had meegedaan aan de beginnerswedstrijd had je daar al "pointers" kunnen krijgen :p

---------- Toegevoegd om 20:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:27 ----------

die keer dat je hem drukte was wel bij atlas he ! dus je gaat nu gewoon knallen;) ik doe niet mee omdat mijn inschrijving nog niet rond was, piet had me iets te laat aangemeld. ik kom natuurlijk wel kijken. alvast veel suc6 en ik zie je zondag ;)

---------- Toegevoegd om 19:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:59 ----------

heeft ze gewoon genoeg bij zondag ? dan kan ik zondag ook meteen ff kopen want ik heb der deze week niet gezien en aankomende week zit ik de halve week in groningen en friesland :mad:

Het was inderdaad bij Atlas toen ik 225 drukte! :)
Bij Atlas druk ik om een of andere reden altijd goed...dus ik heb goede hoop ;)

Ielja zal zondag wel wat spulletjes bij zich hebben...ik weet natuurlijk niet precies wat allemaal...persoonlijke bestellingen heeft ze in elk geval bij zich :D

---------- Toegevoegd om 20:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:29 ----------

René!
Heel veel succes alvast gewenst voor zondag.
Ik zal er zijn om je aan te moedigen en met Niels zijn camera filmpjes te schieten.

Tot zondag

Jorrit

Thnx! leuk dat je zult zijn :)...by the way de wedstrijd begint om uiterlijk 12.00...en ik verwacht niet dat het zo heel lang zal duren met zo'n 30 man.

---------- Toegevoegd om 20:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:32 ----------

Succes René! Wat verwacht je te drukken?

210+ ;)

Ik waag me na het debacle van het NK liever niet meer aan voorspellingen...e.e.a. is afhankelijk van de vorm van de dag, hoe ik in mijn vel zit.
Op dit moment voel ik me uitstekend en sterk...hoop dat zondag ook nog te hebben als ik onder het halter ga liggen ;)

Laatst bewerkt:
hih ik dacht dat de wedstrijd rond 10:30 zou starten ? de weging was toch om 10 uur ? gelukkig dat ik het nu lees anders stond ik er iets te vroeg XD

haha zie nou dat als ik mee had gedaan ik zoiezo had gewonnen ;p niemand in de -75 klasse :P

Laatst bewerkt:
  • #4.472
hih ik dacht dat de wedstrijd rond 10:30 zou starten ? de weging was toch om 10 uur ? gelukkig dat ik het nu lees anders stond ik er iets te vroeg XD

haha zie nou dat als ik mee had gedaan ik zoiezo had gewonnen ;p niemand in de -75 klasse :P

De weging is inderdaad om 10.00
Aanvang wedstrijd staat gepland om 12.00.
Het kan zijn dat ze alsnog eerder beginnen, maar zo staat het op de site van Atlas zelf vermeld.

Jammer dat het met de aanmelding niet zo vlot is gegaan als je wellicht had verwacht :(.
Maar er komen nog kansen genoeg! :)

• #4.473
Geheim van het suc6 van de Westside Barbell onthuld?

In een topic van Da Notorius op dit forum kwam ik het volgende tegen:
"Intervieuw met Louie Simmons" (Westside Barbell)

NM: What is your stance on the use of steroids?
LS: The dangers are way overrated. It's corticoid steroids that they inject football players with every day that will kill you! Personally, I've done anabolic steroids straight for the last 28 years.

NM: Do you cycle?
LS: No, I stay on. I don't believe in periodization in training, either. I use mostly anabolics like Equipoise and Laurabolin until it's time for a competition, and then I do the harder androgens. I do not take Anadrol. I've never had any problems. I know guys who take much more than I do, to the point where you can call it abuse, and they don't seem to have any problems, either. There's no possible way I can train the way I do without taking anabolics, but the same techniques of training apply even if you're natural. I've also used the andro products and find that they give a greater boost in aggression than steroids! At least temporarily. I use them right before training.

Louie geeft ruiterlijk toe (en dat respecteer ik overigens wel van hem) dat hij al bijna 30 jaar AAS gebruikt.
Hij geeft aan dat het zonder onmogelijk is om op de manier te trainen zoals hij dat doet (vervolgens voegt hij er maar snel aan toe, dat je ook als natural voordeel van zijn trainingsmethode zult hebben :rolleyes:).

Ik ben hier vaker aangevallen omdat ik beweerde dat het suc6 van Simmons & Co niet zozeer bij hun trainingsmethode maar bij het gebruiken van AAS ligt...bovenstaande "bekentenis" bevestigd dit dus ook.

Hij lijkt er zelfs trots op...net als iemand die al 30 jaar rookt en beweerd dat de risico's overdreven zijn en het allemaal wel meevalt...:eek:

Simmons is voor velen een idool...je zou verwachten dat zo'n man ook een maatschappelijke voorbeeldfunctie heeft.
Ik respecteer dat hij eerlijk is over zijn gebruik en er niet geheimzinnig over doet...maar dat doet vervolgens toch behoorlijk afbreuk aan mijn respect voor zijn prestaties! :(

Da's bijzonder.
Dat ie zo "open" is. ;)

• #4.475
Hij heeft in een ver verleden ooit eens bij de IPF getild, maar is toen betrapt op doping (hij was er dus niet altijd zo "open" over ;)).

Ik heb ooit eens Westside willen gaan doen en werd toen door een bekende powerlifter gewaarschuwd dat men bij Westside ervanuit gaat dat als men succesvol wil zijn AAS gebruikt.

Nogmaals ik respecteer het dat hij daar zo eerlijk over is...daar kunnen veel krachtsportgoeroe's uit de USA of de Oostbloklanden een voorbeeld aan nemen!

Om Westside nu helemaal aan de kant te schuiven omdat al die gasten juicers zijn is een beetje kort door de bocht denk ik Huggy...
De resultaten zullen niet hetzelfde zijn voor een natural, maar zullen er zeker wel zijn denk ik.
Ook 5x5 geeft betere resultaten als je aan de juice zit dan wanneer je naturel bezig bent natuurlijk. ;)

Ik denk zelfs dat ze een heel goed systeem hebben met de ME en DE dagen.
En natuurlijk ook de RM toestanden. ;)

• #4.477
Om Westside nu helemaal aan de kant te schuiven omdat al die gasten juicers zijn is een beetje kort door de bocht denk ik Huggy...
De resultaten zullen niet hetzelfde zijn voor een natural, maar zullen er zeker wel zijn denk ik.
Ook 5x5 geeft betere resultaten als je aan de juice zit dan wanneer je naturel bezig bent natuurlijk. ;)

Ik denk zelfs dat ze een heel goed systeem hebben met de ME en DE dagen.
En natuurlijk ook de RM toestanden. ;)

Ik heb ook niet gezegd dat er niets goeds is aan de methode...hij heeft heel goede dingen in zijn methode!
Hij zweerd machines af en hamerd op snelheid bij het uitvoeren van een oefening...niets mis mee!

5x5/3x3 is door mensen ontwikkeld als Mark Rippetoe & Billstarr...en het zijn schema's die in eerste instantie bedoeld zijn voor naturals die zonder hulp van AAS progressie willen boeken.
Dat met AAS e.e.a. sneller gaat wil ik best wel geloven.

Ik heb eens op de site van dopingautoriteit gekeken over het aantal positieve gevallen bij controles...wist je overigens dat niet krachtsport en ook niet wielrennen de meeste positieve gevallen heeft...welke sport dan wel? Basketbal!!! :eek:

Basketbal had ik niet geraden...
Honkbal weet ik uit ervaring.
Atletiek, wielrennen en biljarten weet ik ook natuurlijk... ;)

Darters gebruiken het meeste, alleen dat wordt zo sterk verdund door het bier, dat ze nooit gepakt kunnen worden!

Terug
Naar boven